ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Misja nr 1
Autor Wiadomość
Siwy 
Moderator


Wiek: 28
Posty: 1481
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 25 Czerwiec 13, 17:20   

Ja zbudowałem trochę piekarń, farm pszenicy, chatek drwali, warsztatów rzemieślniczych, etc.
 
 
Lutel 
Wojownik


Posty: 724
Medale: Brak

Wysłany: 25 Czerwiec 13, 17:30   

Maciek, nie sądzę, aby dało się coś zrobić z tym, że niektóre jednostki zostają pod znakiem. Mi się nic takiego nie zdarzyło, ale miałem tak czasami grając w jakąś misję z inwazji, itp. Myślę, że jest to błąd w grze.
 
 
Maciek 
Taktyk


Wiek: 24
Posty: 1103
Skąd: Głogów
Medale: Brak

Wysłany: 25 Czerwiec 13, 17:32   

Threeth kiedyś zrobił mapkę do Krzyżowca i mu w ogóle wojska spod znaku nie chciały się ruszyc. No trudno.
_________________
Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
Ostatnio zmieniony przez Maciek 25 Czerwiec 13, 17:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kupiec Hrupkuw 
Rekrut


Wiek: 28
Posty: 417
Medale: Brak

Wysłany: 25 Czerwiec 13, 17:52   

Jak chyba wcześniej wspomniałem, u mnie też wystąpił ten błąd i chyba rzeczywiście nie da się z tym nic zrobić, ale niestety trochę to psuje rozgrywkę. Pamiętajcie też o tym, że pierwsza misja nie ma stanowić dużego wyzwania, a kolejne w miarę możliwości powinny być coraz trudniejsze. Po za tym dobrze, że w końcu mamy testerów, którzy szybko wzięli się do roboty :)
 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 28
Posty: 1481
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 25 Czerwiec 13, 17:55   

A to nie był przypadkiem... Persival?
 
 
Nidor 
Burżuj

Gra w: Stronghold i Stronghold Crusader
Wiek: 25
Posty: 165
Medale: Brak

Wysłany: 10 Sierpień 13, 13:23   

Zastosowałem się do wszystkich uwag i mam nadzieję, że wystawiam już ostatnią wersję mapy.

http://speedy.sh/z6aJF/Misja-1.zip
 
 
Kupiec Hrupkuw 
Rekrut


Wiek: 28
Posty: 417
Medale: Brak

Wysłany: 11 Sierpień 13, 00:06   

Dobra grając na lajcie, na normalnym poziomie trudności, przeszedłem misje bez problemów. Myślę, że trzeba dać jej już spokój i poziom trudności jest w porządku, w końcu od tego istnieją one w grze, aby sobie dopasować. Nie miałem tym razem, aż takiego problemu z łucznikami, a oblężenie wygląda na prawdę świetnie. Bardzo ładne te urozmaicenia zamku. Nie wiem jak dla reszty, ale dla mnie mapa jest w 100% gotowa.
 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 28
Posty: 1481
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 6 Grudzień 13, 17:21   

Link wygasł. Możesz wrzucić ponownie najnowszą wersję mapy?
 
 
Nidor 
Burżuj

Gra w: Stronghold i Stronghold Crusader
Wiek: 25
Posty: 165
Medale: Brak

Wysłany: 8 Grudzień 13, 16:45   

Wersja z poprawionymi datami.
http://www.speedyshare.com/YtKMb/Misja-1.zip
 
 
Lutel 
Wojownik


Posty: 724
Medale: Brak

Wysłany: 20 Grudzień 13, 18:31   

Siwy nakazał mi jeszcze raz zagrać. Mapa jest łatwa, nikt nie powinien mieć problemów z jej przejściem. Niestety na Bardzo trudnym jednostki lubią sobie zostać przy znaku i na koniec musiałem wyruszyć w podróż moimi żołnierzami, aby misja mogła się w końcu zakończyć :) .
Aby przejść tę misję wystarczy zrobić 60 kuszników, kilka tarcz i ustawić prędkość gry na 90. Na początku postawiłem kilka piekarni i w sumie nic więcej nie budowałem.
 
 
Hunter 
Ciężkozbrojny


Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 26
Posty: 799
Skąd: Z forum.
Medale: Brak

Wysłany: 21 Grudzień 13, 15:28   

Po pierwsze - witam w drużynie ;)

Po drugie i najważniejsze - krótko i zwięźle na temat misji 1.
Krajobraz jest przeciętny. Podłoże jest starannie zrobione, złożone z wielu elementów, ale brak
tutaj jakiegoś urozmaicenia. Zamek prezentuje się ładnie, nie mam zastrzeżeń.

Poziom trudności - jak w większości tego typu misji, gdzie dostajemy do obrony gotową twierdzę. Na początek zbieramy zapasy i się uzbrajamy, a gdy przychodzi inwazja, barykadujemy się w górnym zamku (można też na siedzibie), gdzie stawiamy zbrojnych+kuszników+tarcze. Do lorda nie dobrałaby się nawet stutysięczna armia czerwona :3 .
 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 28
Posty: 1481
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 21 Grudzień 13, 17:09   

Hm, czyli rozumiem, że odpuściłeś całkiem pierwszy mur i broniłeś tylko górnego zamku?
 
 
Hunter 
Ciężkozbrojny


Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 26
Posty: 799
Skąd: Z forum.
Medale: Brak

Wysłany: 24 Grudzień 13, 12:02   

Pierwszą inwazję można spokojnie obronić na pierwszym murze. Daje to więcej czasu na zebranie surowców i wojska. Potem można się zabarykadować i czekać aż misja się przejdzie :)
_________________
o/ -> KAMPANIA <- \o
 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 28
Posty: 1481
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 31 Grudzień 13, 16:58   

Ok, grałem na poziomie trudnym, straciłem 26% jednostek. Jeszcze trzeba niektóre rzeczy dopracować, ale ogólnie jest raczej pozytywnie. Przeszedłem bez większych problemów, ale grało się całkiem fajnie i musiałem nieco uważać i dużo manewrować kawalerzystami. Ok, zatem:

  • Najpierw myślałem, aby sporo dopracować jeszcze krajobraz, bo jest dość monotonny i ogólnie raczej przeciętny (jak na ten "wyższy" poziom mapmakerstwa ;) ), po prostu nie ma szału. Ale potem doszedłem do wniosku, że w sumie na południu kraju mogą być swego rodzaju stepy etc. Trzeba tylko trochę zmniejszyć ilość tych kamyczków, skałek etc. Droga natomiast niech cała będzie z tej wydeptanej ziemi.
  • Myślę, że wzgórze, na którym stoi zamek, powinno być ładnie "gładkie" (jak w mojej mapie Tradetower)
  • Te głazy na morzu w sumie średnio mi się widzą. Może prędzej przy brzegu tak duże ich skupisko.
  • Może jakieś krzaczki etc. w zamku spontanicznie (w "rzemieślniczej" części).
  • Włącz możliwość budowania drewnianej bramy, a wyłącz natomiast zwodzony most (wydaje mi się, że nastąpiła pomyłka tutaj, tzn., że przypadkiem jest most, a powinna być brama drewniana)
  • Póki co jeszcze nie jest definitywnie postanowione, kto będzie w roli dowódcy Bedynów, ale jeśli Wieprz, to bez wiadomości od niego - zbyt duży wieśniak ;p.
  • Proponuję wyłączyć możliwość kupowania kusz. Może w ogóle niech nie będzie handlu bronią.
  • Wciąż w szeregach Bedynów są mnisi (w końcowych atakach). Nie powinno ich tam być.
  • Może nieco mniej kasy faktycznie (tak z 1,5k)
  • Tak sobie myślę, że w sumie małe oddziały pikinierów można dać Bedynom, może nieco kuszników też.
  • Inżynierzy powinni móc budować trebusze, katapulty racze nie.
  • W tych ruinach czasami blokują się jednostki wroga (musiałem na końcu tam podejść i ich wybić. Zablokowało się ok. 10 włóczników i wcześniej pałkarz jeszcze).


Ogólnie jest fajnie, ale w/w rzeczy trzeba jeszcze poprawić :) .
 
 
Nidor 
Burżuj

Gra w: Stronghold i Stronghold Crusader
Wiek: 25
Posty: 165
Medale: Brak

Wysłany: 22 Marzec 14, 14:51   

Z powodu tego, że ostatnio miałem parę wyjazdów kilkudniowych, nie miałem w ogóle czasu zająć się tą kampanią. Tak więc wrzucam misję 1.
http://speedy.sh/Kt8rW/Misja1.zip

Ps. Misja 4 też została wrzucona (i to miesiąc temu).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz