ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Możliwość produkcji broni a ustawienia scenariusza (SH:C)
Autor Wiadomość
Siwy 
Moderator


Wiek: 28
Posty: 1481
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 6 Luty 13, 20:47   Możliwość produkcji broni a ustawienia scenariusza (SH:C)

Czołem!
Grzebałem ostatnio przy mojej starej mapie do Cruska i zauważyłem, że, mimo, że uniemożliwiłem w scenariuszu produkcję kusz, podczas gry w warsztacie łuczniczym można je produkować. Macie podobny problem? Czy można temu jakoś zaradzić? Znając Firefly Studios możliwe, że to kwestia wersji gry xd. Choć mam Warchesta, czyli teoretycznie nie tę najstarszą.
 
 
Maciek 
Taktyk


Wiek: 24
Posty: 1103
Skąd: Głogów
Medale: Brak

Wysłany: 6 Luty 13, 21:55   

Niestety, mam ten sam problem z którąś z moich misji w Okazji. I mimo, że także odznaczyłem produkcję kusz i mieczy one nadal są możliwe do produkowania :/ .
_________________
Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
 
 
 
Bordinio 
Moderator


Gra w: Obecnie w żadną.
Posty: 1039
Medale: Brak

Wysłany: 7 Luty 13, 12:37   

Po co je produkować jeśli w scenariuszu zablokujemy możliwość używania/kupna/sprzedaży ich ? :P
 
 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 28
Posty: 1481
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 7 Luty 13, 15:49   

Chodzi o to, Bor, że np. zablokowałem możliwość szkolenia kuszników. I teraz jak ktoś nie zauważy, że nie można ich szkolić (albo nawet nie wybuduje koszar jeszcze), a wybuduje warsztat łuczniczy i będzie tam możliwość produkcji kusz (mimo uniemożliwienia) to możliwe, że zacznie je produkować, co jest bez sensu, bo np. właśnie nie można ich sprzedawać, ani szkolić kuszników.
 
 
Bordinio 
Moderator


Gra w: Obecnie w żadną.
Posty: 1039
Medale: Brak

Wysłany: 7 Luty 13, 19:28   

Ja wiem, że można zużyć przez to surowce, ale to już problem gracza. Najpierw buduje się koszary, a potem warsztaty :P ( w koszarach jasno widać co można werbować )
 
 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 28
Posty: 1481
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 7 Luty 13, 19:37   

Niby problem gracza, ale błąd w grze również. Co, jak nie chcemy by gracz produkował kusze, bo tak jest w fabule/gdziekolwiek, bo ich sprzedaż przynosiłaby zbyt duże zyski, albo chcemy by mozna było je tylko kupować, whatever? Nie chodzi mi tylko o mój konkretny przypadek ;) .
 
 
Micholon 
Mieszczanin


Gra w: SH1, SHK, Gothic 1,2,3
Wiek: 25
Posty: 134
Medale: Brak

Wysłany: 10 Luty 13, 11:51   

Ja mam trochę podobny problem.
Np jak ustawiam że jest możliwa produkcja kusz
to potem na mapce (Jeszcze w edytorze) jak postawię warsztat łuczniczy
to nie mogę od razu ustawić produkcji kusz bo są tylko łuki, mimo że
ustawiłem możliwość produkcji kusz.
 
 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 28
Posty: 1481
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 10 Luty 13, 12:35   

W edytorze nigdy nie ma takiej możliwości. Chyba, że zmienisz zapis na mapę z powrotem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz