ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Maps made by Krzyżak
Autor Wiadomość
Krzyzak 
Osadnik


Wiek: 29
Posty: 44
Skąd: Przasnysz
Medale: Brak

Wysłany: 15 Czerwiec 11, 18:58   Maps made by Krzyżak

Witam.

Jestem nowym użytkownikiem forum Strongholdnet i chciałbym pokazać wam moje prace w edytorze Stronghold. Proszę oceńcie je i doradźcie co mam zmienić.

Pozdrawiam

http://www.megaupload.com/?d=SBTLGHSZ

A1 - moja pierwsza mapa, chciałem ją poprawić ale nie miałem czasu... chciałem zrobić coś na wzór fortu...
A2 - jeśli ktoś grał w grę Diablo 2 - to pewnie poznaje ten zamek - wzorowany na Harrogath - jeszcze ją przerabiam
A3 - chciałem chociaż oddać część potęgi i mocy która jest w Chateau Galliard
A4 - kolejna rekonstrukcja zamku, lecz nie pamiętam niestety nazwy - jeśli ktoś mógłby przypomnieć, byłbym bardzo wdzięczny
A5 - rekonstrukcja średniowiecznego zamku, lecz też nie pamiętam nazwy...
A6 - tu tak samo... mogłem gdzieś zapisać nazwy....
A7 - rekonstrukcja zamku IRON HILL z Stronghold Crusader - chciałem ją przełożyć na Stronghold

Ps - jeśli ktoś miałby ochotę i czas - niech da mi do zrekonstruowania jakiś zamek. Mile widziane plany, rekonstrukcja graficzna bądź zdjęcia. Proszę na PW.

Jeśli mogę to przedstawię się tu - ogółem interesuję się informatyką, elektroniką. ze sportu piłka ręczna i nożna. przygodę z Stronghold zacząłem uuu już jakies 5 lat temu.
W map editorze sądzę że moją mocną stroną są rekonstrukcje zamków - jestem dość dokładny, niestety mój brak doświadczenia powoduje że nie są perfekcyjne.
Dodatkowo interesuję się Airsoft'em więc jeśli ktoś ma pytania (znam się na naprawie replik ASG) - zapraszam na PW

A1 - Krzyzak.png
Plik ściągnięto 9300 raz(y) 13,63 KB

A2 - Krzyzak.png
Plik ściągnięto 9301 raz(y) 13,99 KB

A3 - Krzyzak.png
Plik ściągnięto 9302 raz(y) 25,5 KB

A4 - Krzyzak.png
Plik ściągnięto 9303 raz(y) 21,03 KB

A5 - Krzyzak.png
Plik ściągnięto 9304 raz(y) 12,04 KB

A6-Krzyzak.png
Plik ściągnięto 9306 raz(y) 17,21 KB

A7 - Krzyzak.png
Plik ściągnięto 9307 raz(y) 24,17 KB

Ostatnio zmieniony przez Krzyzak 15 Czerwiec 11, 20:03, w całości zmieniany 9 razy  
 
 
 
Kamil 
Piechur


Gra w: Crusader(multi);Legends(single)
Wiek: 33
Posty: 473
Skąd: z daleka
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 3/3/3
Wysłany: 15 Czerwiec 11, 19:04   

Dodaj minimapę , wtedy więcej osób oceni i pobierze.
 
 
MaxMacior 
Burżuj


Gra w: Null
Posty: 151
Skąd: Sam nie wiem...
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 2/3/3
Wysłany: 15 Czerwiec 11, 19:26   

Mapy są za trudne, na normalnym poziomie, szczerze mówiąc proporcje są 1:50 jeśli chodzi o żołnierzy, a na łatwym nie grałem, masz tak chyba we wszystkich. Zmniejsz ilość wojsk o połowę! Tych atakujących oczywiście.
_________________
Ja vs. Wilk
SH:3
Kto Wygra?
 
 
 
Krzyzak 
Osadnik


Wiek: 29
Posty: 44
Skąd: Przasnysz
Medale: Brak

Wysłany: 15 Czerwiec 11, 19:40   

już wyjaśniam - te mapy stworzyłem po to, aby PRZEGRAĆ! chciałem spróbować jak najdłużej przetrwać inwazję przeciwnika :) np. przy mapie A4 walczyłem przez bite kilka jak nie kilkanascie godzin.

prosiłbym o ocene wyglądu, realizmu... prosze nie zwracać uwagi na to że nie da sie wygrać :)
 
 
 
MaxMacior 
Burżuj


Gra w: Null
Posty: 151
Skąd: Sam nie wiem...
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 2/3/3
Wysłany: 16 Czerwiec 11, 14:25   

Krajobraz i zamki są świetne, wszystko jest ok oprócz tego co wcześniej, no ale jeśli po to są stworzone to ja nie wnikam.
_________________
Ja vs. Wilk
SH:3
Kto Wygra?
 
 
 
valdar 
Wędrowiec

Gra w: Crusader
Wiek: 27
Posty: 8
Skąd: Tarnawa Górna
Medale: Brak

Wysłany: 16 Czerwiec 11, 14:33   

Zamki i ich wykonanie jest dobre, byłem pod wrażeniem twoich pomysłów na nie.Jednak krajobraz poza murami zamku w niektórych mapkach nie jest najlepszy, ale chyba nie tworzyłeś tych mapek po to aby się podobał krajobraz tylko po to, żeby się sprawdzić w umiejętnościach obronnych, a to coś oryginalnego bo jeszcze na forum nie znalazłem podobnego pomysłu.
Ostatnio zmieniony przez Kacper 16 Czerwiec 11, 17:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MaxMacior 
Burżuj


Gra w: Null
Posty: 151
Skąd: Sam nie wiem...
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 2/3/3
Wysłany: 17 Czerwiec 11, 19:37   

Mam pewne zastrzeżenia co do Mapki A3, nudno jest atakować samych kuszników, to było zamierzone czy ja mam coś nie tak. Cały czas niszczyłem ich padliną i mi się to znudziło.
_________________
Ja vs. Wilk
SH:3
Kto Wygra?
 
 
 
Krzyzak 
Osadnik


Wiek: 29
Posty: 44
Skąd: Przasnysz
Medale: Brak

Wysłany: 18 Czerwiec 11, 09:18   

Mam ten sam problem - dziękuję za spostrzeżenie
Mam pytania
Na mapie A7 nadchodzący wrogowie z polnocnego wschodu przechodzą pod podnóża gór położonych na północy
Na mapie A3 pierwsze kilka inwazji są zapisane na 500 wrogów każda - tymczasem przychodzi mała część
co mogę z tym zrobić?
 
 
 
MaxMacior 
Burżuj


Gra w: Null
Posty: 151
Skąd: Sam nie wiem...
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 2/3/3
Wysłany: 18 Czerwiec 11, 09:55   

Krzyzak napisał/a:

Na mapie A3 pierwsze kilka inwazji są zapisane na 500 wrogów każda - tymczasem przychodzi mała część
co mogę z tym zrobić?

Ty masz coś z inwazją, spróbuj zrobić tak, że dodasz tyle inwazji ile masz żołnierzy i dasz ilość jaką chcesz żeby była, i zrobisz powtórki tyle ile chcesz żeby były tyle miesięcy co u innych np.
Jak ma nas atakować 100 Rycerzy (nie zbrojnych :) ) to wtedy robisz nową inwazję i ustawiasz na rok 1066 (przykładowo)
Jeśli do tego ma nas atakować 450 kuszników to robisz nową inwazję i ustawiasz na ten sam rok jeśli chcesz żeby zaatakowali nas w tym samym czasie i co tyle samo miesięcy.
_________________
Ja vs. Wilk
SH:3
Kto Wygra?
 
 
 
Adax 
Laureat konkursu


Gra w: Sh1.SHC
Wiek: 26
Posty: 106
Skąd: Za górami...
Medale: Brak

Wysłany: 24 Czerwiec 11, 13:50   

Wszystkie mapy są super. Ładnie odwzorowane, i rozplanowane. Ale musisz popracować nad krajobrazem. Polecam odgapiać od mapek np.: Olowka, Treehet'a, ponceriusza.
A1-Ladny gród, niezle zrobione drewniane umocnienia. 7/10
A2-Pomysłowy zamek, ładnie wykonane mury ze skałami. 7.5/10
A3-Zamek pięknie odwzorowany, ,,ostre",wysokie góry ładnie wyglądają. Mógłby być trochę okrąglejszy. Ogólnie twoja najlepsza mapa. 8.5/10
A4-Bardzo ładny zamek, łatwy do obrony. Dobrze wykonany krajobraz (,,jednak taki nie strngholdowy" :p ) 7.9/10
A5-Niemam pojęcia co za zamek, ale wyszedł nieźle. 6.5/10
A6-Tutaj już lepsze góry, zamek dobry z założenia. Jednak nie rób tak małch map! Taki rozmiar nadaje się np. na zasadzkę (mało wojsk itp.) 6.9/10
A7-Jeszcze nie grałem...
_________________
Czas leci, czas leci...
Innymi słowy do roboty...
Ech. :p
 
 
Krzyzak 
Osadnik


Wiek: 29
Posty: 44
Skąd: Przasnysz
Medale: Brak

Wysłany: 30 Czerwiec 11, 20:33   

Dziękuję za oceny, i oczekuję kolejnych. :)
 
 
 
Crux 
Moderator
In hoc signo vinces!


Gra w: Stronghold, Stronghold Crusader
Wiek: 31
Posty: 283
Skąd: Radom/Kraków
Medale: Brak

Wysłany: 1 Lipiec 11, 13:29   

Miniaturki wyglądają imponująco, z radością ściągnę. ;)
_________________
"Crux - półmityczna legenda forum" - Siwy

"...na dłuższą metę nie opłaca się ufać żadnym politykom, zaś w krótkiej perspektywie co najwyżej tym, którzy nie mają nic do stracenia (a póki Crux nie założy nam jakiejś nowej Żelaznej Gwardii, o tych ostatnich możemy tylko pomarzyć)" - Lord Smerf
 
 
 
Krzyzak 
Osadnik


Wiek: 29
Posty: 44
Skąd: Przasnysz
Medale: Brak

Wysłany: 2 Lipiec 11, 12:27   

z niecierpliwością czekam na kolejne opinie :)
 
 
 
Hunter 
Ciężkozbrojny


Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 26
Posty: 799
Skąd: Z forum.
Medale: Brak

Wysłany: 5 Lipiec 11, 13:17   

Co do twojego problemu z wojskami - dzieje się tak dlatego, że wrogów jest po prostu zbyt dużo. Jeśli ustawiłbyś mniejsze ilości, nie byłoby tego problemu. Możesz też zrobić tak jak powiedział MaxMacior - ustawić powtarzające się inwazje. Żołnierze wroga muszą mieć trochę "miejsca", bo po pewnym czasie albo będą się układać jeden na drugim, albo będą "wędrować" od jednego drogowskazu do drugiego, czasem nawet pod murami zamku gracza. A co do map, to prezentują się całkiem ładnie :-) Najlepiej prezentują się zamki. W mapie A2 mógłbyś trochę lepiej zrobić góry [te na wschodzie] bo taki "pasek" średnio wygląda. Mógłbyś też na mapie A4 urozmaicić wybrzeża o jakieś skałki, kamyczki itp. Dobrze by było, gdybyś w niektórych miejscach urozmaicił mapy o jakieś np. rumowiska skalne, bo takowe, gdy je się dobrze wykona, ładnie się prezentują. Podsumowując: Jak na nowego mapmakera, idzie ci naprawdę nieźle :-) .
_________________
o/ -> KAMPANIA <- \o
 
 
Krzyzak 
Osadnik


Wiek: 29
Posty: 44
Skąd: Przasnysz
Medale: Brak

Wysłany: 5 Lipiec 11, 18:25   

a która mapa jest wg. Ciebie najlepsza?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz