Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Wysłany: 26 Marzec 09, 12:18 [kampania] Opis misji krucjaty
Prosiłbym o umieszczanie w tym temacie opisów misji kampanii na takiej zasadzie:
Nazwa misji
Przeciwnicy/ sojusznicy
Ile złota
Jak przejść misję
Screen początkowy
Aby pokazać, o co chodzi, sam zacznę.
Misja pierwsza - Przybycie
Przeciwnicy - Sułtan, sojusznicy - brak
Lord gracza - 4000, lordowie komputera - 2000
Jak przejść - najprostsza misja kampanii, najłatwiejszy sposób to wysłanie asasynów na Sułtana. Aby ułatwić im zadanie, w towarzystwie może wyruszyć kilku łuczników.
Ostatnio zmieniony przez Odyn 2 Luty 11, 16:38, w całości zmieniany 5 razy
Misja 50-Ostateczne zwycięstwo.Przeciwnicy wszycy oprócz węża.złoto 10.000 oni ty 10.000.Budujesz spichleż i podstawowe rzeczy żywność bułka....2 wieże Kwadratowe ( i dalesz rzóczaca skał i mała brama.te dwa przejścia trzeba zakleić(jak tylko chcesz ja użyłem muru z fosą).Teraz kusznicy za całą kase (sprzedajesz wszystko prócz drewna).Tam od strony wilka to sie z 6 balist postawi(jak nie wystarczy to jeszcze z 2).Murujesz wszystkich prócz wieprza.Reszta nie jest trudna>>>>>>>>>>>>>>>>WAŻNE! 1.Pilnuj chatek drwala.2Trzeba to zrobić bardzo szybko.
Zapomniałem dodać, żeby misje były opisywane wszystkie po kolei - jak ktoś będzie szukał porady do konkretnej potyczki, znajdzie ją łatwiej.
Żeby nie było offtopicu...
Misja druga - wyruszając z obozu
Przeciwnicy - Kalif, sojusznicy - brak
Lord gracza - 2000, lordowie komputera - 2000
Jak przejść - zaraz na początku gry budujemy spichlerz, kilka domów i obóz najemników. Wysyłamy lorda (to tak na wszelki wypadek) na Kalifa. Rekrutujemy grupę asasynów i zabijamy przeciwnika.
Myślę, że pierwsze.... powiedzmy 10 misji kazdy potrafi przejsc a jesli nie to niech napisze bo szkoda opisywac takie łatwizny jesli nikomu nie pomogą.
Można opisać choćby dla reguły... Spróbuję opisać jeszcze te kilka misji (jeśli ktoś chce pomóc, to byłbym wdzięczny), a potem dam wam pole do popisu.
Trzecia misja - Kraj pokryty kurzem
Przeciwnicy - 2x Kalif, Sojusznicy - Ryszard Lwie Serce
Lord gracza - 10 000, lordowie komputera - 10 000
Jak przejść - misja może sprawić małe kłopoty graczowi zaczynającemu swoją przygodę z Krzyżowcem ze względu na to, iż Kalif będzie często atakował podpalaczami i nie tylko. Aby zapobiec straceniu farm, należy ogrodzić fragment oazy murem i obsadzić go łucznikami (najlepiej arabskimi). Kilka razy Ryszard będzie prosił o pomoc, powinniśmy go wspomóc. Jeśli ktoś nie wie, jak zabić Kalifa, to najlepiej zaatakować katapultami i trebuszami jego wieże.
Czwarta misja - Stary przyjaciel
Przeciwnicy - Wieprz
Lord gracza - 2000, lordowie komputera - 4000
Jak przejść - nie będę tu tłumaczył jak się atakuje asasynami
Co do 3 i 4 misji to ja mam odmienne zdanie. Trzecia: na poczatku assami a potem bronic sie przed drugim kalifem.
Czwarta: baszta, kusznicy, mangonela, dopiero potem rozbudowa gospodarki.
Pomysł fajny, ale coś sie nie wyśliłeś z opisem 4 misji....
Na początku budujemy spichlerz + 3 pola pszenicy,jeden młyn oraz 5-6 piekarni, 2 farmy chmielu, 2 browary oraz karczmę co pozwoli nam na pobieranie podatków.
Powinnismy postawić także dwie wieże kwadratowe i na nich umieścić mangonelle + po 10 kuszników , następnie, zaznaczamy mangonelle aby celowały w zamek wieprza co uniemożliwi mu dalszą rozbudowę .
Gdy zdobędziemy przewagę stawiamy 2-3 kamieniołomy, a przy nich woły,kamień sprzedajemy na rynku. Gdy zgromadzimy juz około 1500 -2000 złota szkolimy assasynów i wysyłamy ich na lorda.
Myślę, że w czwartej misji łatwiej jest od razu zabić przeciwnika, ale wariantów nigdy nie za wiele.
Piąta misja - Arabska przygoda
Przeciwnicy - 3x Wąż, sojusznicy - brak
Lord gracza - 4000, lordowie komputera - 2000
Jak przejść - można oczywiście atakować asasynami w asyście lorda, lecz gdy chcemy się rozbudować, najlepiej postarać się o zabezpieczenie kamieniołomów, gdyż niewolnicy Węży mogą być dla nich niebezpieczni. Najlepiej budować farmy pszenicy i chmielu, ponieważ jest mało miejsca w oazie. Węża pokonuje się najłatwiej , obstrzeliwując jego zamek konnymi łucznikami i likwidując lorda asasynami.
Szósta misja - Bezkresna pustynia
Przeciwnicy - Wilk, sojusznicy - Ryszard Lwie Serce
Lord gracza - 10 000, lordowie komputera - 10 000
Jak przejść - mniej doświadczonym graczom nie zalecam rozbudowy, gdyż teren jest bardzo trudny (żadnej oazy, ograniczony dostęp do złóż kamienia i żelaza), lecz zabicie lorda królem w asyście asasynów (można też spróbować pałkarzami, ale trzeba zmniejszyć prędkość gry na 20 i kupić broń).
Siódma misja - Grecki ogień
Przeciwnicy - 2x Kalif, sojusznicy - brak
Lord gracza - 2000, lordowie kmputera - 4000
Jak przejść - na początku gry budujemy spichlerz, kilka domów i obóz najemników. Rekrutujemy grupę asasynów, którą pokonujemy pierwszego Kalifa. Za zdobyte złoto rozbudowujemy gospodarkę. Głównym źródłem dochodów będzie kamień. Gdy już mamy dużo złota, budujemy bramę połączoną z dwoma basztami na miejscu, gdzie był pokonany Kalif (jak najdalej od zamku). Na baszty i bramę wprowadzamy jak największe ilości łuczników. Da nam to przewagę w środku mapy. Do ataku używamy trebuszy ustawionych w bezpiecznej odległości od zamku wroga i osłanianych przez konnych łuczników. Reszta to już zabawa.
Ósma misja - Piaski czasu
Przeciwnicy - 5x Szczur, sojusznicy - brak
Lord gracza - 4000, lordowie komputera - 2000
Jak przejść - możliwy wariant z asasynami, lecz zalecam rozbudowę, przy czym należy odgrodzić fragment oazy wysokim murem (najlepiej z blankami). Do ataku zalecam konnych łuczników, aby ostrzelać wroga, natomiast na lorda mnichów i/lub włóczników.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum