Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Gra w: różne takie...
Wiek: 28 Posty: 505 Skąd: I tak nie trafisz... Medale: Brak
Wysłany: 7 Lipiec 09, 17:18 Talenty
Walka: (z tym talentem zaczyna Wojownik)
Walka Podstawowa: Zwiększa Obrażenia Walki Wręcz o 5
Walka Zaawansowana: Zwiększa Obrażenia Walki Wręcz o 7 (ale w połączeniu z walką podstawową NIE daje 9 Obrażeń dodatkowych. Tak samo z innymi talentami)
Walka Ekspercka: Zwiększa Obrażenia Walki Wręcz o 9
Walka Mistrzowska: Zwiększa Obrażenia Walki Wręcz o 13
Walka Arcymistrzowska: Zwiększa Obrażenia Walki Wręcz o 16 oraz powoduje podwójny atak (z uwzględnieniem na obronę przeciwnika)
Łucznictwo: (z tym talentem zaczyna Łowca)
Łucznictwo Podstawowe: Zwiększa Obrażenia Dystansowe o 6
Łucznictwo Zaawansowane: Zwiększa Obrażenia Dystansowe o 9
Łucznictwo Eksperckie: Zwiększa Obrażenia Dystansowe o 12
Łucznictwo Mistrzowskie: Zwiększa Obrażenia Dystansowe o 16
Łucznictwo Arcymistrzowskie: Zwiększa Obrażenia Dystansowe o 20 oraz powoduje podwójny strzał
Magiczna Broń: (z tym talentem zaczyna Paladyn)
Podstawowa Magiczna Broń: Broń zadaje dodatkowe 3 obrażenia magiczne
Zaawansowana Magiczna Broń: Broń zadaje dodatkowe 5 obrażeń magicznych
Ekspercka Magiczna Broń: Broń zadaje dodatkowe 7 obrażeń magicznych
Mistrzowska Magiczna Broń: Broń zadaje dodatkowe 9 obrażeń magicznych
Arcymistrzowska Magiczna Broń: Broń zadaje dodatkowe 13 obrażeń magicznych
Potworobójca: (z tym talentem zaczyna Wiedźmin)
Podstawowy Potworobójca: Postać dostaje +2 do ataku przeciwko dzikim potworom oraz +1 za każdego zabitego dzikiego potwora. Efekt utrzymuje się do końca walki
Zaawansowany Potworobójca: Postać dostaje +4 do ataku przeciwko dzikim potworom oraz +1 za każdego zabitego dzikiego potwora. Efekt utrzymuje się do końca walki
Ekspercki Potworobójca:Postać dostaje +5 do ataku przeciwko dzikim potworom oraz +3 za każdego zabitego dzikiego potwora. Efekt utrzymuje się do końca walki
Mistrzowski Potworobójca: Postać dostaje +6 do ataku przeciwko dzikim potworom oraz +4 za każdego zabitego dzikiego potwora. Efekt utrzymuje się do końca walki
Arcymistrzowski Potworobójca: Postać dostaje +8 do ataku przeciwko dzikim potworom oraz +6 za każdego zabitego dzikiego potwora. Efekt utrzymuje się do końca walki
Zatrucie: (z tym talentem zaczyna Skrytobójca)
Podstawowe Zatrucie: Atak postaci zatruwa wroga zadając mu co turę 1 obrażeń magicznych (efekt nie kumuluje się)
Zaawansowane Zatrucie: Atak postaci zatruwa wroga zadając mu co turę 2 obrażeń magicznych (efekt nie kumuluje się)
Eksperckie Zatrucie: Atak postaci zatruwa wroga zadając mu co turę 3 obrażeń magicznych (efekt nie kumuluje się)
Mistrzowskie Zatrucie: Atak postaci zatruwa wroga zadając mu co turę 4 obrażeń magicznych (efekt nie kumuluje się)
Arcymistrzowskie Zatrucie: Atak postaci zatruwa wroga zadając mu co turę 6 obrażeń magicznych (efekt nie kumuluje się)
Magia Ładu: (z tym talentem zaczyna Czarodziej)
Magia Ładu Podstawowa: Pozwala uczyć się zaklęć Magii Ładu 1 poziomu
Magia Ładu Zaawansowana: Pozwala uczyć się zaklęć Magii Ładu 2 poziomu
Magia Ładu Ekspercka: Pozwala uczyć się zaklęć Magii Ładu 3 poziomu
Magia Ładu Mistrzowska: Pozwala uczyć się zaklęć Magii Ładu 4 poziomu
Magia Ładu Arcymistrzowska: Pozwala uczyć się zaklęć Magii Ładu 5 poziomu
Magia Natury: (z tym talentem zaczyna Druid)
Magia Natury Podstawowa: Pozwala uczyć się Magii Natury 1 poziomu
Magia Natury Zaawansowana: Pozwala uczyć się Magii Natury 2 poziomu
Magia Natury Ekspercka: Pozwala uczyć się Magii Natury 3 poziomu
Magia Natury Mistrzowska: Pozwala uczyć się Magii Natury 4 poziomu
Magia Natury Arcymistrzowska: Pozwala uczyć się Magii Natury 5 poziomu
Duchowieństwo: (z tym talentem zaczyna Kapłan)
Duchowieństwo Podstawowe: Pozwala nauczyć się Magii Duchownej 1 poziomu
Duchowieństwo Zaawansowane: Pozwala nauczyć się Magii Duchownej 2 poziomu
Duchowieństwo Eksperckie: Pozwala nauczyć się Magii Duchownej 3 poziomu
Duchowieństwo Mistrzowskie: Pozwala nauczyć się Magii Duchownej 4 poziomu
Duchowieństwi Arcymistrzowskie: Pozwala nauczyć się Magii Duchownej 5 poziomu
Czarnoksięstwo: (z tym talentem zaczyna Czarnoksiężnik)
Czarnoksięstwo Podstawowe: Pozwala nauczyć się M. Destrukcji poziom 1
Czarnoksięstwo Zaawansowane: Pozwala nauczyć się M. Destrukcji poziom 2
Czarnoksięstwo Eksperckie: Pozwala nauczyć się M. Destrukcji poziom 3
Czarnoksięstwo Mistrzowskie: Pozwala nauczyć się M. Destrukcji poziom 4
Czarnoskięstwo Arcymistrzowskie: Pozwala nauczyć się M. Destrukcji poziom 5
Nekromancja: (z tym talentem zaczyna Nekromanta)
Nekromancja Podstawowa: Pozwala nauczyć się Magii Cienia poziom 1
Nekromancja Zaawansowana: Pozwala nauczyć się Magii Cienia poziom 2
Nekromancja Ekspercka: Pozwala nauczyć się Magii Cienia poziom 3
Nekromancja Mistrzowska: Pozwala nauczyć się Magii Cienia poziom 4
Nekromancja Arcymistrzowska: Pozwala nauczyć się Magii Cienia poziom 5
Demonologia: (z tym talentem zaczyna Demonolog)
Demonologia Podstawowa: Pozwala nauczyć się Demonologii poziom 1
Demonologia Zaawansowana: Pozwala nauczyć się Demonologii poziom 2
Demonologia Eksperscka: Pozwala nauczyć się Demonologii poziom 3
Demonologia Mistrzowska: Pozwala nauczyć się Demonologii poziom 4
Demonologia Arcymistrzowska: Pozwala nauczyć się Demonologii poziom 5
_________________ „-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum