ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Testowe mapki
Autor Wiadomość
ponceriusz 
Dzielny wojak

Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26
Posty: 615
Skąd: Poznań
Medale: Brak

Wysłany: 17 Styczeń 10, 19:36   

http://www.speedyshare.co...ii_i_Egiptu.map
_________________
Good night white pride
 
 
Hunter 
Ciężkozbrojny


Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 26
Posty: 799
Skąd: Z forum.
Medale: Brak

Wysłany: 24 Styczeń 10, 17:24   

Na Babilonie SZOK. A tak ogólnie to SZOK na tych 3. (trudność) Jakby co, to chyba najmniej trudna jest Persepolis.


Edit: Kokoju wrzuć Piaski Czasu na speedyshare, chętnie bym sobie w nie pograł :-D

Edit2: trudne mapki robisz :P
_________________
o/ -> KAMPANIA <- \o
 
 
ponceriusz 
Dzielny wojak

Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26
Posty: 615
Skąd: Poznań
Medale: Brak

Wysłany: 25 Styczeń 10, 15:47   

Bitwa pod Gaugamelą:
http://www.speedyshare.co...d_Gaugamel_.map

Trochę późno daję, ale ta pierwsza mi się zepsuła i trochę zajęło mi robienie nowej.\

PS Ten link 2 posty wyżej to Przejście do Syrii i Egiptu, tylko dałem sam link, bo wtedy nie miałem klawiatury.
_________________
Good night white pride
 
 
Hunter 
Ciężkozbrojny


Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 26
Posty: 799
Skąd: Z forum.
Medale: Brak

Wysłany: 29 Styczeń 10, 15:16   

Tu jeszcze powiem tyle, że na Babilonie jakieś kanały se zrobili , no i b.trudno potem się dostać do głębi zamku. Zmniejsz trochę te fortyfikacje rzeczne, bo inaczej to wrogom nsr.ć. można tylko.


Edit@: Aleksandropolis jest chyba nawet trudniejsze od Babilonu... wrogowie mają wszystkie oazy i od razu pop idzie w dół.... a potem ''wiadomość od wieprza'' i koniec... A Persepolis, jak na stolicę Persji marny jest...
_________________
o/ -> KAMPANIA <- \o
 
 
ponceriusz 
Dzielny wojak

Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26
Posty: 615
Skąd: Poznań
Medale: Brak

Wysłany: 19 Luty 10, 13:33   

Aleksandropolis, Persepolis i Babilon są zbyt trudne. Najlepszy z nich jest Babilon, potem Persepolis. Aleksandropolis to wg. mnie kompletne dno. Zrobiłeś po prostu niemożliwą misję, w której po prostu tylko dodałeś przeciwników nie patrząc na poziom trudności. Po za tym, lepiej żeby to było coś jak Aleksandria Threetha plus inwazje buntowników. Naprawdę proponowałbym zrobić jeszcze raz, a jak nie chcesz, to ja to zrobię, bo sobie "zaklepałem" :mrgreen: .

Persepolis nawet fajne. Trochę łatwiejsze od Babilonu. Dobrze robisz duże miasta. Obydwa są podobne więc dałbym Babilonowi 10/10, a Persepolis 9/10 . Jednak s powodu poziomu trudności obydwu ocenom odejmuję jeden punkt, więc Babilon 9/10, a Persepolis 8/10 .

Wiem, że prosiłeś testerów, żeby dawali porady, ale ja nie przeszedłem żadnej z tych misji. I nie uraź się za ostrą krytykę Aleksandropolis.
_________________
Good night white pride
 
 
Hunter 
Ciężkozbrojny


Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 26
Posty: 799
Skąd: Z forum.
Medale: Brak

Wysłany: 20 Luty 10, 10:54   

Ponceriusz ! Musisz wstawić trochę poprawek do "Gaugameli" , gdyż trudno to wygrać. A poza tym mi lord zginął i nie ma klęski... ustaw porażkę w scenariuszu.
_________________
o/ -> KAMPANIA <- \o
 
 
ponceriusz 
Dzielny wojak

Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26
Posty: 615
Skąd: Poznań
Medale: Brak

Wysłany: 20 Luty 10, 11:06   

Dobra poprawiam Gaugamelę. W końcu po to jest ten temat, żeby pisać, co trzeba poprawić przed wystawieniem na forum, żeby inni zagrali już w ostateczną, najlepszą wersję.

[ Dodano: 23 Luty 10, 19:17 ]
Kokoju wstaw jeszcze raz Nekropolis, Wizytę w Gordion i Garnizon. Wtedy ocenię.

Poprawiona Bitwa pod Gaugamelą:
http://www.speedyshare.co...d_Gaugamel_.map
Jest łatwiejsza. Ale też stwierdziłem, że tutaj można zrobić jeszcze więcej niż w Bitwie nad Granikiem balistami. Więc jest też czas do porażki.

PS Nie pamiętam, czy poprawiłem porażkę. Chyba tak.
_________________
Good night white pride
 
 
Lord Smerf 
Skryba

Gra w: grę
Wiek: 28
Posty: 1208
Medale: Brak

Wysłany: 4 Kwiecień 10, 20:48   

Dobra, to tak... Przez dłuższy czas byłem w sumie nieaktywny, nie wnosząc nic w pracę teamu. Po powrocie i przeanalizowaniu sytuacji doszedłem do wniosku, że kampania jest jeszcze do uratowania. W związku z tym, że ostatnimi czasy mam wystarczająco dużo czasu, bardzo proszę o wysłanie misji nr 008(coś z Milet), abym mógł stosownie ją opisać oraz wstawić w odpowiednim temacie.

Jeszcze raz przepraszam za mój długi okres nieobecności i niezajmowanie się sprawami teamu.
 
 
Threeth 
Dzielny wojak

Posty: 594
Skąd: Bielsko-Biała
Medale: Brak

Wysłany: 4 Kwiecień 10, 21:09   

http://www.speedyshare.co...-Opor_Milet.map
+
Poprawiłem Aleksandrię, dodałem więcej zdarzeń i inwazje(są inwazje i bandyci). Trzeba jeszcze tylko kolorki odpowiednie ustawić(mi się nie chce). Nie testowałem nowej wersji


http://www.speedyshare.co...Aleksandria.map
_________________
>>Moje mapy<<
 
 
ponceriusz 
Dzielny wojak

Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26
Posty: 615
Skąd: Poznań
Medale: Brak

Wysłany: 5 Kwiecień 10, 12:48   

Lord Smerf, dobrze, że wróciłeś. Mam nadzieję, że MaxMacior też niedługo powróci.

Mam nadzieję, że nikomu nie przeszkadza moja kampania do jedynki, po prostu na razie w teamie nie wiedziałem co robić. Oczywiście na pierwszym miejscu stawiam team.
_________________
Good night white pride
 
 
Kokoju 
Piechur


Gra w: różne takie...
Wiek: 28
Posty: 505
Skąd: I tak nie trafisz...
Medale: Brak

Wysłany: 5 Kwiecień 10, 13:39   

Ja zaś chciałem napisać, iż niestety ale miałem reinstall z powodu jakiegoś błędu, a zapomniałem, iż nie mam płyty Twierdzy Krzyżowiec, tak więc pozostała mi tylko Twierdza 1, więc ktoś inny musiałby dawać do ściągnięcia nowe mapki.
_________________
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”

Fryderyk Nietzsche
 
 
 
Lord Smerf 
Skryba

Gra w: grę
Wiek: 28
Posty: 1208
Medale: Brak

Wysłany: 5 Kwiecień 10, 13:57   

No cóż... Link do oblężenia Halikarnasu także wygasł, proszę kogoś będącego w posiadaniu mapy o zuploadowanie jej, ja zajmę się przetestowaniem i wstawieniem w Edytorze.
 
 
Threeth 
Dzielny wojak

Posty: 594
Skąd: Bielsko-Biała
Medale: Brak

Wysłany: 5 Kwiecień 10, 16:16   

Ja ją wrzucę jak tylko dostanę się do drugiego komputera.

Kokoju@
Oceń moje mapy(jeśli możesz)
_________________
>>Moje mapy<<
 
 
Kokoju 
Piechur


Gra w: różne takie...
Wiek: 28
Posty: 505
Skąd: I tak nie trafisz...
Medale: Brak

Wysłany: 5 Kwiecień 10, 17:27   

Hmm... Jednak znalazłem jeden z folderów na pulpicie, a zwał się on "Podboje Aleksandra", w którym jakiś czas umieszczałem mapy, więc mam zachowane mapki z numerów 1-14. Jak coś to mogę wrzucić Halikarnas:

http://www.speedyshare.co..._Halikarnas.map
_________________
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”

Fryderyk Nietzsche
 
 
 
ponceriusz 
Dzielny wojak

Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26
Posty: 615
Skąd: Poznań
Medale: Brak

Wysłany: 5 Kwiecień 10, 19:02   

Smerf oto porady które w zamierzchłych czasach wysłałem autorowi mapy pod tytułem "Opór Milet":
-Złącz wszystkie wojska przechodząc nimi przez kraniec mapy. Rozbitymi grupkami trudno atakować.
-Uważaj na pułapki zastawione przez wroga. Mogą one z łatwością obrócić całą twoją armię w drobny pył.
-Oszczędzaj łuczników i kuszników. Najlepiej nie używaj ich podczas szturmu, lecz dopiero po oczyszczeniu wrogich wież. Będzie nimi dużo łatwiej pokonać zbrojnych na siedzibie niż innymi twoimi wojskami.

Nie wiem czy się bardzo przydadzą, bo sam już dużo ułożyłeś. Mam jeszcze porady do następnej misji, czyli Halikarnassu.
_________________
Good night white pride
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz