ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
MapY for MulTiplayer {Z_U_R}Zakon UpadłYch Rycerzy
Autor Wiadomość
xSoNyx 
Wolny chłop


Wiek: 29
Posty: 79
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 14 Czerwiec 09, 17:18   MapY for MulTiplayer {Z_U_R}Zakon UpadłYch Rycerzy

Pierwsza mapa stworzona do gry multiplayer przeznaczona także do gry z botami zapraszam do pobierania wyglądem przypomina mapę patrol graniczny lecz bardzo się od siebie różnią:)
Zapraszam do pobierania

1.Map made By SonY?!




DOWNLOAD CLICK!!!
_________________
Nie ma takiej wojny której nie można wygrać.
 
 
jankes1124 
Dzielny wojak


Wiek: 31
Posty: 647
Skąd: Sieraków
Medale: Brak

Wysłany: 14 Czerwiec 09, 17:30   

Wg mnie mapa nie jest całkowicie zrównoważona... Widać to choćby po żelazie... Zaraz pobiorę mapę...
_________________
Wiesz, że 99,9% ludzi cierpi na chorobę, której objawem jest czytanie postów na forum trzymając rękę na myszce? Nie ściągaj ręki, teraz jest już za późno. Wiem, że Ty też na to cierpisz :P
 
 
 
xSoNyx 
Wolny chłop


Wiek: 29
Posty: 79
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 14 Czerwiec 09, 17:43   

Żelazo,kamień,drewno jest zrównoważone:) jedynie odrobinkę łąki mogą byc nie zrównoważone :D ale przy dobrym rozmieszczeniu ;]...
_________________
Nie ma takiej wojny której nie można wygrać.
 
 
speeder11 
Szlachcic


Posty: 329
Skąd: Stronghold Crusader
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 14 Czerwiec 09, 17:43   

Mapy do multi są całkiem zrównoważone.
_________________
Sesja RPG - Xevius Latenius, złodziejaszek, 234 złota.
 
 
 
xSoNyx 
Wolny chłop


Wiek: 29
Posty: 79
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 14 Czerwiec 09, 19:24   

Hehe:D czyli muszę poprawic mapkę:D no to trudno:) ale to i tak była moja 1 mapka do Crusadera i niezbyt mi podchodzi ten edytor:/ w crusku w 1 jest dużo lepiej ciekawiej tak jakby:D
_________________
Nie ma takiej wojny której nie można wygrać.
 
 
T-Rex 
Burżuj

Gra w: Crusader multi
Posty: 197
Skąd: Kraków
Medale: Brak

Wysłany: 14 Czerwiec 09, 21:27   

Dla multi to niestety wszystko musisz zrównoważyć ( odległości i drzewa też ).
Jak zostawisz kamień i żelazo poza zasięgiem murów, to mapa się raczej nie przyjmie.
Oprócz tego trzeba je robić "od linijki", żeby było widać, że mapa jest zrównoważona ( łąki najlepiej też ).

P.S. W multi piękny krajobraz na mapie mało kogo obchodzi.
 
 
xSoNyx 
Wolny chłop


Wiek: 29
Posty: 79
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 14 Czerwiec 09, 22:02   

Dobrze wiedziec to muszę się pobawic w crusaderze z edytorem ale jakoś mi w tej części nie podchodzi do gustu:/
_________________
Nie ma takiej wojny której nie można wygrać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz