ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
001.Sobór
Autor Wiadomość
Kokoju 
Piechur


Gra w: różne takie...
Wiek: 28
Posty: 505
Skąd: I tak nie trafisz...
Medale: Brak

Wysłany: 31 Styczeń 11, 05:58   001.Sobór



http://www.speedyshare.co...2/001-Sobor.map
_________________
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”

Fryderyk Nietzsche
 
 
 
ponceriusz 
Dzielny wojak

Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26
Posty: 615
Skąd: Poznań
Medale: Brak

Wysłany: 2 Luty 11, 14:40   

3 razy próbowałem, za 1. razem spadła mi za bardzo popularność, za 2. i 3. pokonał mnie pożar.
Jak dla mnie zbyt trudne, mogę jeszcze kilka razy spróbować, ale wątpię czy mi się uda.
Dobrze zrobiona ta rozległa wieś, ogólnie ciekawy pomysł. Za to krajobraz już do najlepszy nie należy. Mogę zrobić jakieś poprawki, bo chodzi mi głównie o podłoże (w prawie każdym miejscu mapy), które jest dość... słabe. Ostatnio panuje moda na robienie podłoża prawie nie używając "ziemi". Najlepiej wyglądają podłoża zrobione z mieszanki błota, kamieni i małych skał. Najlepsi w robieniu takiego podłoża są Threeth i olowek, którzy robią tak prawie na każdej mapie, a ich prace na forum są chyba uważane za najlepsze. Minimapa (która jest dość często oceniana jako jeden z najważniejszych elementów w mapie) wygląda ok.

Popraw poziom trudności, usuń kradzież ze spichlerza, albo pożar i daj odrobinę więcej pieniędzy na początku.

Poprawkami krajobrazu mogę się ja zająć.

Ogólnie mapa się nadaje, tylko zbyt trudna jest.
_________________
Good night white pride
 
 
olowek 
Burżuj


Gra w: Stronghold 1
Wiek: 29
Posty: 217
Skąd: Przeworsk
Medale: Brak

Wysłany: 2 Luty 11, 15:57   

Ponceriusz, nie chodzi o modę. Ostatnio nawet ja zaczynam zostawiać normalne podłoże, dając czasami błoto i sporadycznie ,,kamienie". Wg mnie ukształtowanie terenu powinno być najważniejsze i jak najbardziej realistyczne, a w mapie Kokoju jest dobre.

Jeśli ma być to tak duża kampania, mapy nie muszą być świetne, najwyżej jakieś ciekawe np. Praga czy jakaś większa bitwa powinny być zrobione lepiej.
_________________
Moje mapy:
http://stronghold.heaveng...&author=Arn_AFe
http://stronghold.heaveng...&author=Arn_AFe
 
 
 
Hunter 
Ciężkozbrojny


Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 26
Posty: 799
Skąd: Z forum.
Medale: Brak

Wysłany: 3 Luty 11, 16:45   

Ja uważem, że powinniśmy robić jak najlepsze mapy i do każdej się przykładać. ShNet to chyba jedyny "silny" team robiący mapki do sh i shc w Polsce, reprezentujemy też stronę, a to do czegoś zobowiązuje. Gdybyśmy mieli się nie przykładać, pierwszy rozdział wystawiony byłby 2-3 tygodnie temu.
_________________
o/ -> KAMPANIA <- \o
 
 
ponceriusz 
Dzielny wojak

Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26
Posty: 615
Skąd: Poznań
Medale: Brak

Wysłany: 3 Luty 11, 17:05   

wojownik123 i olowek napiszcie coś więcej o mapie, bo trzeba chyba kilku opinii, żeby wystawić mapę. Przynajmniej lepiej by było.

Prosiłbym historyka o odprawę do mojej misji 2. (jeżeli już jest to proszę o link/skopiowanie tekstu tutaj), żebym mógł ją przepisać do mapy w grze. Będziemy do każdej mapy mieć tak przepisane.
Oprócz tego możemy też mapy wystawiać na ShHeaven, ale wtedy trzeba kogoś dobrego z angielskiego, żeby tłumaczył. Jeżeli uważacie to za dobry pomysł to już nie piszcie tutaj, tylko w nowym temacie, bo ten ma być o mapie. Ale i tak najpierw wstawiajmy na to forum.
_________________
Good night white pride
 
 
Kokoju 
Piechur


Gra w: różne takie...
Wiek: 28
Posty: 505
Skąd: I tak nie trafisz...
Medale: Brak

Wysłany: 3 Luty 11, 17:43   

wojownik123 napisał/a:
Ja uważem, że powinniśmy robić jak najlepsze mapy i do każdej się przykładać.


No wiesz, każdy się przykłada do swoich map i robi jak najlepsze, jednakowoż mapy te to nie są jakieś mapy konkursowe, by miesiąc pracować nad jedną starając się dopracować każdy metr kwadratowy .


Zrobiłem małe poprawki w mapce, jednakowoż ostatnio nie śledzę za bardzo tworzenia map na forum więc nie kieruję się żadną modą, tylko tworzę mapki ze swojego pomysłu kierując się tylko i wyłącznie własną kreatywnością, dlatego nie robię terenów złożonych z określonych tekstur wedle tego, czego wszyscy używają, tylko wedle tego, co ja sam uważam za najlepsze. Poprawiłem nieco krajobraz, mam nadzieję, że się spodoba.
Nowa mapka:
http://www.speedyshare.co...7/001-Sobor.map
Poprawki, jakie wstawiłem do niej:
-Przez jakiś czas mapa była "włączona", więc ludzi zdążyli nieco powiększyć zasoby.
-Zwiększyłem kamienie wymagane do tego, aby przyłączyły się dodatkowe wojska (nie wiedziałem co wymyślić, to uznałem, iż najrozsądniejszym by było aby to były wojska węgierskie) [banici]. Początkowo aby uzyskać oddział banitów trzeba było mieć kolejno; 40 kamieni; 80 kamieni; 120 kamieni, teraz 100 kamieni; 150 kamieni; 200 kamieni.
-Usunąłem kradzież połowy żywności ze spichlerza w momencie uzyskania ponad 90% żywności.

A tak swoją drogą, natchnęła mnie pewna sprawa... otóż, można by było z wystawianiem map zrobić tak, iż będzie założony temat w tym dziale będący "schowkiem", gdzie zbierze się wszystkie mapy zrobione w stu procentach i gotowe do wystawienia, a gdy będziemy już mieli ileśtam procent (np. 75%) map gotowych, moglibyśmy wystawiać mapy stopniowo, jedną mapę co tydzień. To by utrzymało znacząco zainteresowanie kampanią, gdyż jeśli będziemy wystawiać tak po rozdziale gdy tylko będzie gotowy, wówczas powstaną takie "luki" - jakiś rozdział wystawimy miesiąc po poprzednim, inny już cztery miesiące po swoim poprzedniku... a jeśli wystawimy całą odrazu - będzie tylko chwila zadumy wśród użytkowników, a potem i tak wszystko ucichnie. A jeśli będziemy wystawiać tak co tydzień mapę, to - zakładając iż kampania będzie miała swoje 38 misji - całe wystawianie potrwa niecałe 10 miesięcy. Oczywiście, żeby zdążyć się wyrobić, to wystawianie zacząć tylko wtedy, iż będzie gotowe np. 25 map.
_________________
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”

Fryderyk Nietzsche
 
 
 
ponceriusz 
Dzielny wojak

Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26
Posty: 615
Skąd: Poznań
Medale: Brak

Wysłany: 4 Luty 11, 20:41   

Może się źle wyraziłem co do tej mody, ale chodziło mi w prawdzie o to, że większość z tych najlepszych map na forum są robione tak jak napisałem, przynajmniej mi się tak zdaje (oczywiście jeśli chodzi o Sh1). Nie chodziło mi o to, żeby Cię nauczyć robienia podłoża, tylko, że w twojej mapie jakoś szczególnie łyso wyszły te wszystkie wzgórza i chciałem zrobić jakieś poprawki, a z tą modą to właściwie napisałem jakim sposobem te poprawki chciałem zrobić.
Twoje poprawki zaraz pobiorę i zobaczę.

Co do wstawiania map to napiszę zaraz nowy temat i podyskutujemy. Dobry pomysł Kokoju, ale trochę za dużo to 75% .
_________________
Good night white pride
 
 
Hunter 
Ciężkozbrojny


Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 26
Posty: 799
Skąd: Z forum.
Medale: Brak

Wysłany: 18 Marzec 11, 14:06   

Przykładam sie do prosby ponceriusza. Można by też było troszeczkę lepiej zabezpieczyć różne budynki, gdyż łatwo jest je zniszczyć.
_________________
o/ -> KAMPANIA <- \o
 
 
Threeth 
Dzielny wojak

Posty: 594
Skąd: Bielsko-Biała
Medale: Brak

Wysłany: 18 Marzec 11, 14:47   

Co do mojego stylu mapmakerskiego. NIE jest to żadna moda, więc proszę nei mówić że robię mapki kierując się modą, jest to mój indywidualny styl mapmakerski, nie żadna moda(nikogo nie naśladowałem). To że olowek ma podobny styl to zwykły przypadek. Inni, początkujący mapperzy naśladują styl najlepszych dlatego, że ktoś pomyśli ,,skoro mapy Threetha są tak wysoko oceniane, to gdy ja zrobie mapę w tym stylu, to też będzie dobra" głównie dlatego, że nie mają pomysłu na krajobraz. Sam krajobraz zrobiony w ten sposób to nie jest zakrywanie ziemi, tylko ogromne zróżnicowanie podłoża, co wygląda bardzo dobrze. Moim zdaniem pusty krajobraz lub taki który jest zbudowany z jednego bądź dwóch typów podłoża, o wiele gorzej się prezentuje. Oczywiście ja nikomu niczego nie narzucam Jak ktoś ma swój styl robienia map, to niech nie naśladuje mnie.
I jeszcze raz mówię, żeby nie nazywać tego modą, bo bardzo mnie denerwuje, gdy ktoś nazywa mój mapmakerski styl ,,modą".
_________________
>>Moje mapy<<
 
 
Hunter 
Ciężkozbrojny


Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 26
Posty: 799
Skąd: Z forum.
Medale: Brak

Wysłany: 18 Marzec 11, 19:44   

Ja też nie uważam stylu za "modę". To co wcześniej odpowiedziałem olowkowi, wcale nie miało na celu aby team używał "mody", tylko żebyśmy się przykładali i wcale tu nie chodziło o mapę Kokoju.
_________________
o/ -> KAMPANIA <- \o
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz