Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Wysłany: 30 Kwiecień 10, 18:33 [przeciwnicy] Modyfikacja zamków Króla Filipa
Witam
Zamieszczam lekko zmodyfikowane zamki Filipa stworzone prze zemnie . Zmiany miał na celu poprawienie obronności zamku jak i lepszej rozbudowie . Zapraszam do testowania.
Główne zmiany:
- rozsądniejsze użycie murów i fosy
- lepsze rozlokowanie wojsk
- minimalna poprawa potencjału militarnego
- lepsze rozlokowanie budynków
- szybsza budowa budynków strategicznych
- dodanie kojców psów
- dodanie balist ogniowych (sugestia biberholtz)
Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26 Posty: 615 Skąd: Poznań Medale: Brak
Wysłany: 1 Maj 10, 11:30
Piękne prace, 10/10! Filip ma oryginalnie bardzo słaby zamek, więc dobrze, że go ulepszyłeś.
Też próbowałem coś robić AIV Editorem, ale mi nie wychodziło i strasznie dużo czasu mi to zabierało. Chciałem zrobić Ryszarda, albo Nizara, może kiedyś też zamieszczę.
Bardzo dobre zrobiłeś te zamki, ja też się za to zabrałem kiedyś(zrobiłem dwa zamki węża, jak ktoś chce to udostępnię)być może będę kontynuował ich robienie.
Właśnie myślałem żeby przerabiać zamek węża ale skoro ty masz już coś zrobione to nie będę robił tego samego. A prace będę kontynułował spróbuje przerobić zamek Nizara bo mojm zdaniem to jedna wielka porażka .
Gra w: Stronghold, Stronghold Crusader, SC Extreme
Wiek: 29 Posty: 331 Medale: Brak
Wysłany: 2 Maj 10, 08:56
Ciekawa modyfikacja . I chociaż należę raczej do tych konserwatywnych, którzy nie lubią czegokolwiek zmieniać w grze, to chętnie wypróbuję. Na screenach prezentuje się ładnie, zobaczymy, jak w grze .
Ciekawa modyfikacja . I chociaż należę raczej do tych konserwatywnych, którzy nie lubią czegokolwiek zmieniać w grze, to chętnie wypróbuję. Na screenach prezentuje się ładnie, zobaczymy, jak w grze .
Starałem się zachować orginalnlny klimat zamku Filipa.
Gra w: SHC, SH2 Deluxe
Wiek: 28 Posty: 41 Skąd: Bytom Medale: Brak
Wysłany: 13 Październik 10, 18:24
Ja akurat tak samo jak kolega Fryzjer, nie lubię niczego zmieniać w grach, ale jednak zamki Filipa są beznadziejne, z łatwością można mu wszystko podpalić od strony tyłu zamku, więc chyba wypróbuję
_________________ Alanné mba yi woma... wé
Ho tou sondé
Ho ma... yé
Gra w: Crusader
Wiek: 77 Posty: 26 Skąd: Texas Medale: Brak
Wysłany: 1 Listopad 10, 11:02
Mefisto zapomniał napisać, że odświeżył linki
Zamki bardzo ładne, ale mimo wszystko trochę łatwe do zdobycia, szczególnie 'od tyłu'. Mogłeś dodać więcej wież i łuczników na nich. Poza tym balisty ogniowe przed murami byłyby mile widziane. Jak już jesteśmy przy ogniu, to warto wspomnieć, że jedna kadź z wodą to trochę mało, zwłaszcza, że dużo jest drewnianych budowli wewnątrz
Moja ocena: 8,5/10
Niestety Filip to jeden z najsłabszych botów dodawanie mu nowych wież dużo nie zmieni bo i tak ich nie obstawi łucznikami. Co do balist ogniowych to Filip ich nie używa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum