ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
[kampania] Opis misji krucjaty
Autor Wiadomość
Lord Smerf 
Skryba

Gra w: grę
Wiek: 28
Posty: 1208
Medale: Brak

Wysłany: 26 Marzec 09, 12:18   [kampania] Opis misji krucjaty

Prosiłbym o umieszczanie w tym temacie opisów misji kampanii na takiej zasadzie:

Nazwa misji
Przeciwnicy/ sojusznicy
Ile złota
Jak przejść misję
Screen początkowy

Aby pokazać, o co chodzi, sam zacznę.


Misja pierwsza - Przybycie
Przeciwnicy - Sułtan, sojusznicy - brak
Lord gracza - 4000, lordowie komputera - 2000
Jak przejść - najprostsza misja kampanii, najłatwiejszy sposób to wysłanie asasynów na Sułtana. Aby ułatwić im zadanie, w towarzystwie może wyruszyć kilku łuczników.

Ostatnio zmieniony przez Odyn 2 Luty 11, 16:38, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
banaj 
Wędrowiec

Wiek: 29
Posty: 8
Skąd: Sierockie
Medale: Brak

Wysłany: 26 Marzec 09, 13:39   

Ja nie mam zbjęć i sie pisać nie chce.Ale jak przejść i na kogo i złoto to sie te trudne może opisało.Ja opisze 50...
_________________
siema
 
 
speeder11 
Szlachcic


Posty: 329
Skąd: Stronghold Crusader
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 26 Marzec 09, 13:46   

Jak ci się nie chce - to nie pisz...
_________________
Sesja RPG - Xevius Latenius, złodziejaszek, 234 złota.
 
 
 
banaj 
Wędrowiec

Wiek: 29
Posty: 8
Skąd: Sierockie
Medale: Brak

Wysłany: 26 Marzec 09, 13:49   

Misja 50-Ostateczne zwycięstwo.Przeciwnicy wszycy oprócz węża.złoto 10.000 oni ty 10.000.Budujesz spichleż i podstawowe rzeczy żywność bułka....2 wieże Kwadratowe ( i dalesz rzóczaca skał i mała brama.te dwa przejścia trzeba zakleić(jak tylko chcesz ja użyłem muru z fosą).Teraz kusznicy za całą kase (sprzedajesz wszystko prócz drewna).Tam od strony wilka to sie z 6 balist postawi(jak nie wystarczy to jeszcze z 2).Murujesz wszystkich prócz wieprza.Reszta nie jest trudna>>>>>>>>>>>>>>>>WAŻNE! 1.Pilnuj chatek drwala.2Trzeba to zrobić bardzo szybko.
_________________
siema
 
 
Lord Smerf 
Skryba

Gra w: grę
Wiek: 28
Posty: 1208
Medale: Brak

Wysłany: 26 Marzec 09, 14:09   

Zapomniałem dodać, żeby misje były opisywane wszystkie po kolei - jak ktoś będzie szukał porady do konkretnej potyczki, znajdzie ją łatwiej.

Żeby nie było offtopicu...

Misja druga - wyruszając z obozu
Przeciwnicy - Kalif, sojusznicy - brak
Lord gracza - 2000, lordowie komputera - 2000
Jak przejść - zaraz na początku gry budujemy spichlerz, kilka domów i obóz najemników. Wysyłamy lorda (to tak na wszelki wypadek) na Kalifa. Rekrutujemy grupę asasynów i zabijamy przeciwnika.

2 misja (kopia).jpg
Plik ściągnięto 490 raz(y) 116,18 KB

 
 
Acrobot 
Mieszczanin


Posty: 113
Medale: Brak

Wysłany: 26 Marzec 09, 18:22   

A mógłbyś opisać 33 - ostrzegawcze bebny (3 wilki)? :-P
 
 
Lord Smerf 
Skryba

Gra w: grę
Wiek: 28
Posty: 1208
Medale: Brak

Wysłany: 26 Marzec 09, 18:33   

Opisz następną (trzecią), a jak dojdzie do 33 to się dowiesz jak ją przejść :lol: .
 
 
Acrobot 
Mieszczanin


Posty: 113
Medale: Brak

Wysłany: 26 Marzec 09, 18:41   

Myślę, że pierwsze.... powiedzmy 10 misji kazdy potrafi przejsc a jesli nie to niech napisze bo szkoda opisywac takie łatwizny jesli nikomu nie pomogą.
 
 
Lord Smerf 
Skryba

Gra w: grę
Wiek: 28
Posty: 1208
Medale: Brak

Wysłany: 26 Marzec 09, 18:57   

Można opisać choćby dla reguły... Spróbuję opisać jeszcze te kilka misji (jeśli ktoś chce pomóc, to byłbym wdzięczny), a potem dam wam pole do popisu.

Trzecia misja - Kraj pokryty kurzem
Przeciwnicy - 2x Kalif, Sojusznicy - Ryszard Lwie Serce
Lord gracza - 10 000, lordowie komputera - 10 000
Jak przejść - misja może sprawić małe kłopoty graczowi zaczynającemu swoją przygodę z Krzyżowcem ze względu na to, iż Kalif będzie często atakował podpalaczami i nie tylko. Aby zapobiec straceniu farm, należy ogrodzić fragment oazy murem i obsadzić go łucznikami (najlepiej arabskimi). Kilka razy Ryszard będzie prosił o pomoc, powinniśmy go wspomóc. Jeśli ktoś nie wie, jak zabić Kalifa, to najlepiej zaatakować katapultami i trebuszami jego wieże.

Czwarta misja - Stary przyjaciel
Przeciwnicy - Wieprz
Lord gracza - 2000, lordowie komputera - 4000
Jak przejść - nie będę tu tłumaczył jak się atakuje asasynami ;-)

3 misja (kopia).jpg
Plik ściągnięto 460 raz(y) 126,67 KB

4 misja (kopia).jpg
Plik ściągnięto 419 raz(y) 120,1 KB

 
 
Szymon 
Wędrowiec


Wiek: 26
Posty: 2
Skąd: Ruda Śląska
Medale: Brak

Wysłany: 26 Marzec 09, 19:08   

A po co to wszystko :shock: ?
 
 
Acrobot 
Mieszczanin


Posty: 113
Medale: Brak

Wysłany: 26 Marzec 09, 19:15   

Co do 3 i 4 misji to ja mam odmienne zdanie. Trzecia: na poczatku assami a potem bronic sie przed drugim kalifem.
Czwarta: baszta, kusznicy, mangonela, dopiero potem rozbudowa gospodarki.
 
 
Kamil 
Piechur


Gra w: Crusader(multi);Legends(single)
Wiek: 33
Posty: 473
Skąd: z daleka
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 3/3/3
Wysłany: 26 Marzec 09, 19:20   

Pomysł fajny, ale coś sie nie wyśliłeś z opisem 4 misji....

Na początku budujemy spichlerz + 3 pola pszenicy,jeden młyn oraz 5-6 piekarni, 2 farmy chmielu, 2 browary oraz karczmę co pozwoli nam na pobieranie podatków.
Powinnismy postawić także dwie wieże kwadratowe i na nich umieścić mangonelle + po 10 kuszników , następnie, zaznaczamy mangonelle aby celowały w zamek wieprza co uniemożliwi mu dalszą rozbudowę .
Gdy zdobędziemy przewagę stawiamy 2-3 kamieniołomy, a przy nich woły,kamień sprzedajemy na rynku. Gdy zgromadzimy juz około 1500 -2000 złota szkolimy assasynów i wysyłamy ich na lorda.
 
 
Lord Smerf 
Skryba

Gra w: grę
Wiek: 28
Posty: 1208
Medale: Brak

Wysłany: 26 Marzec 09, 19:30   

Myślę, że w czwartej misji łatwiej jest od razu zabić przeciwnika, ale wariantów nigdy nie za wiele.

Piąta misja - Arabska przygoda
Przeciwnicy - 3x Wąż, sojusznicy - brak
Lord gracza - 4000, lordowie komputera - 2000
Jak przejść - można oczywiście atakować asasynami w asyście lorda, lecz gdy chcemy się rozbudować, najlepiej postarać się o zabezpieczenie kamieniołomów, gdyż niewolnicy Węży mogą być dla nich niebezpieczni. Najlepiej budować farmy pszenicy i chmielu, ponieważ jest mało miejsca w oazie. Węża pokonuje się najłatwiej , obstrzeliwując jego zamek konnymi łucznikami i likwidując lorda asasynami.

Szósta misja - Bezkresna pustynia
Przeciwnicy - Wilk, sojusznicy - Ryszard Lwie Serce
Lord gracza - 10 000, lordowie komputera - 10 000
Jak przejść - mniej doświadczonym graczom nie zalecam rozbudowy, gdyż teren jest bardzo trudny (żadnej oazy, ograniczony dostęp do złóż kamienia i żelaza), lecz zabicie lorda królem w asyście asasynów (można też spróbować pałkarzami, ale trzeba zmniejszyć prędkość gry na 20 i kupić broń).

Siódma misja - Grecki ogień
Przeciwnicy - 2x Kalif, sojusznicy - brak
Lord gracza - 2000, lordowie kmputera - 4000
Jak przejść - na początku gry budujemy spichlerz, kilka domów i obóz najemników. Rekrutujemy grupę asasynów, którą pokonujemy pierwszego Kalifa. Za zdobyte złoto rozbudowujemy gospodarkę. Głównym źródłem dochodów będzie kamień. Gdy już mamy dużo złota, budujemy bramę połączoną z dwoma basztami na miejscu, gdzie był pokonany Kalif (jak najdalej od zamku). Na baszty i bramę wprowadzamy jak największe ilości łuczników. Da nam to przewagę w środku mapy. Do ataku używamy trebuszy ustawionych w bezpiecznej odległości od zamku wroga i osłanianych przez konnych łuczników. Reszta to już zabawa.

5 misja (kopia).jpg
Plik ściągnięto 468 raz(y) 128,85 KB

6 misja (kopia).jpg
Plik ściągnięto 466 raz(y) 120,83 KB

7 misja (kopia).jpg
Plik ściągnięto 429 raz(y) 125,86 KB

 
 
banaj 
Wędrowiec

Wiek: 29
Posty: 8
Skąd: Sierockie
Medale: Brak

Wysłany: 27 Marzec 09, 12:52   

Acrobot opisze.Ale muszę ją jeszcze ze 6 razy przejść.Wtedy opiszę ją perfectalnie!
_________________
siema
 
 
Lord Smerf 
Skryba

Gra w: grę
Wiek: 28
Posty: 1208
Medale: Brak

Wysłany: 27 Marzec 09, 14:31   

Ósma misja - Piaski czasu
Przeciwnicy - 5x Szczur, sojusznicy - brak
Lord gracza - 4000, lordowie komputera - 2000
Jak przejść - możliwy wariant z asasynami, lecz zalecam rozbudowę, przy czym należy odgrodzić fragment oazy wysokim murem (najlepiej z blankami). Do ataku zalecam konnych łuczników, aby ostrzelać wroga, natomiast na lorda mnichów i/lub włóczników.

8 misja (kopia).jpg
Plik ściągnięto 446 raz(y) 130,88 KB

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz