Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Drugą wersję, która jest chyba bardziej historyczna pokażę, jak skończę (więcej pisałem o tym w temacie "Zaklepywanie Misji").
Wtedy napiszcie która lepsza, ale już teraz testujcie tą pierwszą.
Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 26 Posty: 799 Skąd: Z forum. Medale: Brak
Wysłany: 7 Styczeń 11, 18:29
Zagrałem w tą "historycznie zgodną" wersję misji. Od razu trzeba szybkiej reakcji by w miarę sprawniej zapobiec rozpowrzechnieniu się pożaru oraz wybić bandytów zanim rozwalą zbyt duzo budynków. Krajobraz nie jest zły, ale proponowałbym urozmaicić podłoże - więcej różnych krzaczków, "trawę" w nizinach oraz te małe skałki (oczywiście nie wszędzie). Co do trudności, to na początku proponowałbym więcej strzelców oraz więcej kuszników od łuczników. No i niepotrzebnie dałeś do sprzedawania kamień, jak nie mamy go jak produkować.
Gra w: Żadne
Wiek: 27 Posty: 244 Skąd: Zd-Wola Medale: Brak
Wysłany: 8 Styczeń 11, 08:14
Mapa fajna, do krajobrazu nie mogę się przyczepić, lecz nie wiem czy to u mnie tak jest czy u innych też. Chodzi mi o to, że mam zapełniony cały spichlerz "zwykłe racje", a tu "-8".
Popularność mi nie schodzi, lecz nie mogę budować nowych budynków, ponieważ jest ten dziwny błąd, co dziwniejsze mam ludzi przy siedzibie.
_________________ W naszych żyłach Rap płynie non-stop, non-stop
w naszych sercach prawdziwy Hip-Hop, Hip-Hop!
Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26 Posty: 615 Skąd: Poznań Medale: Brak
Wysłany: 8 Styczeń 11, 09:37
Artut97, może usuń wydarzenie "Zrzeczenie się zamku", też tak czasami mam przez to wydarzenie, ale na tej mapie jeszcze mi się to nie zdarzyło.
Oczywiście ja też usunę i dam niedługo nowy link.
wojownik123, kamień jest do kupowania, żeby móc stawiać kaplicę. Chociaż, jeśli się nie przydaje to mogę usunąć możliwość jego kupna, ale jeszcze ktoś niech się wypowie.
Oceńcie jeszcze pierwszą wersję i napiszcie, która się bardziej nadaje.
Gra w: Żadne
Wiek: 27 Posty: 244 Skąd: Zd-Wola Medale: Brak
Wysłany: 8 Styczeń 11, 09:44
Nadaje się bardziej druga wersja.
W pierwszej potrzebny jest atak obszarowy i to trochę nudne jest...
Wiem że, trudno zrobić ciekawy atak w Twierdzy, więc dlatego wg mnie bardziej nadaje się II wersja mapy. Chyba że, by postawić do I wersji drogowskaz po drugiej stronie i żeby banici przychodzili.
_________________ W naszych żyłach Rap płynie non-stop, non-stop
w naszych sercach prawdziwy Hip-Hop, Hip-Hop!
Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26 Posty: 615 Skąd: Poznań Medale: Brak
Wysłany: 12 Styczeń 11, 20:40
Napiszcie co poprawić (bierzemy drugą wersję, chyba, że z dwie osoby będą przeciwko) i piszcie porady. W końcu od tego są testerzy...
Jak na razie wiem, że mam:
-poprawić ten błąd co Artut opisał
-urozmaicić trawę
Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26 Posty: 615 Skąd: Poznań Medale: Brak
Wysłany: 13 Styczeń 11, 18:12
To doradź jakie jednostki mamy mieć możliwość rekrutować, a jakie nie. A z tymi wojskami na początku, to niech ktoś jeszcze napisze, bo dla mnie jest ok, a misja nie ma być łatwa, ale jak najtrudniejsza. Napisz może coś jeszcze o poziomie trudności, za którym razem misję przeszedłeś, itp.
Mimo, że doszło kilka osób, mam wrażenie, że z testerów tylko wojownik123 i Artut97 coś robią (przynajmniej w tym temacie). Gdzie się podziała reszta? Krzysztof III, Wilhelm III i olowek może też przetestujecie moją mapę.
PS Chyba, że któryś z moderatorów, którzy przecież tak chętnie goszczą w naszym dziale napisze coś o mapie .
_________________ Good night white pride
Ostatnio zmieniony przez ponceriusz 13 Styczeń 11, 20:55, w całości zmieniany 3 razy
Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 26 Posty: 799 Skąd: Z forum. Medale: Brak
Wysłany: 13 Styczeń 11, 18:26
Krzysztof III oraz Wilhelm nie posiadają teraz SH (napisali o tym). Co do początkowemu stanowi wojsk, to nie trzeba dodawać, tylko zwiększyć balans, np. 1:2 dla kuszników (ich wtedy częściej używano od łuczników). Co do koszar, to sugerowałbym rekrutację łuczników, kuszników, włuczników, pikinierów i konnicy. Pałkarze zalatują trochę barbażyńcami, co nie pasuje do armii Zygmunta Luksemburskiego, (w tym wypadku Czechów) a wojowników, jako zaawansowaną piechotę lepiej dodawać do silnych pieszych husyckich (tyczy się wszystkich misji w kampie), gdyż więcej działać będziemy po stronie "Szwabów" konnicą, a nie zaciężną piechotą.
Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26 Posty: 615 Skąd: Poznań Medale: Brak
Wysłany: 17 Styczeń 11, 11:58
Wstawiłem poprawioną drugą wersję (ostatecznie ją wybieramy).
wojownik123, Pobierz ją i sam urozmaić trawę, bo ja już nie wiem co tam dodać. I nie pisz mi co, tylko pobierz, popraw krajobraz i wrzuć.
Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 26 Posty: 799 Skąd: Z forum. Medale: Brak
Wysłany: 17 Styczeń 11, 18:26
To nieco poprawiona wersja. Niestety, nie mogłem za bardzo pobawić się "trawą", gdyż teren jest lekko podniesiony, a wiele takich "dołków" z trawą brzydko wygląda na minimapie - ograniczyłem się więc do skał, krzaczków, kamieni i kilku drobnostek
http://www.speedyshare.co...002-Proces2.map
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum