Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Gra w: SH1, SHK, Gothic 1,2,3
Wiek: 26 Posty: 134 Medale: Brak
Wysłany: 29 Styczeń 13, 18:32
Dzięki za oceny.
Misja 4 Ostatni zamek rebelii
Zwycięstwo: Zabij wszystkie jednostki wroga. Porażka: Twoje wojska nie żyją.
Po rozgromieniu większej części armii rebeliantów, skierowałeś
swe wojska, pod mury ich ostatniego bastionu.Większość
buntowników została przez ciebie pokonana, lecz nadal dysponują
oni kilkoma chorągwiami rycerzy.Jeżeli ci się uda, będziesz mógł
stawić wreszcie czoła Wilkowi, i Wieprzowi.
Porady:
-Użyj wilczych dołów, postawionych przez twoich żołnierzy
by pokonać szarżujących na ciebie rycerzy.
-Uważaj na smolne rowy, i inżynierów z wrzącym olejem.
-Chroń pikinierów, i zbrojnych którzy będą potrzebni do ostatniego ataku.
Krajobraz średni niestety. Muszę to powiedzieć ale najgorzej wykonany krajobraz w twoim wykonaniu. Chyba zbyt szybko robiłeś lub nie miałeś pomysłu.
Grywalność była dobra, gdyż miałem trochę ubawu przy oblężeniu(inżynier wylewał smołę na swoich, a nawet nie podeszłem do niego).
Zamek wroga ciekawy jeden z lepszych jakie zrobiłeś.
Propo fabuły:
Proponuje ci, aby na twoim pierwszym terenie wybuchł jakiś bunt i władzę zyska nijaki Wąż
Gra w: SH1, SHK, Gothic 1,2,3
Wiek: 26 Posty: 134 Medale: Brak
Wysłany: 29 Styczeń 13, 19:05
Wąż jest w zmowie z Wilkiem, ale król myśli że jest mu wierny.
Wole by jego zdrada została pokazana w anglii.Co do mapy
to akurat pomysłu nie miałem, bo robiłem ta mapę kilka dni.
PS: to jeszcze nie jest koniec pierwszego aktu, i walki z rebelią.
To zrób, że nacja Wikingów powstała i ty musisz uciec na tereny Angli ....
Jak chcesz mogę ci dać mapkę z terenami angielskimi tylko wystarczy się w paincie pobawić
Zwycięstwo: Zabij wszystkie jednostki wroga. Porażka: Lord nie żyje.
Ostatni zamek buntowników został zdobyty, a ich dowódca stracony.
Generał Gniewomir zaatakował główny zamek Wieprza od strony morza,
niestety przegrał.Na dodatek Wilk zajął jego zamek, i teraz Generał razem
z kilkoma oddziałami dotarł do ciebie.Zdecydowałeś się zaatakować ziemie
barbarzyńców.
Zielony: Król (ty)
Niebieski: Generał Gniewomir
Czarny: Wilk
Czerwony: Wieprz (Barbarzyńcy)
Żółty: Wąż
Pomarańczowy: Szczur
Magiczne 09: Najemnicy
Fioletowy: Buntownicy (Wyeleminowani w misji piątej)
Błękitny: Wikingowie
Podpowiedzi:
-Zabij przeszkadzające grupki barbarzyńców, pałkarzami.
-Użyj smoły do robienia smolnych rowów przy bramach.
-Sprzedawaj zbroje metalowe.
-Nie używaj kamienia do ulepszania zamku, tylko do naprawy, gdyż na mapie nie ma kamieni.
Gra w: SH1, SHK, Gothic 1,2,3
Wiek: 26 Posty: 134 Medale: Brak
Wysłany: 3 Luty 13, 12:56
Dzięki za ocenę, ale mógłbyś ocenić np.: krajobraz i poziom trudności.
Oto misja 7:
Misja 7 Wikingowie
Zwycięstwo: Zabij wszystkie jednostki wroga. Porażka: Lord nie żyje.
Po podbiciu jednej z niemi barbarzyńców, ataki Wieprza ustały.
Prawdopodobnie zbiera teraz siły, by mógł zaatakować całą armią.
Zaatakowałeś następne hrabstwo.Zająłeś drewniany fort, na dużym
Płaskowyżu.W pobliżu wybrzeży zaczęły kręcić się dziwne statki.
Tutejsza gleba sprzyja uprawie jabłoni.
Kolory:
Zielony: Król (ty)
Niebieski: Generał
Czarny: Wilk
Czerwony: Wieprz (Barbarzyńcy)
Żółty: Wąż
Pomarańczowy: Szczur
Magiczne 09: Najemnicy
Błękitny: Wikingowie
Fioletowy: Buntownicy (Wyeleminowani w misji 5)
Podpowiedzi:
-Zbuduj dodatkowe bramy by przyśpieszyć transport żelaza.
-Chroń kopalnie pikinierami, i rycerzami.
-Przed ostatnim atakiem wróć wszystkimi jednostkami do warowni.
-Zbuduj długi mur który będzie chronić twe farmy.
-Szkól pikinierów, łuczników i rycerzy.
Z tego co się orientuję, w misji 7 generał wącha już kwiatki od spodu? xD Dlaczego Wieprz atakuje swoją prowincję podwójnym wojskiem?
Ja, podobnie jak Zohan, jeśli będę miał czas ocenię
_________________ Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
Gra w: SH1, SHK, Gothic 1,2,3
Wiek: 26 Posty: 134 Medale: Brak
Wysłany: 5 Luty 13, 16:02
Misja 8 Drewniany gród
Gdy ataki ludzi przybywających znad morza minęły, postanowiłeś ruszyć dalej.
Dotarłeś do hrabstwa które graniczy już z ziemią na której jest główny zamek Wieprza.
Generał Gniewomir wziął większość twych ludzi, i opływa cały kraj by zaatakować
następną ziemie Wieprza, a ty musisz odwrócić jego uwagę.Jeżeli ci się uda, droga do
Wieprza stanie dla ciebie otworem, a szala zwycięstwa wojna przejdzie na nasza stronę.
Zwycięstwo: Zabij wszystkie jednostki wroga. Porażka: Twoje wojska nie żyją.
Kolory:
Zielony: Król (ty)
Niebieski: Generał
Czerwony: Wieprz (Barbarzyńcy)
Czarny: Wilk
Żółty: Wąż
Pomarańczowy: Szczur
Magiczne 09: Najemnicy
Błękitny Wikingowie
Fioletowy: Buntownicy (Wyeleminowani w misji piątej)
Podpowiedzi:
-Gdy przetrwasz atak pałkarzy, nakaż wojskom zająć pozycję na południowej równinie.
-Zbuduj tam katapultę i zniszcz nimi wszystkie bramy.
-Nie atakuj z flanki !
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum