ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Stronghold BATTLE OF ANNIHILATION demo
Autor Wiadomość
TheVolferMods 
Wędrowiec


Gra w: W call of duty 1 mod stronghold gothic 1 2nk
Posty: 5
Skąd: A bo ja wiem?
Medale: Brak

Wysłany: 25 Grudzień 12, 19:30   Stronghold BATTLE OF ANNIHILATION demo

Gra STRONGHOLD BATTLE OF ANNIHILATION to zmodowany STRONGHOLD CRUSADER jest inny wygląd
budynków [takie jak w pierwszej części gry] są nowe 9 postaci :

Szeryf
Najokrutniejszy pan tych ziem i z pewnością najbardziej podstępny. Wykorzysta Arabów i krzyżowców, wzmocni obronę swojego zamku okrutnymi pułapkami - wszystko tylko we własnym interesie.

Cesarz Fryderyk
Jest prawdopodobnie najlepszym stategiem na tych ziemiach. Ma niewiele słabości, pozostawiony sam sobie z czasem urośnie w potęgę.

Król Filip
W przygodzie szuka glorii i chwały. Jego ciągłe wysiłki uczynienia swoich rycerzy głównymi siłami własnej armii są równie widoczne jak jego niezdecydowanie.

Opat
Duchowny, jednak zna się całkiem niezle na wojnie. Zaawansowanemu graczowi jednak nie powinien sprawić kłopotów...

Emir
Władca, który może czasem sprawić nam małe kłopoty. A zamki mimo wszystko ma trudne do zdobycia...

Marszałek
Marszałek jest nienajgorszym wojownikiem, jednak gospodarka nie jest jego najlepszą stroną i jest sknerą.

Nizar
Kolejna historyczna postać - jego Nizaryci, byli znani ze szpiegostwa i skrytobójstwa. W grze radzę uważać na ostrza assasynów...

Wezyr
Okrutny władca, z dobrymi zamkami i bardzo mocną armią. Najlepszy przeciwnik z całej dodatkowej piątki...

Zwiadowca Arlahod

Potężny pan ziemi jego głównymi jedostakami są podpalacze,inżynierowie z oliwą,łucznicy,łucznicy koni, assasyni i niewolnicy.Buduje małe zamki zaopatrzone wiele pułapek głownie w smołe i kojce psów bojowych rozwija się idealnie ekonomicznie. Jest przebiegły atakuje małymi jednostkami na zwiad a nastęmpnie ogromnymi armiami niszczącymi wszystko co stanie mu na drodze.Jego głównym celem jest uprzykrzanie ci życia więć strzeż się bo pokonanie go nie jest takie łatwe spali wszystko by cie dopaść Lordzie

W grze znajdziecie kampanie z 35 misjami przedstawiający losy przeciwników z pierwszej części gry tylko tym razem historia się zmieniła i nie podbili Anglii tylko zaczeli podbiać południowo wschodnią część Europy która jest pod rządami Arabów a ty jesteś ich sojusznikiem. Twoim zadaniem jest pokonanie arabów i zdobyciem tych ziem'

Graj w krucjacie i w grze losowej oraz w wolnej budowie.
Oczywiście demo nie oferuje tego co pełna, full wersja wyjdzie może w tym roku.Demo oferuje wygląd budynków z twierdzy 1 inne menu ogólnie całkowicie inny wygląd niż w scx demo.Mam też zamiar wydać patch do dema by były 2 misje z mojej kampanij (Mieliśmy małe problemy z nazwami misji i z ich opisem ale to naprawimy) chcemy by patch wyszedł tak w lutym dodamy też więcej potyczek itp. a sami zobaczycie nie chce mi się myśleć jak pisać to wszystko jutro mam zamiar dodać zdjęcia i filmik na naszym kanale. Linki http://chomikuj.pl/WOLF-N...OF+ANNIHILATION a to pełna wersja testowa http://www.youtube.com /user/TheVolferModsStudio?feature=mhee
_________________
Volfer
Ostatnio zmieniony przez Kacper 26 Grudzień 12, 09:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lord Smerf 
Skryba

Gra w: grę
Wiek: 27
Posty: 1208
Medale: Brak

Wysłany: 25 Grudzień 12, 20:59   

To może daj znać, kiedy "zrobicie" w tym "modzie" cokolwiek poza skopiowaniem postaci z Warchesta i tekstur z SH1.
 
 
TheVolferMods 
Wędrowiec


Gra w: W call of duty 1 mod stronghold gothic 1 2nk
Posty: 5
Skąd: A bo ja wiem?
Medale: Brak

Wysłany: 25 Grudzień 12, 21:41   

Nie rozumiem jakie kopiowanie my mamy zamiar zrobić tekstury na wzór tych z 1.Chodzi o styl tych tekstur będą miały inny wygląd lepszy fajniejszy będą inne kolory kształt tylko napisałem tak w skrócie że ,,takie jak w twierdzy 1" bo nie lubię się rozpisywać a tę zdjęcia na chomiku to zdjęcia pokazane przez osobę od której dostaliśmy wszystkie pliki(prosił o dokończenie moda) czyli mapy te tekstury zmiany w położeniu menu itp. My mamy udoskonalić moda i tyle ulepszyć jego kampanie grafikę itp. A postać przecież zrobiliśmy własną ten zwiadowca jest prawie w pełni grywalna.
_________________
Volfer
 
 
Lord Smerf 
Skryba

Gra w: grę
Wiek: 27
Posty: 1208
Medale: Brak

Wysłany: 25 Grudzień 12, 22:00   

Dobrze, w takim razie potraktuj mój post jako zachętę do zamieszczenia kilku ss-ów, zwłaszcza z przedmiotami Waszej pracy twórczej.
 
 
Maciek 
Taktyk


Wiek: 24
Posty: 1103
Skąd: Głogów
Medale: Brak

Wysłany: 26 Grudzień 12, 12:07   

A mnie ciekawi jak "zrobicie" nową, siedemnastą postać? Arabowie to bardziej Półwysep Arabski zamieszkują, jeśli ktoś z Azji/Afryki miałby się do Litwy dobierać to Turcy.

Co znaczy "postać jest <prawie> w pełni grywalna"? to jest w pełni grywalna, czy jednak prawie grywalna?
_________________
Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
 
 
 
TheVolferMods 
Wędrowiec


Gra w: W call of duty 1 mod stronghold gothic 1 2nk
Posty: 5
Skąd: A bo ja wiem?
Medale: Brak

Wysłany: 26 Grudzień 12, 16:02   

Powiem tak z tą postacią dobra kampanię podzieliliśmy na 4 części w każdej części 5 misji tak w 1 części chyba 4 i 5 misja walczymy z tą postacią(buduje sama zamek żołnierzy ale czasem zdarza się że żołnierze zamiast atakować wracają do zamku i nic innego nie robią jak tam siedzą i jak ta postać zrobi tak z 6 jabłoni i gdy je zniszczymy to on ich nie odbuduje) w 3 części gramy tą postacią przez wszystkie 5 misji (walczymy w tedy z krzyżakami). A 4 części nie powiem bo i tak za dużo powiedziałem. A tak sami zobaczycie w wersji demo chcemy umieścić tą postać jako przeciwnika chyba że nie zdążymy rozwiązać tego problemu.

[ Dodano: 26 Grudzień 12, 16:04 ]
A i jeszcze jedna rzecz obszar gry na jakim się rozgrywa akcja to tereny Turcji południowo wschodnia część europy i tam dalej na południe.

[ Dodano: 26 Grudzień 12, 16:11 ]
a zapomniałem dopisać że jest 10 misji ekonomicznych gdzie pracujemy dla wieprza jako wierny sługa i czasem dla innych
_________________
Volfer
 
 
Maciek 
Taktyk


Wiek: 24
Posty: 1103
Skąd: Głogów
Medale: Brak

Wysłany: 26 Grudzień 12, 19:43   

Rozróżniasz Krzyżaków i Krzyżowców? Nadal nie odpisałeś mi jak macie zamiar umieścić tę postać w Skirmischu.
_________________
Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
 
 
 
TheVolferMods 
Wędrowiec


Gra w: W call of duty 1 mod stronghold gothic 1 2nk
Posty: 5
Skąd: A bo ja wiem?
Medale: Brak

Wysłany: 26 Grudzień 12, 19:55   

Dokładnie to ja tam nie wiem ja zajmuję się stronami internetowymi i screen do modów i tyle tylko wiem że coś ze szczurem kombinują mógł bym się zapytać ale dopiero po sylwku bo tera mamy przerwę. A z tymi krzyżowcami to literówka mam wiele innych rzeczy na głowie i nie myślę zdrowo.

Syf taki, że hej. Przyłóż się do pisania trochę bo tego bełkotu nie da się pisać. Pewnie i tak temat poleci do kosza.
- Bordinio
_________________
Volfer
Ostatnio zmieniony przez Bordinio 26 Grudzień 12, 21:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz