ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Triki do Edytora naszego Teamu
Autor Wiadomość
MaxMacior 
Burżuj


Gra w: Null
Posty: 151
Skąd: Sam nie wiem...
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 2/3/3
Wysłany: 24 Listopad 09, 06:40   Triki do Edytora naszego Teamu

Tutaj możecie zamieszczać swe triki do edytora. Triki są widoczne tylko dla naszej grupy więc są tajne

Może ja przedstawię pierwszy:
Do SHC

Do SH1

Opis jak zrobić jest tu:
http://www.stronghold-kni.../article85.html
_________________
Ja vs. Wilk
SH:3
Kto Wygra?
 
 
 
ponceriusz 
Dzielny wojak

Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26
Posty: 615
Skąd: Poznań
Medale: Brak

Wysłany: 24 Listopad 09, 20:28   

Robię właśnie mapę, gdzie musimy oblężyć wroga, i nie wiem jak ustawić cele, żeby była porażka jak zabiją mi wszystkich żołnierzy.
_________________
Good night white pride
 
 
Lord Smerf 
Skryba

Gra w: grę
Wiek: 27
Posty: 1208
Medale: Brak

Wysłany: 24 Listopad 09, 20:33   

Daj lorda i tak, że muszą zabić lorda. ;-) Jak gracz nie będzie miał wojska, to i tak zamknie.
 
 
Threeth 
Dzielny wojak

Posty: 594
Skąd: Bielsko-Biała
Medale: Brak

Wysłany: 24 Listopad 09, 20:54   

Ponceriuszu musisz policzyć ile masz łącznie wojowników i daj wszystkie twoje wojska zabite i daj tyle ile ci wyszło żołnierzy. Ja tak wiele razy robiłem a no i ustaw tak z 30 mniej niż ci wyszło.

Ok to tak:
1. Ustawiamy bramy w ten sposób

2.usuwamy gumką wieżyczki

3.Stawiamy tam skład zapasów i niszczymy bramy.

4.Skład powinien zniknąć a po zniszczeniu czegoś z kamienia, drewna lub żelaza pojawi się tam. A podczas gry ludzie powinni tam zanosić zasoby


Może się komuś przyda :D

A jak chcecie to opisze jeszcze później trick z wciskaniem w ziemię bramy, ale to jest średnio przydatne.
_________________
>>Moje mapy<<
 
 
MaxMacior 
Burżuj


Gra w: Null
Posty: 151
Skąd: Sam nie wiem...
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 2/3/3
Wysłany: 25 Listopad 09, 06:35   Triki do SH2 (może do tej wersji mapy będziemy robić)


http://www.stronghold-kni...article278.html
_________________
Ja vs. Wilk
SH:3
Kto Wygra?
 
 
 
Threeth 
Dzielny wojak

Posty: 594
Skąd: Bielsko-Biała
Medale: Brak

Wysłany: 9 Grudzień 09, 19:38   

Niech Smerf przeczyści ten temat bo tu trochę śmietnik zrobił.


Zgadnijcie jak to zrobiłem :D
_________________
>>Moje mapy<<
 
 
ponceriusz 
Dzielny wojak

Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26
Posty: 615
Skąd: Poznań
Medale: Brak

Wysłany: 15 Grudzień 09, 18:54   

Nie wiem jak to zrobiłeś. :-D
Takie pytanie: Jak zrobić, żeby po załatwieniu wszystkich wrogów na mapie zamek wroga był mój? To znaczy, jak po prostu zdobyć zamek, żeby móc w nim budować. Czy to się jakoś w celach robi, czy inaczej?
_________________
Good night white pride
 
 
Threeth 
Dzielny wojak

Posty: 594
Skąd: Bielsko-Biała
Medale: Brak

Wysłany: 15 Grudzień 09, 19:10   

Trzeba specjalną mapkę mieć na której się robi zamek wroga, zaraz ci wrzucę.


http://www.speedyshare.com/files/19809614/mapy.rar

Na tych mapkach musisz zbudować zamek wroga i jak wykonasz cele do tego potrzebne( w celach jest zrzeszenie i ustaw w wymaganiach(zabicie lorda albo jednostek, albo oba)

[ Dodano: 16 Grudzień 09, 17:04 ]
Na ten trik czekają wszyscy na forum, ale opisze go tylko tu i nie wolno wam go nigdzie indziej na forum opisywać!


1. Robimy maximum malutkich kamieni i o to właściwie chodzi w tym (tych w których jest drogowskaz)

Teraz można robić wieeeele różnych rzeczy (stawiamy kamienie na budynkach, lub na czym można)

2. Jeżeli postawimy kamień na trawie, bagnach, piasku, morzu itd. to gdy zrobimy na tym wzniesienie, efekt będzie taki



3.Pojedyncze płotki od zagród krów kratki pszenicy, chmielu(działa tak samo w 1 jak i w crusku)
a) Płotki
Stawiamy zagrodę i ustawiamy najmniejsze kamienie na płotkach (ważne, żeby nie wyjeżdżać za płotek, bo mogą się zachować nadplanowe rzeczy)

b) Pszenica i chmiel

stawiamy farmy i czekamy aż zasieją pszenice/chmiel(gdy skończą siać można ich zastopować po mogą skosić pszenice a tego nie chcemy(no chyba że ktoś chce skoszoną)

Zapisujemy grę i w folderze z grą szukamy folderu saves tam będzie plik o nazwie waszej mapy w formacie sav zmieniamy na map wrzucamy do folderu maps .

W edytorze umieszczamy kamienie na polach(pamiętamy, że zachowają się te elementy na których ustawimy kamienie!)i burzymy farmy, efekt powinien być taki:


Później opiszę resztę zastosowań i pamiętajcie, że zabraniam opisywać na forum ten trick .
_________________
>>Moje mapy<<
 
 
ponceriusz 
Dzielny wojak

Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26
Posty: 615
Skąd: Poznań
Medale: Brak

Wysłany: 18 Grudzień 09, 13:54   

Może coś robię źle, ale nie wychodzi mi.
Robię tak:
:arrow: Robię mapę gdzie mam siedzibę i kilka farm.
:arrow: Włączam mapę i czekam aż zasieją.
:arrow: Zapisuje i zmieniam z sav na map
:arrow: Otwieram mapę
:arrow: Stawiam najmniejsze kamienie na zbożu.
:arrow: Niszczę farmę (w edytorze, nie w grze i może tu jest błąd) i...
Nic. W miejscach gdzie postawiłem kamienie nadal są kamienie.



PS OCENIAJCIE I WSTAWIAJCIE TESTOWE MAPY!!!
_________________
Good night white pride
 
 
Threeth 
Dzielny wojak

Posty: 594
Skąd: Bielsko-Biała
Medale: Brak

Wysłany: 11 Styczeń 10, 19:53   

Tak robisz źle. Najpierw zanim postawisz na czymś te kamienie(punkt nr1) musisz robić je aż wyczerpiesz limit (tak żeby więcej się nie dało) i dopiero umieść kamienie.

[ Dodano: 6 Styczeń 10, 19:59 ]
Następny trick

1. Zrób maksymalne wziesienie i mur

2. Wybierz opcję "podnieś teren" i użyj jej w środku muru, teren się nie podniesie.

3. W tym miejscu gdzie podniosłeś teren użyj opcji "wyrównaj teren" teren zacznie się podnosić, klikaj tak długo, aż maksymalnie się podniesie.

4. Usuń mur i umieść rudy żelaza (lub kamienia), ustaw ściany i wyrównaj do zera(lub innej wysokości.


Tak jak poprzednio zabraniam kopiowania i opisywania tego triku.


Niech wszyscy opisują tu triki jakie znają bo tylko ja to robię.
_________________
>>Moje mapy<<
 
 
Kokoju 
Piechur


Gra w: różne takie...
Wiek: 27
Posty: 505
Skąd: I tak nie trafisz...
Medale: Brak

Wysłany: 11 Styczeń 10, 22:09   

Heh, jest też inny sposób - robisz mur, a na nim skały ;p
Mur oczywiście na wniesieniu.
_________________
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”

Fryderyk Nietzsche
 
 
 
Threeth 
Dzielny wojak

Posty: 594
Skąd: Bielsko-Biała
Medale: Brak

Wysłany: 28 Styczeń 10, 18:29   

Ale na moim można budować, a na tym co ty podałeś nie.

[ Dodano: 28 Styczeń 10, 16:33 ]
Jak zrobić śnieg?

1. Wykonaj czynność
Threeth napisał/a:

1. Robimy maximum malutkich kamieni i o to właściwie chodzi w tym (tych w których jest drogowskaz

2. Zrób rzekę a na niej pianę.

3. Na rzece umieść kamienie, a piana zamarznie i będzie wyglądać jak śnieg.

4. Śnieg ususwa się tą opcją:


[ Dodano: 28 Styczeń 10, 19:28 ]
Następny trik: Tarcza do strzelania

Po 1 to wykonujemy 1 punkt triku z kamieniami.

W środku białego kwadratu ustawiamy kamienie
A żółty kwadrat omijamy.
Wystarczy zburzyć koszary i gotowe


przypominam że najpierw trzeba wyrobić limit kamieni tak aby się nie pojawiały i dopiero wtedy je gdziekolwiek umieścić.
_________________
>>Moje mapy<<
 
 
Hunter 
Ciężkozbrojny


Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 25
Posty: 799
Skąd: Z forum.
Medale: Brak

Wysłany: 31 Styczeń 10, 08:57   

Mi się udało zrobić płotki, samą pszenicę, na gęstych krzakach, gdzie po zniszczeniu farmy powstała ''trawa przy oazie'', a to wszystko nie na edytorze, ale na trybie inwazji !!! Nie zgadniecie, jak to zrobiłem 8-)

Ps. Oceniajcie moje mapy w minikampie... wszystkie są już zrobione, ale nie chcę dawać ich w tym samym poście.
_________________
o/ -> KAMPANIA <- \o
 
 
ponceriusz 
Dzielny wojak

Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26
Posty: 615
Skąd: Poznań
Medale: Brak

Wysłany: 21 Luty 10, 19:23   

Ja opiszę trik, który sam odkryłem.

Różnokolorowi łucznicy

Trik polega na tym, że gracz czerwony (lub w jedynce niebieski) ma oprócz łuczników swego koloru także kilku łuczników zielonych.
Robimy tak:
1. Robimy jakąś mapę z siedzibą gracza nr 1 .
2. Przechodzimy do scenariusza zdarzeń i robimy zdarzenie bandyci (wybieramy, ile chcemy mieć tych zielonych łuczników) najlepiej na początku gry.
3. Włączamy mapę.
4. Jak przyjdą bandyci z lasu, to zapisujemy grę i zmieniamy z .sav na .map .
5. Teraz w edytorze mamy zielonych łuczników, a mnicha, jak ktoś nie chce, to możemy usunąć gumką. Trzeba jednak uważać, żeby w scenariuszu nie dawać żadnych zdarzeń "łucznicy", bo wtedy nie będzie tych naszych na początku gry.

Nie udało mi się jeszcze zmienić koloru Hexem tym łucznikom, jednak urozmaicają rozgrywkę, a efekt zaprezentowałem w tej mapie. Proszę przy okazji ocenić mapę. Do krzyżowca. Jeśli się może przydać do tej, albo innej kampanii, to oczywiście mogę ją dać.

Może niedługo dodam obrazki ułatwiające zrozumienie triku.
_________________
Good night white pride
 
 
Kokoju 
Piechur


Gra w: różne takie...
Wiek: 27
Posty: 505
Skąd: I tak nie trafisz...
Medale: Brak

Wysłany: 21 Luty 10, 20:01   

eee... Dosyć stare to, użyłem tego już dwa lata temu ;) . I szkoda, iż nie można zmienić koloru zielonego.
W SH1 można też zapisać grę po tym jak nam Wąż przysyła ludzi, i mamy 20 łuczników i włóczników żółtych.

@Threeth
Możesz jeszcze raz wyjanić jak zrobić śnieg? :(
Próbowałem tysiąc razy na różne sposoby i mi się nie udało. Ja robię rzekę, na niej pianę, a na pianie kamyki. Po usunięciu gumką kamyków zostaje sama trawa :E
Robię coś źle, że się nie udaje?
_________________
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”

Fryderyk Nietzsche
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz