ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
002-Proces
Autor Wiadomość
ponceriusz 
Dzielny wojak

Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26
Posty: 615
Skąd: Poznań
Medale: Brak

Wysłany: 7 Styczeń 11, 12:08   002-Proces

http://www.speedyshare.co.../002-Proces.map To jest pierwsza wersja (atakujemy).

Drugą wersję, która jest chyba bardziej historyczna pokażę, jak skończę (więcej pisałem o tym w temacie "Zaklepywanie Misji").
Wtedy napiszcie która lepsza, ale już teraz testujcie tą pierwszą.

@Artut http://www.megaupload.com/?d=06V51OOU

Druga wersja: tu: http://www.speedyshare.co...002-Proces2.map , lub tu: http://www.megaupload.com/?d=QXFEIZ26 .-poprawiona.

Ostatnia edycja 17.01 o 12:29 .
_________________
Good night white pride
Ostatnio zmieniony przez ponceriusz 17 Styczeń 11, 11:56, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Artut97 
Burżuj

Gra w: Żadne
Wiek: 27
Posty: 244
Skąd: Zd-Wola
Medale: Brak

Wysłany: 7 Styczeń 11, 13:38   

Już zasysam.

Ponceriusz, wrzuć na inny serwer.
_________________
W naszych żyłach Rap płynie non-stop, non-stop
w naszych sercach prawdziwy Hip-Hop, Hip-Hop!
 
 
Hunter 
Ciężkozbrojny


Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 26
Posty: 799
Skąd: Z forum.
Medale: Brak

Wysłany: 7 Styczeń 11, 18:29   

Zagrałem w tą "historycznie zgodną" wersję misji. Od razu trzeba szybkiej reakcji by w miarę sprawniej zapobiec rozpowrzechnieniu się pożaru oraz wybić bandytów zanim rozwalą zbyt duzo budynków. Krajobraz nie jest zły, ale proponowałbym urozmaicić podłoże - więcej różnych krzaczków, "trawę" w nizinach oraz te małe skałki (oczywiście nie wszędzie). Co do trudności, to na początku proponowałbym więcej strzelców oraz więcej kuszników od łuczników. No i niepotrzebnie dałeś do sprzedawania kamień, jak nie mamy go jak produkować.
_________________
o/ -> KAMPANIA <- \o
 
 
Artut97 
Burżuj

Gra w: Żadne
Wiek: 27
Posty: 244
Skąd: Zd-Wola
Medale: Brak

Wysłany: 8 Styczeń 11, 08:14   

Mapa fajna, do krajobrazu nie mogę się przyczepić, lecz nie wiem czy to u mnie tak jest czy u innych też. Chodzi mi o to, że mam zapełniony cały spichlerz "zwykłe racje", a tu "-8".
Popularność mi nie schodzi, lecz nie mogę budować nowych budynków, ponieważ jest ten dziwny błąd, co dziwniejsze mam ludzi przy siedzibie.
_________________
W naszych żyłach Rap płynie non-stop, non-stop
w naszych sercach prawdziwy Hip-Hop, Hip-Hop!
 
 
ponceriusz 
Dzielny wojak

Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26
Posty: 615
Skąd: Poznań
Medale: Brak

Wysłany: 8 Styczeń 11, 09:37   

Artut97, może usuń wydarzenie "Zrzeczenie się zamku", też tak czasami mam przez to wydarzenie, ale na tej mapie jeszcze mi się to nie zdarzyło.
Oczywiście ja też usunę i dam niedługo nowy link.

wojownik123, kamień jest do kupowania, żeby móc stawiać kaplicę. Chociaż, jeśli się nie przydaje to mogę usunąć możliwość jego kupna, ale jeszcze ktoś niech się wypowie.

Oceńcie jeszcze pierwszą wersję i napiszcie, która się bardziej nadaje.
_________________
Good night white pride
 
 
Artut97 
Burżuj

Gra w: Żadne
Wiek: 27
Posty: 244
Skąd: Zd-Wola
Medale: Brak

Wysłany: 8 Styczeń 11, 09:44   

Nadaje się bardziej druga wersja.

W pierwszej potrzebny jest atak obszarowy i to trochę nudne jest...
Wiem że, trudno zrobić ciekawy atak w Twierdzy, więc dlatego wg mnie bardziej nadaje się II wersja mapy. Chyba że, by postawić do I wersji drogowskaz po drugiej stronie i żeby banici przychodzili.
_________________
W naszych żyłach Rap płynie non-stop, non-stop
w naszych sercach prawdziwy Hip-Hop, Hip-Hop!
 
 
Hunter 
Ciężkozbrojny


Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 26
Posty: 799
Skąd: Z forum.
Medale: Brak

Wysłany: 8 Styczeń 11, 14:12   

Ja tak samo jestem za II wersją. Przeważa też fakt historyczny.
_________________
o/ -> KAMPANIA <- \o
 
 
ponceriusz 
Dzielny wojak

Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26
Posty: 615
Skąd: Poznań
Medale: Brak

Wysłany: 12 Styczeń 11, 20:40   

Napiszcie co poprawić (bierzemy drugą wersję, chyba, że z dwie osoby będą przeciwko) i piszcie porady. W końcu od tego są testerzy...
Jak na razie wiem, że mam:
-poprawić ten błąd co Artut opisał
-urozmaicić trawę

Piszcie co jeszcze.
_________________
Good night white pride
 
 
Hunter 
Ciężkozbrojny


Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 26
Posty: 799
Skąd: Z forum.
Medale: Brak

Wysłany: 13 Styczeń 11, 12:02   

I jeszcze dodać więcej kuszników niż łuczników, oraz w koszarach nie dawać do budowania wszystkich wojsk.
_________________
o/ -> KAMPANIA <- \o
 
 
ponceriusz 
Dzielny wojak

Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26
Posty: 615
Skąd: Poznań
Medale: Brak

Wysłany: 13 Styczeń 11, 18:12   

To doradź jakie jednostki mamy mieć możliwość rekrutować, a jakie nie. A z tymi wojskami na początku, to niech ktoś jeszcze napisze, bo dla mnie jest ok, a misja nie ma być łatwa, ale jak najtrudniejsza. Napisz może coś jeszcze o poziomie trudności, za którym razem misję przeszedłeś, itp.
Mimo, że doszło kilka osób, mam wrażenie, że z testerów tylko wojownik123 i Artut97 coś robią (przynajmniej w tym temacie). Gdzie się podziała reszta? Krzysztof III, Wilhelm III i olowek może też przetestujecie moją mapę.

PS Chyba, że któryś z moderatorów, którzy przecież tak chętnie goszczą w naszym dziale napisze coś o mapie :D .
_________________
Good night white pride
Ostatnio zmieniony przez ponceriusz 13 Styczeń 11, 20:55, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Hunter 
Ciężkozbrojny


Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 26
Posty: 799
Skąd: Z forum.
Medale: Brak

Wysłany: 13 Styczeń 11, 18:26   

Krzysztof III oraz Wilhelm nie posiadają teraz SH (napisali o tym). Co do początkowemu stanowi wojsk, to nie trzeba dodawać, tylko zwiększyć balans, np. 1:2 dla kuszników (ich wtedy częściej używano od łuczników). Co do koszar, to sugerowałbym rekrutację łuczników, kuszników, włuczników, pikinierów i konnicy. Pałkarze zalatują trochę barbażyńcami, co nie pasuje do armii Zygmunta Luksemburskiego, (w tym wypadku Czechów) a wojowników, jako zaawansowaną piechotę lepiej dodawać do silnych pieszych husyckich (tyczy się wszystkich misji w kampie), gdyż więcej działać będziemy po stronie "Szwabów" konnicą, a nie zaciężną piechotą.
_________________
o/ -> KAMPANIA <- \o
 
 
ponceriusz 
Dzielny wojak

Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26
Posty: 615
Skąd: Poznań
Medale: Brak

Wysłany: 17 Styczeń 11, 11:58   

Wstawiłem poprawioną drugą wersję (ostatecznie ją wybieramy).
wojownik123, Pobierz ją i sam urozmaić trawę, bo ja już nie wiem co tam dodać. I nie pisz mi co, tylko pobierz, popraw krajobraz i wrzuć.

Wszystkich innych też proszę o ocenę.
_________________
Good night white pride
 
 
Hunter 
Ciężkozbrojny


Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 26
Posty: 799
Skąd: Z forum.
Medale: Brak

Wysłany: 17 Styczeń 11, 18:26   

To nieco poprawiona wersja. Niestety, nie mogłem za bardzo pobawić się "trawą", gdyż teren jest lekko podniesiony, a wiele takich "dołków" z trawą brzydko wygląda na minimapie - ograniczyłem się więc do skał, krzaczków, kamieni i kilku drobnostek :)
http://www.speedyshare.co...002-Proces2.map
_________________
o/ -> KAMPANIA <- \o
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz