Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Gra w: Stronghold, Stronghold Crusader
Wiek: 29 Posty: 127 Skąd: Jaświly Medale: Brak
Wysłany: 16 Maj 10, 08:02 Stronghold 3 - co byście chcieli?
No i stało się. Będzie nowa część serii: SH3. Nie powiem, to świetnie, że saga z tak długą historią nie jest gardzona przez twórców, tylko dlatego, że ma już sporo latek na karku. A czego oczekuję? Na pewno większego zróżnicowania, zarówno jednostek jak i budynków. Ale przede wszystkim chcę, aby nie było elementów fantastycznych, jakie były w SHL A czego wy oczekujecie od SH3?
Sam nie wiem co bym chciał mam nadzieje że twórcy pozytywnie mnie zaskoczą, ale temat wydaje mi się już trochę wyczerpany.Na pewno bym chciał:dobra optymalizacja silnika, jednak przy grze 3D trzeba trochę nad tym popracować żeby przy wielkim zamku zachować duża liczbę klatek, po drugie to pewnie AI przeciwników w potyczkach, w S2 i Legendy to była jakaś masakra, czasami nawet nie umieli otoczyć zamku murem.W Krzyżowcu nie było z tym problemu.
Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 26 Posty: 799 Skąd: Z forum. Medale: Brak
Wysłany: 16 Maj 10, 09:20
Ja bym chciał, aby pozastała grafika 2D, taką jaka pojawiła się w "1" i Crusaderze. Oczywiście, chcuiałbym więcej budynków oraz, oczywiście, jednostek. Mogą zostać, stare, dobre ludki z SH:1 , ale przydałyby się nowe koszary i nowe jednostki. Przydałyby się nowe opcje w edytorze.
Gra w: Stronghold 1
Wiek: 29 Posty: 217 Skąd: Przeworsk Medale: Brak
Wysłany: 16 Maj 10, 09:58
Więcej możliwości w edytorze m.in. większa wysokość, fajnie jak by wprowadzili rodzaj murów np. z kamienia , z cegły, z większych głazów, mogłyby byc też machikuły oraz więcej wież i baszt.
Co do jednostek mogłoby być ich więcej i byłbym za wprowadzeniem formacji.
Co do grafiki zostaje 2D. Fajne byłoby też wprowadzenie własengo herbu na tarcze żołnierzy
Co najmniej 19 przeciwników xD
Lepszy edytor; więcej funkcji w nim.
Więcej jednostek np.: 30 rodzai? np.: kmieć uzbrojony w widły, pałkarz z tarczą z żelaza, miecznik z drewnianą tarczą, łucznik ze zbroją, kusznik bez zbroi, wojownik z pomalowaną twarzą na kolory Anglii i ze skórzaną zbroją itp.
_________________ Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26 Posty: 615 Skąd: Poznań Medale: Brak
Wysłany: 16 Maj 10, 13:07
Więcej przeciwników, z lepszą inteligencją, a więc nie tak jak w dwójce, gdzie boty mają łatwiej, np. zaczynają od księcia. I wywalić rangi, najwyżej jakieś drzewko technologii, choć i tak to byłoby niepotrzebne cackanie się z takimi nowymi możliwościami.
Wywalić terytoria (ze SH2 i SHL), choć posiadłości wiejskie mogłyby zostać. Można by wprowadzić coś jak szlaki handlowe.
Oczywiście więcej jednostek, choć budynków nie więcej niż w dwójce. Bez rang taka ilość jak w dwójce wystarczy.
Podział na różne nacje, każda oczywiście swoje jednostki, choć nie jestem przekonany, czy inne budynki dla każdej to dobry pomysł. Najwyżej jakieś budynki specjalne. I wprowadzić nacje inną od wszystkich dla edytora. Lub możliwość kontrolowania możliwości każdej nacji, jakiś takie ustawienia.
Misje oparte na historii, szczególnie chciałbym Podboje Normańskie i krucjaty (w tym Rekonkwistę).
I oczywiście statki. Na statkach mi chyba najbardziej zależy, choćby na takich, co tylko przewożą ludzi, choć można by dać możliwość strzelania łucznikom z załogi. Jeśli statki by ze sobą walczyły, to zdecydowanie trzeba by dodać ówczesne machiny oblężnicze używane na statkach. Tarany, grecki ogień, małe katapulty, itp.
PS Zdecydowanie wolałbym 2D, choć tak jak napisał Drizzt, raczej będzie to niemożliwe.
Gra w: Stronghold, Stronghold Crusader
Wiek: 29 Posty: 127 Skąd: Jaświly Medale: Brak
Wysłany: 16 Maj 10, 13:38
ponceriusz napisał/a:
Zdecydowanie wolałbym 2D, choć tak jak napisał Drizzt, raczej będzie to niemożliwe.
"Raczej" robi wielką różnicę. Ja szanse jaka będzie grafika w SH3 oceniam tak:
90% - 3D
10% - 2D
Dlaczego nie skreślam 2D? Wystarczy spojrzeć na Kingdoms, gdzie powrócono do starego stylu. Tam największą nowością było zrobienie z gry gatunku MMO. Mimo wszystko szanse nie są wielkie.
ponceriusz napisał/a:
Misje oparte na historii, szczególnie chciałbym Podboje Normańskie i krucjaty (w tym Rekonkwistę).
Dobry pomysł, ja dodam, że chciałbym również dużo kampanii, a jeżeli już jedną, to długą.
Co do SH3, oczekuję:
-dobrej grafiki(zapewne i tak będzie 3D)
-kampanii opartych na historii
-silnych przeciwników
-edytora oferującego w miarę duże możliwości, ale nie tak spalonego jak w SH2 i SHL
-wielu rodzajów jednostek
-rozwiniętego MP
-ew. jeśli będzie bardziej rozwinięty silnik gry to nie zaszkodzi
Gra w: Twierdza Deluxe, Twierdza Krzyżowiec
Wiek: 27 Posty: 50 Skąd: Z Polski Medale: Brak
Wysłany: 16 Maj 10, 16:48
[ Dodano: 16 Maj 10, 16:49 ]
Oczywiście dobra grafika i 3D. Duużo jednostek (dobrze by było gdyby były jednostki z "dwójki" i jakieś nowe) i kilka nowych budynków, zawodów (np.rzeźnik), nowe materiały, jedzenie (np.kiełbasa). I oczywiście dobrego edytora z mnóstwem opcji.
Długa kampania ze świetną fabułą!
_________________ Kontakt: e-mail: usio@poczta.onet.pl Skype:Usiek01 Komórka:[T A J N E]
fax: się zgubił
Właśnie wpadłem na myślę że ciekawą opcję.Gdy pokonujemy przeciwnika przeważającymi siłami i wie on że już nie ma szans wygrać powinien mieć opcję poddania się,możemy się zgodzić lub zniszczyć go.Gdy nie zabijemy lorda, dajemy mu się rozbudować a on np.oddaje nam połowę swoich surowców, czy wspiera nas wojskiem.Będzie swoistym lennikiem.Myślę że było by to interesujące.Powinna być też możliwość handlowania z innymi lordami.
Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26 Posty: 615 Skąd: Poznań Medale: Brak
Wysłany: 20 Maj 10, 13:38
Daner, świetny pomysł!
Chciałbym jeszcze czegoś. Gdy rozwalamy przeciwnika w królotwórcy, zamiast zniszczenia jego zamku, powinniśmy mieć go na własność. W Twierdzy 2 tak mamy, ale zamek zostaje zniszczony i pojawia się wiocha, z której nic oprócz kasy nie dostaniemy (taka słaba popularność jest tam i brak zasobów). Chciałbym, żeby zamek przeniósł się w nasze ręce, łącznie z fortyfikacjami, albo, żeby powstało tam coś takiego jak posiadłość zamkowa z kampanii SH2.
Gra w: SH1, SHCrusader, SH2
Wiek: 29 Posty: 157 Medale: Brak
Wysłany: 22 Maj 10, 07:57
Stronghold is back! Stronghold 3 is the awesome new sequel to the best selling Stronghold and Stronghold 2 games. Combining the classic gameplay from Stronghold with our brand new 3D engine, Stronghold 3 is destined to be the best game in the series. We aren't allowed to release much info yet but you'll be the first to know as soon as we do.
Gra w: Stronghold, Stronghold Crusader
Wiek: 31 Posty: 283 Skąd: Radom/Kraków Medale: Brak
Wysłany: 23 Maj 10, 08:58
W pierwszej sekundzie się ucieszyłem i to bardzo, ale obawiam się, że wyjdzie jak zwykle. No, SK im wyszedł dobrze - może Kingdoms to etap przełomowy i znów zaczną robić dobre Twierdze? Oby...
_________________ "Crux - półmityczna legenda forum" - Siwy
"...na dłuższą metę nie opłaca się ufać żadnym politykom, zaś w krótkiej perspektywie co najwyżej tym, którzy nie mają nic do stracenia (a póki Crux nie założy nam jakiejś nowej Żelaznej Gwardii, o tych ostatnich możemy tylko pomarzyć)" - Lord Smerf
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum