Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Ponceriuszu musisz policzyć ile masz łącznie wojowników i daj wszystkie twoje wojska zabite i daj tyle ile ci wyszło żołnierzy. Ja tak wiele razy robiłem a no i ustaw tak z 30 mniej niż ci wyszło.
Ok to tak:
1. Ustawiamy bramy w ten sposób
2.usuwamy gumką wieżyczki
3.Stawiamy tam skład zapasów i niszczymy bramy.
4.Skład powinien zniknąć a po zniszczeniu czegoś z kamienia, drewna lub żelaza pojawi się tam. A podczas gry ludzie powinni tam zanosić zasoby
Może się komuś przyda
A jak chcecie to opisze jeszcze później trick z wciskaniem w ziemię bramy, ale to jest średnio przydatne.
Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26 Posty: 615 Skąd: Poznań Medale: Brak
Wysłany: 15 Grudzień 09, 18:54
Nie wiem jak to zrobiłeś.
Takie pytanie: Jak zrobić, żeby po załatwieniu wszystkich wrogów na mapie zamek wroga był mój? To znaczy, jak po prostu zdobyć zamek, żeby móc w nim budować. Czy to się jakoś w celach robi, czy inaczej?
Na tych mapkach musisz zbudować zamek wroga i jak wykonasz cele do tego potrzebne( w celach jest zrzeszenie i ustaw w wymaganiach(zabicie lorda albo jednostek, albo oba)
[ Dodano: 16 Grudzień 09, 17:04 ]
Na ten trik czekają wszyscy na forum, ale opisze go tylko tu i nie wolno wam go nigdzie indziej na forum opisywać!
1. Robimy maximum malutkich kamieni i o to właściwie chodzi w tym (tych w których jest drogowskaz)
Teraz można robić wieeeele różnych rzeczy (stawiamy kamienie na budynkach, lub na czym można)
2. Jeżeli postawimy kamień na trawie, bagnach, piasku, morzu itd. to gdy zrobimy na tym wzniesienie, efekt będzie taki
3.Pojedyncze płotki od zagród krów kratki pszenicy, chmielu(działa tak samo w 1 jak i w crusku)
a) Płotki
Stawiamy zagrodę i ustawiamy najmniejsze kamienie na płotkach (ważne, żeby nie wyjeżdżać za płotek, bo mogą się zachować nadplanowe rzeczy)
b) Pszenica i chmiel
stawiamy farmy i czekamy aż zasieją pszenice/chmiel(gdy skończą siać można ich zastopować po mogą skosić pszenice a tego nie chcemy(no chyba że ktoś chce skoszoną)
Zapisujemy grę i w folderze z grą szukamy folderu saves tam będzie plik o nazwie waszej mapy w formacie sav zmieniamy na map wrzucamy do folderu maps .
W edytorze umieszczamy kamienie na polach(pamiętamy, że zachowają się te elementy na których ustawimy kamienie!)i burzymy farmy, efekt powinien być taki:
Później opiszę resztę zastosowań i pamiętajcie, że zabraniam opisywać na forum ten trick .
Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26 Posty: 615 Skąd: Poznań Medale: Brak
Wysłany: 18 Grudzień 09, 13:54
Może coś robię źle, ale nie wychodzi mi.
Robię tak:
Robię mapę gdzie mam siedzibę i kilka farm.
Włączam mapę i czekam aż zasieją.
Zapisuje i zmieniam z sav na map
Otwieram mapę
Stawiam najmniejsze kamienie na zbożu.
Niszczę farmę (w edytorze, nie w grze i może tu jest błąd) i...
Nic. W miejscach gdzie postawiłem kamienie nadal są kamienie.
Tak robisz źle. Najpierw zanim postawisz na czymś te kamienie(punkt nr1) musisz robić je aż wyczerpiesz limit (tak żeby więcej się nie dało) i dopiero umieść kamienie.
[ Dodano: 6 Styczeń 10, 19:59 ]
Następny trick
1. Zrób maksymalne wziesienie i mur
2. Wybierz opcję "podnieś teren" i użyj jej w środku muru, teren się nie podniesie.
3. W tym miejscu gdzie podniosłeś teren użyj opcji "wyrównaj teren" teren zacznie się podnosić, klikaj tak długo, aż maksymalnie się podniesie.
4. Usuń mur i umieść rudy żelaza (lub kamienia), ustaw ściany i wyrównaj do zera(lub innej wysokości.
Tak jak poprzednio zabraniam kopiowania i opisywania tego triku.
Niech wszyscy opisują tu triki jakie znają bo tylko ja to robię.
Gra w: różne takie...
Wiek: 28 Posty: 505 Skąd: I tak nie trafisz... Medale: Brak
Wysłany: 11 Styczeń 10, 22:09
Heh, jest też inny sposób - robisz mur, a na nim skały ;p
Mur oczywiście na wniesieniu.
_________________ „-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”
Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 26 Posty: 799 Skąd: Z forum. Medale: Brak
Wysłany: 31 Styczeń 10, 08:57
Mi się udało zrobić płotki, samą pszenicę, na gęstych krzakach, gdzie po zniszczeniu farmy powstała ''trawa przy oazie'', a to wszystko nie na edytorze, ale na trybie inwazji !!! Nie zgadniecie, jak to zrobiłem
Ps. Oceniajcie moje mapy w minikampie... wszystkie są już zrobione, ale nie chcę dawać ich w tym samym poście.
Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26 Posty: 615 Skąd: Poznań Medale: Brak
Wysłany: 21 Luty 10, 19:23
Ja opiszę trik, który sam odkryłem.
Różnokolorowi łucznicy
Trik polega na tym, że gracz czerwony (lub w jedynce niebieski) ma oprócz łuczników swego koloru także kilku łuczników zielonych.
Robimy tak:
1. Robimy jakąś mapę z siedzibą gracza nr 1 .
2. Przechodzimy do scenariusza zdarzeń i robimy zdarzenie bandyci (wybieramy, ile chcemy mieć tych zielonych łuczników) najlepiej na początku gry.
3. Włączamy mapę.
4. Jak przyjdą bandyci z lasu, to zapisujemy grę i zmieniamy z .sav na .map .
5. Teraz w edytorze mamy zielonych łuczników, a mnicha, jak ktoś nie chce, to możemy usunąć gumką. Trzeba jednak uważać, żeby w scenariuszu nie dawać żadnych zdarzeń "łucznicy", bo wtedy nie będzie tych naszych na początku gry.
Nie udało mi się jeszcze zmienić koloru Hexem tym łucznikom, jednak urozmaicają rozgrywkę, a efekt zaprezentowałem w tej mapie. Proszę przy okazji ocenić mapę. Do krzyżowca. Jeśli się może przydać do tej, albo innej kampanii, to oczywiście mogę ją dać.
Może niedługo dodam obrazki ułatwiające zrozumienie triku.
Gra w: różne takie...
Wiek: 28 Posty: 505 Skąd: I tak nie trafisz... Medale: Brak
Wysłany: 21 Luty 10, 20:01
eee... Dosyć stare to, użyłem tego już dwa lata temu . I szkoda, iż nie można zmienić koloru zielonego.
W SH1 można też zapisać grę po tym jak nam Wąż przysyła ludzi, i mamy 20 łuczników i włóczników żółtych.
@Threeth
Możesz jeszcze raz wyjanić jak zrobić śnieg?
Próbowałem tysiąc razy na różne sposoby i mi się nie udało. Ja robię rzekę, na niej pianę, a na pianie kamyki. Po usunięciu gumką kamyków zostaje sama trawa :E
Robię coś źle, że się nie udaje?
_________________ „-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum