ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
[kampania] Własna kampania Twierdza Deluxe
Autor Wiadomość
Micholon 
Mieszczanin


Gra w: SH1, SHK, Gothic 1,2,3
Wiek: 25
Posty: 134
Medale: Brak

Wysłany: 29 Styczeń 13, 18:32   

Dzięki za oceny.

Misja 4 Ostatni zamek rebelii




Zwycięstwo: Zabij wszystkie jednostki wroga.
Porażka: Twoje wojska nie żyją.

Po rozgromieniu większej części armii rebeliantów, skierowałeś
swe wojska, pod mury ich ostatniego bastionu.Większość
buntowników została przez ciebie pokonana, lecz nadal dysponują
oni kilkoma chorągwiami rycerzy.Jeżeli ci się uda, będziesz mógł
stawić wreszcie czoła Wilkowi, i Wieprzowi.

Porady:
-Użyj wilczych dołów, postawionych przez twoich żołnierzy
by pokonać szarżujących na ciebie rycerzy.
-Uważaj na smolne rowy, i inżynierów z wrzącym olejem.
-Chroń pikinierów, i zbrojnych którzy będą potrzebni do ostatniego ataku.



Download: http://speedy.sh/YMyAG/00...mek-rebelii.map

PS: Postanowiłem roździelić misję na akty. Ten akt to Akt 1, Bunt

Misja 4 Ostatni zamek rebelii.PNG
Plik ściągnięto 7812 raz(y) 35,35 KB

Mapa do Stronghold.PNG
Plik ściągnięto 125 raz(y) 69,49 KB

Ostatnio zmieniony przez Micholon 30 Styczeń 13, 20:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Zohan 
Burżuj


Gra w: ALL
Wiek: 50
Posty: 165
Medale: Brak

Wysłany: 29 Styczeń 13, 18:43   

No więc ......

Krajobraz średni niestety. Muszę to powiedzieć ale najgorzej wykonany krajobraz w twoim wykonaniu. Chyba zbyt szybko robiłeś lub nie miałeś pomysłu.
Grywalność była dobra, gdyż miałem trochę ubawu przy oblężeniu(inżynier wylewał smołę na swoich, a nawet nie podeszłem do niego).
Zamek wroga ciekawy jeden z lepszych jakie zrobiłeś.

Propo fabuły:

Proponuje ci, aby na twoim pierwszym terenie wybuchł jakiś bunt i władzę zyska nijaki Wąż :)
_________________
Prawda jest tylko jedna.
 
 
Micholon 
Mieszczanin


Gra w: SH1, SHK, Gothic 1,2,3
Wiek: 25
Posty: 134
Medale: Brak

Wysłany: 29 Styczeń 13, 19:05   

Wąż jest w zmowie z Wilkiem, ale król myśli że jest mu wierny.
Wole by jego zdrada została pokazana w anglii.Co do mapy
to akurat pomysłu nie miałem, bo robiłem ta mapę kilka dni.
PS: to jeszcze nie jest koniec pierwszego aktu, i walki z rebelią.
 
 
 
Zohan 
Burżuj


Gra w: ALL
Wiek: 50
Posty: 165
Medale: Brak

Wysłany: 29 Styczeń 13, 19:10   

To zrób, że nacja Wikingów powstała i ty musisz uciec na tereny Angli ....
Jak chcesz mogę ci dać mapkę z terenami angielskimi tylko wystarczy się w paincie pobawić ;)
_________________
Prawda jest tylko jedna.
 
 
Micholon 
Mieszczanin


Gra w: SH1, SHK, Gothic 1,2,3
Wiek: 25
Posty: 134
Medale: Brak

Wysłany: 29 Styczeń 13, 19:16   

OK daj link do tej mapy.
 
 
 
Zohan 
Burżuj


Gra w: ALL
Wiek: 50
Posty: 165
Medale: Brak

Wysłany: 29 Styczeń 13, 19:18   

http://speedy.sh/aHrpR/ukpodzia.png

Jak zrobisz to o tych wikingach to będę w to grał cały czas :P
_________________
Prawda jest tylko jedna.
 
 
Micholon 
Mieszczanin


Gra w: SH1, SHK, Gothic 1,2,3
Wiek: 25
Posty: 134
Medale: Brak

Wysłany: 30 Styczeń 13, 15:59   

Ok mapka wygląda dobrze, tereny są jednokolorowe co ułatwi zmianę kolorów.
Wikingów może zrobię, ale jeszcze nie wiem jakich wprowadzić.
 
 
 
Zohan 
Burżuj


Gra w: ALL
Wiek: 50
Posty: 165
Medale: Brak

Wysłany: 30 Styczeń 13, 16:01   

O Wikingach będzie dobre. A w Anglii tereny będzie miał Wilk oraz Wikingowie.
_________________
Prawda jest tylko jedna.
 
 
Micholon 
Mieszczanin


Gra w: SH1, SHK, Gothic 1,2,3
Wiek: 25
Posty: 134
Medale: Brak

  Wysłany: 2 Luty 13, 16:41   

Wrzucam jeszcze raz ostatnią misję pierwszego aktu,
a niżej pierwsza misja drugiego aktu:


Misja 5 Odbijanie zamku




Zwycięstwo: Zabij wszystkie jednostki wroga.
Porażka: Lord nie żyje, Wszyscy ludzie nie żyją.


Część rebeliantów razem z dowódcą, uciekli do twego poprzedniego
zamku, i zajęli go.Jedno oblężenie wystarczy byś pozbył się rebelii na dobre.


Oto dziewięć ostatecznych kolorów:

Zielony: Król (ty)
Niebieski: Generał Gniewomir
Czarny: Wilk
Czerwony: Wieprz (Barbarzyńcy)
Żółty: Wąż
Pomarańczowy: Szczur
Magiczne 09: Najemnicy
Fioletowy: Buntownicy
Błękitny: Wikingowie


Podpowiedzi:
-Zniszcz bramę katapultami.




Download: http://speedy.sh/3pR6Q/005-Odbijanie-zamku.map

PS: Graj w tą misję na poziomie Łatwym.










[size=36] Akt drugi: Walka ze Świnią [/size]


Misja 6 Na ziemie Wieprza !




Zwycięstwo: Zabij wszystkie jednostki wroga.
Porażka: Lord nie żyje.


Ostatni zamek buntowników został zdobyty, a ich dowódca stracony.
Generał Gniewomir zaatakował główny zamek Wieprza od strony morza,
niestety przegrał.Na dodatek Wilk zajął jego zamek, i teraz Generał razem
z kilkoma oddziałami dotarł do ciebie.Zdecydowałeś się zaatakować ziemie
barbarzyńców.


Zielony: Król (ty)
Niebieski: Generał Gniewomir
Czarny: Wilk
Czerwony: Wieprz (Barbarzyńcy)
Żółty: Wąż
Pomarańczowy: Szczur
Magiczne 09: Najemnicy
Fioletowy: Buntownicy (Wyeleminowani w misji piątej)
Błękitny: Wikingowie

Podpowiedzi:
-Zabij przeszkadzające grupki barbarzyńców, pałkarzami.
-Użyj smoły do robienia smolnych rowów przy bramach.
-Sprzedawaj zbroje metalowe.
-Nie używaj kamienia do ulepszania zamku, tylko do naprawy, gdyż na mapie nie ma kamieni.



Download: http://speedy.sh/HwV9V/006-Na-ziemie-Wieprza.map

Misja 6 Na ziemie Wieprza !.PNG
Plik ściągnięto 7682 raz(y) 39,63 KB

Misja 5 Odbijanie zamku.PNG
Plik ściągnięto 7682 raz(y) 38,89 KB

Mapa do Stronghold2.PNG
Plik ściągnięto 117 raz(y) 69,68 KB

Mapa do Stronghold 3.PNG
Plik ściągnięto 137 raz(y) 69,43 KB

 
 
 
Lucker906 
Wędrowiec


Gra w: Wszystkie ;)
Posty: 7
Medale: Brak

Wysłany: 3 Luty 13, 09:51   

Bardzo fanie to robisz muszę Ci powiedzieć. Dużo pracy w to wkładasz i naprawdę Ci to wychodzi.
_________________
https://www.facebook.com/StrongholdCrusader2Polska POLSKA SPOŁECZNOŚĆ STRONGHOLD CRUSADER 2
 
 
Micholon 
Mieszczanin


Gra w: SH1, SHK, Gothic 1,2,3
Wiek: 25
Posty: 134
Medale: Brak

Wysłany: 3 Luty 13, 12:56   

Dzięki za ocenę, ale mógłbyś ocenić np.: krajobraz i poziom trudności.
Oto misja 7:


Misja 7 Wikingowie




Zwycięstwo: Zabij wszystkie jednostki wroga.
Porażka: Lord nie żyje.


Po podbiciu jednej z niemi barbarzyńców, ataki Wieprza ustały.
Prawdopodobnie zbiera teraz siły, by mógł zaatakować całą armią.
Zaatakowałeś następne hrabstwo.Zająłeś drewniany fort, na dużym
Płaskowyżu.W pobliżu wybrzeży zaczęły kręcić się dziwne statki.
Tutejsza gleba sprzyja uprawie jabłoni.


Kolory:

Zielony: Król (ty)
Niebieski: Generał
Czarny: Wilk
Czerwony: Wieprz (Barbarzyńcy)
Żółty: Wąż
Pomarańczowy: Szczur
Magiczne 09: Najemnicy
Błękitny: Wikingowie
Fioletowy: Buntownicy (Wyeleminowani w misji 5)



Podpowiedzi:
-Zbuduj dodatkowe bramy by przyśpieszyć transport żelaza.
-Chroń kopalnie pikinierami, i rycerzami.
-Przed ostatnim atakiem wróć wszystkimi jednostkami do warowni.
-Zbuduj długi mur który będzie chronić twe farmy.
-Szkól pikinierów, łuczników i rycerzy.



Poprawiona wersja mapy: (Dodałem głównie plaże)
Download: http://speedy.sh/g9SeE/007-Wikingowie.map

Misja 7, Wikingowie.PNG
Plik ściągnięto 7651 raz(y) 26,8 KB

Mapa do Stronghold Wikingowie.PNG
Plik ściągnięto 337 raz(y) 69,41 KB

Ostatnio zmieniony przez Micholon 3 Luty 13, 20:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Zohan 
Burżuj


Gra w: ALL
Wiek: 50
Posty: 165
Medale: Brak

Wysłany: 3 Luty 13, 17:33   

Ocenie w tygdniu następne mapki.
_________________
Prawda jest tylko jedna.
 
 
Micholon 
Mieszczanin


Gra w: SH1, SHK, Gothic 1,2,3
Wiek: 25
Posty: 134
Medale: Brak

Wysłany: 3 Luty 13, 20:08   

To dobrze bo będe miał czas na poprawę.
W ostatniej aktualnej misji są Wikingowie.
 
 
 
Maciek 
Taktyk


Wiek: 24
Posty: 1103
Skąd: Głogów
Medale: Brak

Wysłany: 4 Luty 13, 08:49   

Z tego co się orientuję, w misji 7 generał wącha już kwiatki od spodu? xD Dlaczego Wieprz atakuje swoją prowincję podwójnym wojskiem?

Ja, podobnie jak Zohan, jeśli będę miał czas ocenię ;)
_________________
Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
 
 
 
Micholon 
Mieszczanin


Gra w: SH1, SHK, Gothic 1,2,3
Wiek: 25
Posty: 134
Medale: Brak

Wysłany: 5 Luty 13, 16:02   

Misja 8 Drewniany gród




Gdy ataki ludzi przybywających znad morza minęły, postanowiłeś ruszyć dalej.
Dotarłeś do hrabstwa które graniczy już z ziemią na której jest główny zamek Wieprza.
Generał Gniewomir wziął większość twych ludzi, i opływa cały kraj by zaatakować
następną ziemie Wieprza, a ty musisz odwrócić jego uwagę.Jeżeli ci się uda, droga do
Wieprza stanie dla ciebie otworem, a szala zwycięstwa wojna przejdzie na nasza stronę.


Zwycięstwo: Zabij wszystkie jednostki wroga.
Porażka: Twoje wojska nie żyją.


Kolory:
Zielony: Król (ty)
Niebieski: Generał
Czerwony: Wieprz (Barbarzyńcy)
Czarny: Wilk
Żółty: Wąż
Pomarańczowy: Szczur
Magiczne 09: Najemnicy
Błękitny Wikingowie
Fioletowy: Buntownicy (Wyeleminowani w misji piątej)



Podpowiedzi:
-Gdy przetrwasz atak pałkarzy, nakaż wojskom zająć pozycję na południowej równinie.
-Zbuduj tam katapultę i zniszcz nimi wszystkie bramy.
-Nie atakuj z flanki !




Download: http://speedy.sh/vxKkB/008-Drewniany-grod.map

Misja 8 Drewniany gród.PNG
Plik ściągnięto 7591 raz(y) 24,77 KB

Mapa do Stronghold misja 8.PNG
Plik ściągnięto 96 raz(y) 69,8 KB

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz