ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
[porównanie] Złe czy dobre morale??
Autor Wiadomość
Fryzjer 
Szlachcic


Gra w: Stronghold, Stronghold Crusader, SC Extreme
Wiek: 28
Posty: 331
Medale: Brak

Wysłany: 26 Styczeń 10, 17:25   

Kiedyś używałem tylko rzeczy przygnębiających do maximum. I jeszcze do niedawna żyłem w świadomości, ze dobrze robię. Dopiero jeden kolega w szkole mi uświadomił, że rzeczy przygnębiające obniżają morale wojsk, a w efekcie ich skuteczność (jeszcze się wiele muszę o tej grze nauczyć :p ).
Od tego czasu skończyłem z gilotynami, madejowymi łożami i stosami. Używam już tylko rzeczy rozweselających (czy jak one się tam nazywają :p ), jednak w bardzo małych ilościach, aby nie sparaliżować gospodarki (+1 lub +2). Dzięki temu mogę zebrać nieco więcej podatków, a moje wojska spisują się trochę lepiej w boju :) .
 
 
 
marczewek 
Wędrowiec

Posty: 18
Medale: Brak

Wysłany: 4 Luty 10, 15:31   

Ja zostawiam morale na poziomie 0
Jakoś nie chce mi się bawić w te rozweselania albo karanie
 
 
qba124 
Osadnik

Wiek: 28
Posty: 49
Medale: Brak

Wysłany: 7 Luty 10, 16:14   

Ja zawsze przyjemnych...po to żeby kasa była, a jak jest kasa to i armia co nie? I atak jest niezły.
_________________
Santic.pl - Twoja gra rpg online!
 
 
Fryzjer 
Szlachcic


Gra w: Stronghold, Stronghold Crusader, SC Extreme
Wiek: 28
Posty: 331
Medale: Brak

Wysłany: 7 Luty 10, 21:58   

qba124 napisał/a:
Ja zawsze przyjemnych...po to żeby kasa była, a jak jest kasa to i armia co nie? I atak jest niezły.


Przy czym nie można z tym przesadzić, bo przy max. dodatnim poziomie rzeczy przyjemnych można sparaliżować gospodarkę :) . No i z tą kasą też różnie bywa: czasem bardziej opłaca się wyższa produkcja i sprzedawanie w markecie niż podatki kosztem mniejszej liczby produkowanych surowców ;].
 
 
 
...AAA... 
Wędrowiec

Gra w: Krzyżowiec Extreme
Wiek: 34
Posty: 2
Medale: Brak

Wysłany: 29 Marzec 10, 10:22   

Jeżeli tylko są fundusze i miejsce zawsze elementy przygnębiające. Gospodarka to podstawa kolosa, a 150% wydajności nie w kij dmuchał. To o 50% więcej jedzenia, 50% więcej surowców i 50% więcej broni. Aż miło się patrzy jak wystraszeni poddani biegiem wszystko robią.
 
 
Kiroyaku 
Osadnik


Gra w: Sh 1 deluxe i Shc
Wiek: 25
Posty: 35
Medale: Brak

Wysłany: 1 Kwiecień 10, 17:46   

A tam ja na full przyjemne daję bo daję podatki na przeciętne a pozatym fajnie wygląda
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz