Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26 Posty: 615 Skąd: Poznań Medale: Brak
Wysłany: 13 Maj 10, 15:42 Uwagi autorów - Konkurs Stronghold
Wszystko co napiszecie w tym temacie nie wpływa na np. wygraną w konkursie. Jedynie jest to miejsce na luźne wpisanie błędów, co by trzeba poprawić, itp. Ten tamat jest dla autorów prac, a inni użytkownicy mogą oceniać w tym temacie.
Zacznę od mapy Threetha, którą uważam za najlepszą. Krajobraz niczego sobie, perfekcyjny, zdecydowanie lepszy niż w twoich innych mapach np. "Inwazja Wieprza", czy "Hatlaw", ze względu na zmniejszenie liczby kamieni na podłożu, co w tamtych dwóch mapach było błędem. We wnętrzu zamku wszystko jest poukładane jak w prawdziwym, jedynie - tak jak już pisałem na ShoutBoxie - brakuje domów. Przynajmniej mi.
Co do rozgrywki, to mimo, że nie gram najlepiej w inwazje do Stronghold, przeszedłem mapę za pierwszym razem, bez większych problemów. Zostało mi 20 pikinierów, 15 mieczników i po 20 strzelców na czterech wieżach najbliżej siedziby. Trebusze się nie przydały, gdyż nie można było strzelać krowami, a kamieniami ani razu nie trafiłem. Dużym plusem jest to, że mamy bardzo ograniczone możliwości we wznoszeniu nowych budynków, jednak mógłbyś umożliwić chociaż budowę jakichś farm.
Jakbym miał wystawić konkretną ocenę, to 9.9/10
Mapa Kokoju jest dość dobra, ale krajobraz bardzo słaby. zdecydowanie zbyt dużo głazów na brzegach rzeki, w niektórych miejscach różnice podłoża widać jako bardzo kwadratowe (np. łąka w górnej części mapy). Mapy jeszcze do końca nie rozegrałem, ale odważne było umożliwienie kopania fosy. Ja od razu otoczyłem cały zamek (tam gdzie był zbyt wysoki teren otoczyłem całe wzniesienie), przez co mój zamek wyglądał bardzo nierealistycznie, trochę jak zamek nizara. Zobaczę, czy to znacząco ułatwi rozgrywkę.
Jeszcze jedna uwaga: w dolnej części mapy (tak trochę z boku) nie mamy muru tylko skały. Są bardzo źle zrobione, gdyż w realu przez takie wąskie jak Ty zrobiłeś kamienie z łatwością przedostałaby się armia. Mogłeś w tamtym miejscu podnieść teren, przynajmniej do wysokości murów.
Map Jedikarixa i wojownika jeszcze nie zagrałem, spróbuję dodać do tego postu komentarze o nich.
W mojej mapie nie ma farm(do zbudowania), bo są sady ukryte w lesie(zastanawiało mnie kto to zauważy). Celowo dałem ograniczoną ilość drewna do wykorzystania, bo np ktoś mógłby kupić z 500 drewna i narobić max warsztatów łuczniczych, tym sposobem(bez kupowania) można maksymalnie 5 warsztatów.
[ Dodano: 13 Maj 10, 16:59 ]
W mapę Kokoju nie grałem tylko przejrzałem. Najgorsza jest rzeka(bardzo kanciasta i na dole nie do chodzi do końca tylko się kończy troszeczkę przed). No i jak wspomniałeś ten tył zamku. Dodatkowo złe użycie triku z kamieniami.
Nie wiem jak Olowek to robił, ale ja zamierzam dodać wszystkie oceny z danej kategorii uzyskane przez daną mapę i następnie zamierzam wyliczyć z nich średnią.
Gra w: Stronghold 1
Wiek: 29 Posty: 217 Skąd: Przeworsk Medale: Brak
Wysłany: 1 Czerwiec 10, 17:16
Jeśli np. były cztery oceny do mapy Ponceriusza to z oceny każdego jurora do tej mapy liczyłem średnią, później te średnie dodawałem i dzieliłem przez ich ilość czyli w tym przypadku przez 4. Wtedy wychodziła mi ogólna średnia mapy. Ale twój sposób jest też dobry
Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 26 Posty: 799 Skąd: Z forum. Medale: Brak
Wysłany: 2 Czerwiec 10, 13:50
Aha jeśli można to mam propozycję, aby liczyły się tylko te oceny, do których autor dodał opis. Wtedy można byłoby się dowiedzieć dlaczego ocena jest taka a nie inna i nie byłoby wtedy tak, że oceniający mógł wystawić to i to bo mu się tak podoba.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum