Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Wysłany: 2 Kwiecień 13, 12:49 Kampania m. - rozpiska
Postanowiłem założyć nowy temat, w którym będą zawarte postępy w realizacji kampanii oraz stanowiska, na które możecie się zgłaszać. Zapraszam do dyskusji.
Niektóre pozycje mogą zostać dodane/zmienione/usunięte.
Postępy EDIT (21.03.2014): Od teraz co jakiś czas będę edytował tylko w %, a to co widać poniżej to taka "zapowiedź".
Stan szacunkowy na 21 marca.
Mapy: 98% (10/10 misji skończonych, pracujemy nad poziomem trudności)
Fabuła: 95% (zostało tylko zakończenie)
Rysunek mapy: 100%
Klipy wideo: 100% (trailer)
Opisy dotyczące świata Sarmacji: 50% (kwestia kilku godzin)
Dodatki/inne: 0% (też kwestia kilku/kilkunastu godzin, ale nie wiadomo w jakiej formie one wystąpią i czy w ogóle wystąpią)
Fabuła
Wstęp: Kraj Sarmatów... piękna kraina, tak piękna, że każdy obcy, który w niej zagości opuszcza ją ze smutkiem. Naród wykształcony, zgodny, żyje w dobrobycie. Prastare bory i puszcze, góry sięgające gwiazd, złote pola pszenicy, których końca nie widać, piękne błękitne morza i tafle jezior owiane wieloma tajemnicami, nieprzebyte stepy i dzikie pola, na których chowają się dzielne rumaki naszej wspaniałej kawalerii. Piękne miasta przyozdobione cudami architektury, majestatyczne zamki na szczytach gór, które zwą orlimi gniazdami i potężne twierdze na równinach oraz drewniane forty pośród bezkresu leśnych otchłani. Wszystko przepełnione przepychem, bogactwem... czy zawsze jednak tak będzie? Czy wszyscy byli równi wobec tych praw? Czy ktoś inny zechce posmakować uroków Sarmacji?
Gra w: Stronghold Deluxe, Stronghold Crusader
Wiek: 31 Posty: 39 Skąd: Inowrocław Medale: Brak
Wysłany: 2 Kwiecień 13, 14:18
Chciałem się zgłosić ewentualnie na naszkicowanie mapki, ale kiedy zobaczyłem mapkę, którą zrobiłeś, to myślę, że ja nie zrobiłbym lepszej. Zrobiłeś ją bardzo starannie, szczegółowo, a nawet użyłeś cieniowania, napisy również są ładnie zrobione. Dobrze, że jest to rysowana mapka, gdyż może w niewielkim stopniu oddać może średniowieczny klimat . Misji jeszcze nie przechodziłem, ale gdy znajdę trochę więcej czasu, to chętnie zagram po skończonej pracy. A wracając do szkicu to chyba spokojnie możesz robić kolejne, bo wychodzą ci świetnie. Liczę na to, że filmik promujący kampanię okaże się również ładnie zrobiony. Ciekaw jestem tylko, czy będą to wycinki z filmu, animacja, czy może coś lepszego, albo innego. Cieszy mnie, że tyle pracy w to wkładacie, życzę sukcesów w tworzeniu kolejnych scenariuszy oraz szkiców map.
P.S. Jeśli chcesz, znajdę trochę czasu, by naszkicować jakąś mapkę do scenariusza.
Mapka będzie tylko jedna - całego świata, ta którą widzisz powyżej, reszta to będą normalne rysunki postaci, zamków itd. pasujących do misji. Jeśli dobrze zrozumiałem to zapiszę Cię do oceniania map i do rysunków jako "rezerwowy". Jeśli chcesz zrezygnować pisz w starym temacie lub na PW!
Gra w: SH1, SHK, Gothic 1,2,3
Wiek: 25 Posty: 134 Medale: Brak
Wysłany: 8 Kwiecień 13, 19:48
Ok ściągnąłem pierwszą misje i zagrałem. Krajobraz mogę ocenić 8/10, bardzo mi się podobał
most, a także to że większość mapy była równiną która na pierwszy rzut oka, wydawała się
że jest na poziomie zwykłej ziemi. Poziom trudności: Myślałem że będzie łatwo. i tak było
chociaż wróg przebił się aż do Warowni. Mapka 7/10
Miał tu być oceniany wyłącznie poziom trudności i grywalność. Jeśli ktokolwiek chce przetestować moją mapę zapraszam! Bardzo przyda nam się taka pomoc. Poziom trudności będzie jeszcze nieznacznie zmieniany, ale myślę, że jestem już blisko odpowiedniego. http://www25.zippyshare.com/v/97488909/file.html
Gra w: SH1, SHK, Gothic 1,2,3
Wiek: 25 Posty: 134 Medale: Brak
Wysłany: 15 Kwiecień 13, 14:33
Twoja mapa bardzo mnie wciągnęła. Czwarty raz próbuje ja przejść dając z siebie 100%.
Widać że nie jest to bezmyślnie trudne bo da się przejść tylko trzeba się przyłożyć.
Tak więc za poziom trudności: plus!
Edit: Za 5 razem, gdy wpakowałem łuczników i kuszników razem z piechota do twierdzy, stworzyłem armię wilków, i używając rycerzy do obrony ostatniej bramy udało mi się wygrać.
napisałeś że trzeba mieć dużo rycerzy. Ale nie przydali się do rozwalania łuczników tylko do pałkarzy którzy atakowali. W jakim temacie będą kolejne mapy?
Myślę, że możesz sprawdzać dalej, ale następne prace nie będą oficjalnie już publikowane, dlatego podeśle Ci na pw kolejną mapę.
EDIT: temat edytowany, możecie się dowiedzieć jak idą prace.
Chcieliśmy ją opublikować do końca wakacji, ale ciężko będzie. Wszystko zależy od Siwego i Nidora, bo ja muszę już tylko poprawić swoje mapy (poziom trudności). Szczerze mówiąc to już większość pracy za nami, wliczając w to to, że praktycznie wszystko odnośnie kampanii jest już ustalone.
Wiecie jak jest . Ostatnio coś totalnie nie mam natchnienia, a sporo innych zajęć dodatkowo sprawia, że nie mam kiedy przysiąść na dłużej, aby coś ruszyć. Ale nie trwóżcie się! Jeszcze teoretycznie cały sierpień, wiele się może wydarzyć, a i jesienią, mimo szkoły (gdzie swoją drogą można też co nieco pomyśleć nad fabułą; tamże wymyśliłem sporo użytych w kampanii nazw ;D), można sporo zrobić. Po prostu nie lubię robić czegoś na siłę, a tym bardziej, kiedy nie jest to moim obowiązkiem. Co nie oznacza, że porzucamy kampanię. Bynajmniej.
Piszę tutaj, żeby reszta forum wiedziała, że projekt nadal trwa i ma się bardzo dobrze, ale jednocześnie chciałbym trochę pogonić swoich współpracowników. Wiem, że czasami się nie chce, ale trzeba się przełamać i skończyć tą robotę, bo wyjdzie na to, że sam będę musiał resztę dokończyć. Rozumiem, to zajmuje sporo czasu, ale bez przesady, minęło już wiele miesięcy i nie wierzę, że nie mogliście go znaleźć. Ja też swojej pracy nie skończyłem, ale to tylko z tego powodu, że jestem z nią do przodu i mogę sobie na to pozwolić. Spróbuję podsumować co zostało do zrobienia i komu.
Ja:
- dokończyć zakończenie i poprawić jeden błąd w trailerze (2-3h)
- dokończyć opisy dotyczące świata Sarmacji (1h)
- poprawić 4 moje mapy pod względem poziomu trudności (jeden dzień być może wystarczy)
Nidor:
- zrobić jedną mapę
- poprawić jedną mapę pod względem poziomu trudności
Siwy:
- dokończyć fabułę 6 z 10 misji
- zrobić dwie mapy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum