Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Maciek, nie sądzę, aby dało się coś zrobić z tym, że niektóre jednostki zostają pod znakiem. Mi się nic takiego nie zdarzyło, ale miałem tak czasami grając w jakąś misję z inwazji, itp. Myślę, że jest to błąd w grze.
Threeth kiedyś zrobił mapkę do Krzyżowca i mu w ogóle wojska spod znaku nie chciały się ruszyc. No trudno.
_________________ Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
Ostatnio zmieniony przez Maciek 25 Czerwiec 13, 17:59, w całości zmieniany 1 raz
Jak chyba wcześniej wspomniałem, u mnie też wystąpił ten błąd i chyba rzeczywiście nie da się z tym nic zrobić, ale niestety trochę to psuje rozgrywkę. Pamiętajcie też o tym, że pierwsza misja nie ma stanowić dużego wyzwania, a kolejne w miarę możliwości powinny być coraz trudniejsze. Po za tym dobrze, że w końcu mamy testerów, którzy szybko wzięli się do roboty
Dobra grając na lajcie, na normalnym poziomie trudności, przeszedłem misje bez problemów. Myślę, że trzeba dać jej już spokój i poziom trudności jest w porządku, w końcu od tego istnieją one w grze, aby sobie dopasować. Nie miałem tym razem, aż takiego problemu z łucznikami, a oblężenie wygląda na prawdę świetnie. Bardzo ładne te urozmaicenia zamku. Nie wiem jak dla reszty, ale dla mnie mapa jest w 100% gotowa.
Siwy nakazał mi jeszcze raz zagrać. Mapa jest łatwa, nikt nie powinien mieć problemów z jej przejściem. Niestety na Bardzo trudnym jednostki lubią sobie zostać przy znaku i na koniec musiałem wyruszyć w podróż moimi żołnierzami, aby misja mogła się w końcu zakończyć .
Aby przejść tę misję wystarczy zrobić 60 kuszników, kilka tarcz i ustawić prędkość gry na 90. Na początku postawiłem kilka piekarni i w sumie nic więcej nie budowałem.
Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 26 Posty: 799 Skąd: Z forum. Medale: Brak
Wysłany: 21 Grudzień 13, 15:28
Po pierwsze - witam w drużynie
Po drugie i najważniejsze - krótko i zwięźle na temat misji 1.
Krajobraz jest przeciętny. Podłoże jest starannie zrobione, złożone z wielu elementów, ale brak
tutaj jakiegoś urozmaicenia. Zamek prezentuje się ładnie, nie mam zastrzeżeń.
Poziom trudności - jak w większości tego typu misji, gdzie dostajemy do obrony gotową twierdzę. Na początek zbieramy zapasy i się uzbrajamy, a gdy przychodzi inwazja, barykadujemy się w górnym zamku (można też na siedzibie), gdzie stawiamy zbrojnych+kuszników+tarcze. Do lorda nie dobrałaby się nawet stutysięczna armia czerwona :3 .
Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 26 Posty: 799 Skąd: Z forum. Medale: Brak
Wysłany: 24 Grudzień 13, 12:02
Pierwszą inwazję można spokojnie obronić na pierwszym murze. Daje to więcej czasu na zebranie surowców i wojska. Potem można się zabarykadować i czekać aż misja się przejdzie
Ok, grałem na poziomie trudnym, straciłem 26% jednostek. Jeszcze trzeba niektóre rzeczy dopracować, ale ogólnie jest raczej pozytywnie. Przeszedłem bez większych problemów, ale grało się całkiem fajnie i musiałem nieco uważać i dużo manewrować kawalerzystami. Ok, zatem:
Najpierw myślałem, aby sporo dopracować jeszcze krajobraz, bo jest dość monotonny i ogólnie raczej przeciętny (jak na ten "wyższy" poziom mapmakerstwa ), po prostu nie ma szału. Ale potem doszedłem do wniosku, że w sumie na południu kraju mogą być swego rodzaju stepy etc. Trzeba tylko trochę zmniejszyć ilość tych kamyczków, skałek etc. Droga natomiast niech cała będzie z tej wydeptanej ziemi.
Myślę, że wzgórze, na którym stoi zamek, powinno być ładnie "gładkie" (jak w mojej mapie Tradetower)
Te głazy na morzu w sumie średnio mi się widzą. Może prędzej przy brzegu tak duże ich skupisko.
Może jakieś krzaczki etc. w zamku spontanicznie (w "rzemieślniczej" części).
Włącz możliwość budowania drewnianej bramy, a wyłącz natomiast zwodzony most (wydaje mi się, że nastąpiła pomyłka tutaj, tzn., że przypadkiem jest most, a powinna być brama drewniana)
Póki co jeszcze nie jest definitywnie postanowione, kto będzie w roli dowódcy Bedynów, ale jeśli Wieprz, to bez wiadomości od niego - zbyt duży wieśniak ;p.
Proponuję wyłączyć możliwość kupowania kusz. Może w ogóle niech nie będzie handlu bronią.
Wciąż w szeregach Bedynów są mnisi (w końcowych atakach). Nie powinno ich tam być.
Może nieco mniej kasy faktycznie (tak z 1,5k)
Tak sobie myślę, że w sumie małe oddziały pikinierów można dać Bedynom, może nieco kuszników też.
Inżynierzy powinni móc budować trebusze, katapulty racze nie.
Gra w: Stronghold i Stronghold Crusader
Wiek: 25 Posty: 165 Medale: Brak
Wysłany: 22 Marzec 14, 14:51
Z powodu tego, że ostatnio miałem parę wyjazdów kilkudniowych, nie miałem w ogóle czasu zająć się tą kampanią. Tak więc wrzucam misję 1.
http://speedy.sh/Kt8rW/Misja1.zip
Ps. Misja 4 też została wrzucona (i to miesiąc temu).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum