ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Zapowiedź nowej kampanii do SH1
Autor Wiadomość
Hunter 
Ciężkozbrojny


Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 26
Posty: 799
Skąd: Z forum.
Medale: Brak

Wysłany: 30 Lipiec 14, 11:52   Zapowiedź nowej kampanii do SH1

Postanowiłem stworzyć nową mini-kampanię do Twierdzy. Za niedługo powinien się ukazać pierwszy akt (gotowe 2 misje na 4), a jeśli będzie się cieszyć odpowiednią popularnością, stworzę następne. W tym temacie krótko streszczę, co powinniście się po niej spodziewać.

Jak będzie wyglądała fabuła?

Będzie to coś a'la remake oryginalnej kampanii. Przeciwnikami będą Szczur, Wąż i Wieprz (Wilka oszczędzę, jako że nie czuję że kampania doszła by do tak zaawansowanego etapu ;) ). W naszej ojczyźnie dojdzie do wojny domowej i powstania chłopskiego, a my będziemy jedną ze stron, próbujących wykorzystać sytuację na własną korzyść. Całą otoczkę przedstawię podczas premiery :) .

Czego można się po kampanii spodziewać?

W stylu rozgrywki widzę największe pole do popisu. Otóż, większość tworzonych misji do SH1 ostatnimi czasy to mapa z potężnym zamkiem, którego czeka nas żmudna obrona lub czasochłonny atak. Przyznam szczerze, że po chwili grania ten model rozgrywki po prostu nudzi, a przejście wymaga poświęcenia mnóstwa czasu, w której rozgrywka jest monotonna i niezróżnicowania.

Tworząc misje do tej kampanii, staram się stworzyć je z możliwie najszybszym tempem rozgrywki, ze zróżnicowanymi zadaniami które sprawdzą umiejętności gracza, przetestują kreatywność i nie dopuszczą do nudy. W misji 1 na przykład, musimy odbić ważną osobistość od sił wroga w określonym czasie, wrócić szybko do bazy i przygotować obronę na kontratak nieprzyjaciela, a następnie zdobyć resztę kontrolowanych przez wrogów terenów przed upływem określonego czasu. W drugiej misji natomiast musimy zdobyć złoża surowców, wydobyć określoną ich ilość w międzyczasie broniąc ich przed napastnikami, a na tyłach przetworzyć je na uzbrojenie.

Myślę, że takie ułożenie rozgrywki wprowadzi lekki powiew świeżości do standardowej strongholdowej rozgrywki. Prace powinny ukazać się na weekend lub w przyszłym tygodniu. Pozdrawiam ;)


//Konkurs na mapę powinien wystartować w weekend lub przyszły tydzień.
_________________
o/ -> KAMPANIA <- \o
 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 28
Posty: 1481
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 30 Lipiec 14, 12:16   

Powiem, że może to być bardzo ciekawe ;) . Czekam na efekty prac !
 
 
Kupiec Hrupkuw 
Rekrut


Wiek: 28
Posty: 417
Medale: Brak

Wysłany: 2 Sierpień 14, 12:16   

To jest coś co chciałem stworzyć w kampanii mistrzów, ale mocno zmieniliśmy koncepcje. Czasami taką rozgrywkę ciężko pogodzić z epickością mapy, lecz na pewno jest ona zdecydowania ciekawsza. Niektóre mapy przyciągają swoim pięknem i ludzie je pobierają, aby przyjrzeć się tym cudnym zamkom, a rozgrywka często okazuje się monotonna. Najbardziej wartościowe są jednak te oryginalne, w których rozgrywka odstaje od reszty. Mimo zmiany koncepcji, starałem się wprowadzić to do niektórych moich map w KM, np. w misji 7, gdzie przed obroną zamku musimy stoczyć bitwę, ale nie jest to takie proste z powodu podpalenia przedpola walki i akurat w tym momencie szturmu wroga na zamek.
Trzymam za Ciebie kciuki i mam nadzieje, że uda Ci się połączyć epickość mapy z doskonałą rozgrywką. Projekt warty uwagi.
 
 
Hunter 
Ciężkozbrojny


Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 26
Posty: 799
Skąd: Z forum.
Medale: Brak

Wysłany: 3 Sierpień 14, 11:55   

Podczas tworzenia tych niestandardowych mapek napotykam na sporo problemów, które wiążą się z ograniczonymi możliwościami edytora, jednak udaje mi się je obchodzić w ciekawy sposób ;) Dodam jeszcze, że nie będzie dwóch misji o takim samym schemacie rozgrywki. Jak na razie skończone mam 3 i 1/4 mapy. Dzisiaj powinienem doszlifować fabułę i ostatnią misję, jeśli szczęście dopisze premiera wieczorem.
_________________
o/ -> KAMPANIA <- \o
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz