Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 26 Posty: 799 Skąd: Z forum. Medale: Brak
Wysłany: 29 Styczeń 10, 15:16
Tu jeszcze powiem tyle, że na Babilonie jakieś kanały se zrobili , no i b.trudno potem się dostać do głębi zamku. Zmniejsz trochę te fortyfikacje rzeczne, bo inaczej to wrogom nsr.ć. można tylko.
Edit@: Aleksandropolis jest chyba nawet trudniejsze od Babilonu... wrogowie mają wszystkie oazy i od razu pop idzie w dół.... a potem ''wiadomość od wieprza'' i koniec... A Persepolis, jak na stolicę Persji marny jest...
Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26 Posty: 615 Skąd: Poznań Medale: Brak
Wysłany: 19 Luty 10, 13:33
Aleksandropolis, Persepolis i Babilon są zbyt trudne. Najlepszy z nich jest Babilon, potem Persepolis. Aleksandropolis to wg. mnie kompletne dno. Zrobiłeś po prostu niemożliwą misję, w której po prostu tylko dodałeś przeciwników nie patrząc na poziom trudności. Po za tym, lepiej żeby to było coś jak Aleksandria Threetha plus inwazje buntowników. Naprawdę proponowałbym zrobić jeszcze raz, a jak nie chcesz, to ja to zrobię, bo sobie "zaklepałem" .
Persepolis nawet fajne. Trochę łatwiejsze od Babilonu. Dobrze robisz duże miasta. Obydwa są podobne więc dałbym Babilonowi 10/10, a Persepolis 9/10 . Jednak s powodu poziomu trudności obydwu ocenom odejmuję jeden punkt, więc Babilon 9/10, a Persepolis 8/10 .
Wiem, że prosiłeś testerów, żeby dawali porady, ale ja nie przeszedłem żadnej z tych misji. I nie uraź się za ostrą krytykę Aleksandropolis.
Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 26 Posty: 799 Skąd: Z forum. Medale: Brak
Wysłany: 20 Luty 10, 10:54
Ponceriusz ! Musisz wstawić trochę poprawek do "Gaugameli" , gdyż trudno to wygrać. A poza tym mi lord zginął i nie ma klęski... ustaw porażkę w scenariuszu.
Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26 Posty: 615 Skąd: Poznań Medale: Brak
Wysłany: 20 Luty 10, 11:06
Dobra poprawiam Gaugamelę. W końcu po to jest ten temat, żeby pisać, co trzeba poprawić przed wystawieniem na forum, żeby inni zagrali już w ostateczną, najlepszą wersję.
[ Dodano: 23 Luty 10, 19:17 ]
Kokoju wstaw jeszcze raz Nekropolis, Wizytę w Gordion i Garnizon. Wtedy ocenię.
Poprawiona Bitwa pod Gaugamelą:
http://www.speedyshare.co...d_Gaugamel_.map
Jest łatwiejsza. Ale też stwierdziłem, że tutaj można zrobić jeszcze więcej niż w Bitwie nad Granikiem balistami. Więc jest też czas do porażki.
PS Nie pamiętam, czy poprawiłem porażkę. Chyba tak.
Dobra, to tak... Przez dłuższy czas byłem w sumie nieaktywny, nie wnosząc nic w pracę teamu. Po powrocie i przeanalizowaniu sytuacji doszedłem do wniosku, że kampania jest jeszcze do uratowania. W związku z tym, że ostatnimi czasy mam wystarczająco dużo czasu, bardzo proszę o wysłanie misji nr 008(coś z Milet), abym mógł stosownie ją opisać oraz wstawić w odpowiednim temacie.
Jeszcze raz przepraszam za mój długi okres nieobecności i niezajmowanie się sprawami teamu.
http://www.speedyshare.co...-Opor_Milet.map
+
Poprawiłem Aleksandrię, dodałem więcej zdarzeń i inwazje(są inwazje i bandyci). Trzeba jeszcze tylko kolorki odpowiednie ustawić(mi się nie chce). Nie testowałem nowej wersji
Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26 Posty: 615 Skąd: Poznań Medale: Brak
Wysłany: 5 Kwiecień 10, 12:48
Lord Smerf, dobrze, że wróciłeś. Mam nadzieję, że MaxMacior też niedługo powróci.
Mam nadzieję, że nikomu nie przeszkadza moja kampania do jedynki, po prostu na razie w teamie nie wiedziałem co robić. Oczywiście na pierwszym miejscu stawiam team.
Gra w: różne takie...
Wiek: 28 Posty: 505 Skąd: I tak nie trafisz... Medale: Brak
Wysłany: 5 Kwiecień 10, 13:39
Ja zaś chciałem napisać, iż niestety ale miałem reinstall z powodu jakiegoś błędu, a zapomniałem, iż nie mam płyty Twierdzy Krzyżowiec, tak więc pozostała mi tylko Twierdza 1, więc ktoś inny musiałby dawać do ściągnięcia nowe mapki.
_________________ „-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”
No cóż... Link do oblężenia Halikarnasu także wygasł, proszę kogoś będącego w posiadaniu mapy o zuploadowanie jej, ja zajmę się przetestowaniem i wstawieniem w Edytorze.
Gra w: różne takie...
Wiek: 28 Posty: 505 Skąd: I tak nie trafisz... Medale: Brak
Wysłany: 5 Kwiecień 10, 17:27
Hmm... Jednak znalazłem jeden z folderów na pulpicie, a zwał się on "Podboje Aleksandra", w którym jakiś czas umieszczałem mapy, więc mam zachowane mapki z numerów 1-14. Jak coś to mogę wrzucić Halikarnas:
_________________ „-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”
Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26 Posty: 615 Skąd: Poznań Medale: Brak
Wysłany: 5 Kwiecień 10, 19:02
Smerf oto porady które w zamierzchłych czasach wysłałem autorowi mapy pod tytułem "Opór Milet":
-Złącz wszystkie wojska przechodząc nimi przez kraniec mapy. Rozbitymi grupkami trudno atakować.
-Uważaj na pułapki zastawione przez wroga. Mogą one z łatwością obrócić całą twoją armię w drobny pył.
-Oszczędzaj łuczników i kuszników. Najlepiej nie używaj ich podczas szturmu, lecz dopiero po oczyszczeniu wrogich wież. Będzie nimi dużo łatwiej pokonać zbrojnych na siedzibie niż innymi twoimi wojskami.
Nie wiem czy się bardzo przydadzą, bo sam już dużo ułożyłeś. Mam jeszcze porady do następnej misji, czyli Halikarnassu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum