ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Kampania umarła
Autor Wiadomość
Hunter 
Ciężkozbrojny


Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 26
Posty: 799
Skąd: Z forum.
Medale: Brak

  Wysłany: 22 Maj 10, 07:11   Kampania umarła

"Podboi Aleksandra" chyba nie ma co kontynuować. Nikt nie ściąga mapek , a nie robimy ich dla samych siebie. Teraz powrócił SH i narazie tylko do niego jest szansa na dobrą, popularną kampanię. Proponuję przyjąć nowy plan, bo razem z kampą umarł też team. Trzeba go odżywić nowym pomysłem. Ludzie, czas na REAKTYWACJĘ !
_________________
o/ -> KAMPANIA <- \o
 
 
ponceriusz 
Dzielny wojak

Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26
Posty: 615
Skąd: Poznań
Medale: Brak

Wysłany: 22 Maj 10, 08:29   

Bzdura.

Ja czekam, aż naprawi mi się internet w komputerze, gdzie mam Twierdzę. Wtedy raczej wstawię kolejną misję.
Ściąga dużo osób, ale nikt nie ocenia. Ale to żaden problem, bo jak skończymy kampanię, Odyn wstawi na stronę Stronghold.Gry-Online.pl i zainteresowanie będzie duże. Jeśli poda też link do tematu na forum, możemy się spodziewać ocen, ale przecież i tak kampanię bardziej robimy dla strony niż dla ocen i pochwał naszych prac (w końcu sama nazwa to w pewien sposób "mówi").

Tymczasem nikt nie wstawia kolejnych map do tematu "Testowe mapki", bo na razie 75% map jest zrobione. Czekam na jakieś oznaki życia thompsona, żeby napisał odprawę (do misji 9. Atak na Halikarnass).

PS Nie traćmy nadziei na skończenie.
_________________
Good night white pride
 
 
Lord Smerf 
Skryba

Gra w: grę
Wiek: 28
Posty: 1208
Medale: Brak

Wysłany: 22 Maj 10, 09:22   

Nie powinniśmy tracić nadziei, gdy skończymy kampanię, pojawi się ona na stronie i zainteresowanie wzrośnie.

Co do "Ataku na Halikarnas", mogę spróbować napisać odprawę w zastępstwie za historyka, ale jakoś nie przypadł mi do gustu krajobraz. Moim zdaniem trzeba go chociaż trochę poprawić, mapa wygląda na nieco pustą.
 
 
ponceriusz 
Dzielny wojak

Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26
Posty: 615
Skąd: Poznań
Medale: Brak

Wysłany: 22 Maj 10, 09:34   

Mogę zrobić poprawki w krajobrazie, ale wrzucę jak Kokoju się zgodzi (z brakiem neta sobie poradzę, w końcu istnieje takie coś jak pendrive).

[ Dodano: 22 Maj 10, 09:36 ]
Piszcie też tutaj porady, oto moje, które wysłałem kiedyś Kokoju:
-Atakuj od prawego górnego rogu mapy. Tam jest tylko jedna warstwa murów do pokonania. Złącz wojska jak tylko możesz.
-Wybij wszystkich żołnierzy wroga z jego wież i dopiero wtedy zaatakuj siedzibę.
-Najemnikami w górnej części mapy zajmij się na końcu. Wcześniej grozi ci ostrzał z wież.

Piszcie wszystkie jakie macie, nawet jeśli są podobne do moich.
_________________
Good night white pride
 
 
Hunter 
Ciężkozbrojny


Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 26
Posty: 799
Skąd: Z forum.
Medale: Brak

Wysłany: 22 Maj 10, 14:44   

No i mamy reaktywację! Trzeba było obudzić trochę team, to się sam nakręci!

A co do historyjki, to spróbuję coś wydumać.

Po udanym oblężeniu milet Aleksander wyruszył pod drugie zbuntowane miasto - Halikarnas. Trzeba zdusić tutaj buntowników, ponieważ będzie to ostateczny znak dla reszty polis. Miasto zostało otoczone ze wszystkich stron. Teraz Aleksander musi się uporać z wrogimi wojownikami, którzy postanowili bronić polis. Aby zwiększyć swoje szanse mieszkańcy Halikarnasu wynajęli najemników. To starcie będzie sprawdzianem dla sił króla Macedonii.
_________________
o/ -> KAMPANIA <- \o
 
 
ponceriusz 
Dzielny wojak

Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26
Posty: 615
Skąd: Poznań
Medale: Brak

Wysłany: 22 Maj 10, 16:57   

Wszystko dobrze, tylko to
wojownik123 napisał/a:
szanse mieszkańcy Halikarnasu wynajęli najemników

trochę... Wydawało mi się, że są to normalni mieszkańcy, choć nie wiem z jakim zamiarem wyszedł Kokoju.

PS Widać, że do każdego nowego wstawienia mapy trzeba zrobić osobny temat. Wtedy praca będzie zap******** jak Kolejorz (taka swoista metafora, aby w artystyczny sposób dodać nowych nadziei dla mieszkańców zalanych terytoriów Polski.). :-)
_________________
Good night white pride
 
 
Kokoju 
Piechur


Gra w: różne takie...
Wiek: 28
Posty: 505
Skąd: I tak nie trafisz...
Medale: Brak

Wysłany: 22 Maj 10, 20:35   

Hmmm... w sumie sam nie wiem, co to tam dawalem, czy to najemnicy, czy też może Dariusz postanowił wesprzeć wrogów swego wroga. Mapę częściowo poprawiłem, link:
http://www.speedyshare.co...-Opor_Milet.map
Tych arabów postanowiłem usunąć.
W każdym razie, powinniśmy skupić się na wstawianiu map. Wstawianie ich nie nadąża za produkcją, i skończy się na tym, iż w naszym"Archiwum" będziemy mieli 75% map które nie ujrzą swiatła dziennego.
_________________
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”

Fryderyk Nietzsche
 
 
 
Hunter 
Ciężkozbrojny


Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 26
Posty: 799
Skąd: Z forum.
Medale: Brak

Wysłany: 23 Maj 10, 11:34   

No to tylko usunąc motyw najemników i mamy historyjkę.
_________________
o/ -> KAMPANIA <- \o
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz