Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Gra w: SHC, Sacred 2, Red Orchestra, Cs, Gothic
Wiek: 30 Posty: 46 Skąd: Wrocław Medale: Brak
Wysłany: 16 Maj 10, 17:15
Przez tydzień mnie nie będzie, jadę do Trójmiasta. Dzisiaj zacząłem pracować nad mapą inwazji. Możliwe, że zrobię z tego taką małą kampanię. Nie oczekujcie za wiele .
Pomysł na fabułę pierwszej mapy - inwazji:
Jesteś banitą, skazanym za "zdradę" korony. Zesłano Cię na południową pustynię, gdzie miała Cię czekać śmierć z głodu i pragnienia. Postanowiłeś nie opuszczać kraju. Z garstką wiernych Ci ludzi wyruszyłeś w kierunku gór, mając nadzieję, że w ich cieniu znajdziesz schronienie. I stało się! Przebywszy wąwóz, natrafiłeś na mały "raj". Tuż za pasmem górskim znajdowała się niewielka oaza, ponadto są tu również skromne zapasy rudy i kamienia. Okazało się, że to miejsce jest zamieszkiwane przez niewielkie plemię arabskie. Udaje ci się dogadać z arabami. Pomogli Ci zbudować bramę w wąwozie, tak, aby nikt postronny nie mógł się przezeń przedostać. Bliskość traktu handlowego sprawia, że możesz wymieniać wydobyte towary na złoto. Jednak również wśród kupców bywają zdrajcy...
W mapie nie będzie można rekrutować wojski Unii Europejskiej . Poza tym nie jest możliwe budowanie jakichkolwiek fortyfikacji. Góry będą tak skonstruowane, aby można było korzystać z ich naturalnych walorów
Mapę skończę robić jak wrócę z nad morza. Będę przebywał w kafejkach, więc prosiłbym o jakieś pomysły do fabuły i ew. życzenia
Gra w: SHC, Sacred 2, Red Orchestra, Cs, Gothic
Wiek: 30 Posty: 46 Skąd: Wrocław Medale: Brak
Wysłany: 25 Maj 10, 14:13
Oto minimapa mojej pierwszej inwazji. Zrezygnowałem z bramy, bo wyglądała nienaturalnie. Chwilowo jest zrobiona sama mapa, z inwazjami mam spory problem
Jak zrobić tak, żeby przeciwnicy podchodzili z 2/3 drogowskazów a nie z 1? Zawsze mi podchodzą z ostatnio zrobionego.
Poza tym potrzebowałbym kogoś, kto pomógłby/pokazałby mi jak ustawiać kolejne ataki, żeby to w miarę sensownie wyglądało. Sam się po prostu gubię.
Bardzo ładne góry i rzeka. Popraw wydmy, wyglądają nienaturalnie. Te niskie, "kulkowate" krzaki nie pasują do pustyni. Lepsze będą same kaktusy.
Co do ataków - zwykle ustawiane są one serią mniejszych, częstych ataków z jednym atakiem końcowym. Możesz oczywiście zrobić inaczej, ale ostatni, potężny atak jest ostatnio w modzie i daje graczowi możliwość wykazania się.
Gra w: czasami zrobię mapę na konkurs (SH/ SHC),
Wiek: 26 Posty: 460 Skąd: Gdynia Medale: Brak
Wysłany: 25 Maj 10, 19:04
Użyj opcji ,,wyrównaj''. Za jej pomocą można uzyskać bardzo dobrze ukształtowane wzniesienia. Poza tym wydmy mają płaską i stromą stronę, (to dla prawdziwych pro ) a także są w kształcie rogalika/ półksiężyca/ litery ,,c,,. Mapy bardzo fajne
Gra w: SHC, Sacred 2, Red Orchestra, Cs, Gothic
Wiek: 30 Posty: 46 Skąd: Wrocław Medale: Brak
Wysłany: 2 Czerwiec 10, 18:47
Przepraszam Was, że temat stanął w miejscu, ale chwilowo nie mam czasu i dostępu do Cruska. Poza tym potrzebuję trochę czasu na rozgryzienie edycji scenariusza.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum