ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania dotyczące gry
Autor Wiadomość
Lord Smerf 
Skryba

Gra w: grę
Wiek: 27
Posty: 1208
Medale: Brak

Wysłany: 29 Wrzesień 10, 20:56   Pytania dotyczące gry

Założyłem temat, ponieważ mam ważne pytanie, a na pewno w przyszłości będzie takich więcej, więc zapewne się przyda.

Co oznacza traktat handlowy? Jakie daje korzyści? Warto byłoby zdefiniować to i kilka innych pojęć, bo chyba nikt nie chce grać w ciemno.

Jeśli gdzieś na forum było to już opisane, to bardzo przepraszam, jednak nie znalazłem takowych informacji.
 
 
adriannn 
Wolny chłop


Gra w: 1, Crusader
Wiek: 26
Posty: 85
Medale: Brak

Wysłany: 30 Wrzesień 10, 08:32   

1.Ile można budować i rekrutować jednostek na turę?
2.Jak będą odbywały się bitwy?
3.Gdzie są moje karty miast itp.?

Na taki temat czekałem ;)
_________________
"Tam gdzie wrogów k*pa,
i tam najlepszy szermierz d*pa."
 
 
Hunter 
Ciężkozbrojny


Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 25
Posty: 799
Skąd: Z forum.
Medale: Brak

Wysłany: 30 Wrzesień 10, 13:35   

Smerf - taki traktat pozwala na wysłanie do sojusznika kupców, co daje dużo dukatów.
Ich ilość zależy od poziomu targu sojusznika.
2lvl - 400dukatów/tura
3lvl - 600dukatów/tura

Adrian
1. Budowanie budynków - maks 2 poziomy budynku na ture, jednostki ile chcesz, tylko musisz spełnić wymagania typu wybudować grotnika itp.
2. Ja podaję wynik w "Bitwach", założę temat, gdy takowa się odbędzie.
3. Będę podawać infa w excelu, na razie rozesłałem takie infa bo dopiero zaczynacie rozbudowę.

Wszystkie inne pytania zadawajcie tutaj, a nie na pw.
_________________
o/ -> KAMPANIA <- \o
Ostatnio zmieniony przez Hunter 3 Październik 10, 13:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
adriannn 
Wolny chłop


Gra w: 1, Crusader
Wiek: 26
Posty: 85
Medale: Brak

Wysłany: 2 Październik 10, 12:23   

2 poziomy budynków? nie rozumiem :( a tura ile mniej więcej trwa?
_________________
"Tam gdzie wrogów k*pa,
i tam najlepszy szermierz d*pa."
 
 
Hunter 
Ciężkozbrojny


Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 25
Posty: 799
Skąd: Z forum.
Medale: Brak

Wysłany: 2 Październik 10, 17:29   

Poziomy, czyli możesz zbudować np w fortyfikcjach

1.Zasieki - tak, 1lvl
2.Palisada - tak 2lvl
3.Wzmocniona palisada tego już nie bo byłby 3lvl budynku w turze
_________________
o/ -> KAMPANIA <- \o
 
 
Xeno 
Burżuj


Gra w: SH1,SHC
Wiek: 29
Posty: 227
Skąd: się biorą nooby
Medale: Brak

Wysłany: 2 Październik 10, 19:45   

tzn. że możemy budować tyle budynków ile chcemy na turę, ale możemy tylko 2 poziomy.
_________________
Głowa bez pamięci to Twierdza bez garnizonu.
Napoleon Bonaparte
 
 
 
Fryzjer 
Szlachcic


Gra w: Stronghold, Stronghold Crusader, SC Extreme
Wiek: 28
Posty: 331
Medale: Brak

Wysłany: 3 Październik 10, 11:09   

Mam parę pytań, a właściwie chciałbym się po prostu upewnić:
1. Czy badania mamy robić wspólne dla całego kraju, czy każde miasto ma je przeprowadzać osobno?
2. Czy Pszenica, surowce i dukaty z różnych miast lądują do jednego, państwowego skarbca?
3. Czy w każdym mieście należy mieć zbudowane targi, aby handlować?
4. Czy zarabiamy tylko poprzez handel surowcami, bitwy, czy też dodawane będą jakieś drobne sumki przez GM'a co turę?
 
 
 
Hunter 
Ciężkozbrojny


Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 25
Posty: 799
Skąd: Z forum.
Medale: Brak

Wysłany: 3 Październik 10, 13:31   

1. Owszem, badania są wspólne.
2. Pszenice i surowce zdecydowałem się automatycznie sprzedawać. Dukaty są do jednego skarbca.
3. Tak, aby sprzedać pszenicę, należy zbudować targ. Jeśli w jakimś mieście nie ma targu, nie można ich sprzedać.
4. Bonusy będą wydawane za różne eventy, Stolica Apostolska będzie tez dawać specjalne zadania.
_________________
o/ -> KAMPANIA <- \o
 
 
Hunter 
Ciężkozbrojny


Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 25
Posty: 799
Skąd: Z forum.
Medale: Brak

Wysłany: 3 Październik 10, 14:00   

Podałem przyklad poprawnego spisu ruchów w "Komendach". Tak powinny wyglądać spisy ruchów.
_________________
o/ -> KAMPANIA <- \o
 
 
Fryzjer 
Szlachcic


Gra w: Stronghold, Stronghold Crusader, SC Extreme
Wiek: 28
Posty: 331
Medale: Brak

Wysłany: 9 Październik 10, 11:33   

Pytanie:
W poprzedniej turze nie miałem zbudowanych targów, ale posiadałem budowle dostarczające siano i surowce. Czy po tym, jak w tej turze stworzyłem targowiska w każdym mieście, surowce z poprzedniej tury zostaną sprzedane (czyt. czy dostanę za nie kasę)?
 
 
 
Lord Smerf 
Skryba

Gra w: grę
Wiek: 27
Posty: 1208
Medale: Brak

Wysłany: 9 Październik 10, 11:52   

Kolejne pytanie.

W temacie "Wojska" nie ma podanych wymagań dla Elitarnych Łuczników i Gwardzistów Królewskich. Czy to znaczy, że nie potrzeba żadnych budynków, aby ich rekrutować?
 
 
Hunter 
Ciężkozbrojny


Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 25
Posty: 799
Skąd: Z forum.
Medale: Brak

Wysłany: 9 Październik 10, 17:58   

Ups, nie napisałem wymagań :/ Już porawione.
_________________
o/ -> KAMPANIA <- \o
 
 
Fryzjer 
Szlachcic


Gra w: Stronghold, Stronghold Crusader, SC Extreme
Wiek: 28
Posty: 331
Medale: Brak

Wysłany: 9 Październik 10, 18:50   

Odpowiesz na moje pytanie? Jest dla mnie dosyć istotne.
 
 
 
Xeno 
Burżuj


Gra w: SH1,SHC
Wiek: 29
Posty: 227
Skąd: się biorą nooby
Medale: Brak

Wysłany: 9 Październik 10, 19:58   

Ja również się dołączam do pytania Fryzjera. W tej turze co budujemy budynki od razu zdobywamy zboże,surke, możemy robić wojsko, czy dopiero w następnej turze.
_________________
Głowa bez pamięci to Twierdza bez garnizonu.
Napoleon Bonaparte
 
 
 
Hunter 
Ciężkozbrojny


Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 25
Posty: 799
Skąd: Z forum.
Medale: Brak

Wysłany: 10 Październik 10, 08:01   

Słuchajcie, wprowadzam zasadę że zboże nie zostaje w spichlerzach tj dopadają je chłopi ;) Jeszcze w I turze przymknąłem na to oko i dostaliście teraz kasę za zgromadzone zboże, ale od następnej tury tego nie będzie. Jeśli kto zgromadził zboże, proszę mi o tym przypomnieć w spisie ruchów. Ale powtarzam, razem z III turą przyjdzie zniesienie "taryfy ulgowej" jak i "czasu pokoju". Co do twojego pytania, Xeno, to jeśli wybudowałeś w jednej turze np koszary miejskie i grotnika, możesz w tej samej wyszkolić chłopów czy łuczników. jeśli zbudujesz kopalnie i pola, to kasa ze sprzedaży zostaje przeze mnie doliczona i jej stan otrzymujesz w infie.
_________________
o/ -> KAMPANIA <- \o
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz