ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Odyn
18 Styczeń 09, 09:53
RPG
Autor Wiadomość
Kokoju 
Piechur


Gra w: różne takie...
Wiek: 27
Posty: 505
Skąd: I tak nie trafisz...
Medale: Brak

Wysłany: 13 Styczeń 09, 19:25   RPG

Postanowiłem dodać pomysł własnego RPGa. Tam wystąpią rasy:
-Ludzie z kraju Halbardor, Halbardorczyct. Typowa rasa ludzka, żyją w utrzymanym klimacie na bujnych trawach.
-Leśne Elfy z Saramadarini, Saramadarijczycy. Typowe Elfy żyjące w gęstych lasach sąsiadojących z ludźmi.
-Wysokie Ely z Ar-Board, mistrzowie alchemii i architektury, żyją między górami krasnoludów a lasami Leśnych Elfów
-Krasnoludy, niscy ludzie posługujący sie młotami i toporami. Swe zamki budują w skałach. To lud uwielbiający ulepszać podstawowe rzeczy, takie jak balisty katapulty itp.
-Niziołki, bądź Hobbici. Niski lud, mistrzowie szpiegostwa i wróżbiarstwa
-Mroczne Elfy z DarkKroght(bez spacji z dużą literą w środku), Elfy żyjące w podziemiach, i choć by się wydawało, Elfy te nie są złe, tylko mroczne. Jest różnica ;-)
-Barbarzyńcy z Iross, prymitywny, pogański, znienawidzony przez boginię Shallę lud.
-Ludzie z Kriordu, lodowego królestwa, Kriorczycy, to mistrzowie wróżbiarstwa 9nauczyli się tego od niziołków), oraz używania deszczu, śniegu i lodu do swoich upodobań
-Nieumarli z Horon, liczny, ale słaby lud, który wygrywa walkę ilością (np. podczas wojny z elfami wysyłają na ich 100 pikinierów 10000 szkieletów tymi samymi kosztami)
-Demony zNithlenu, także liczny, ale mniej liczniejszy, ale mocniejszy lud od nieumarłych

Będą klasy: Wojownik, Paladyn, Skrytobójca, Wiedźmin, łowca, + jedna klasa magiczna do każdej rasy (ale np. klasę czarodzieja może posiąść nie tylko Kriorczyk, ale i barbarzyńca czy Halbardorczyk)

Ciekaw jestem, czy się piszecie. Jak pomysł wypali, na początek ferii zaczynamy. Jestem często na forum, jedynie na kilka dni jadę w góry, więc większość czasu można zagrać. Kolejne epizody gry będą dawane przeze mnie w godzinach 16.00-20.00

Jeśli znajdzie się co najmniej 3 chętnych, to jeszcze dzisiaj (albo jutro) dam klasy boh.
_________________
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”

Fryderyk Nietzsche
Ostatnio zmieniony przez Kokoju 15 Styczeń 09, 14:51, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
speeder11 
Szlachcic


Posty: 329
Skąd: Stronghold Crusader
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 15 Styczeń 09, 11:51   

Obecnie sam tworze TYPOWĄ GRĘ PBF... nie jest to żadna sesja, tylko rozwinięta gra ;) Choć nie będzie to gra w obrębie forum ,to postaram się uzyskać patronat tej strony ;)
_________________
Sesja RPG - Xevius Latenius, złodziejaszek, 234 złota.
 
 
 
Kokoju 
Piechur


Gra w: różne takie...
Wiek: 27
Posty: 505
Skąd: I tak nie trafisz...
Medale: Brak

  Wysłany: 15 Styczeń 09, 17:44   

Kurde, coś mało osób tu zagląda. : (. Chyba Sesja Alla trochę przyćmiła mój plan RPGa, ale mam nadzieję, że się to rozwinie. Pamiętajcie, że dość często jestem na forum i nie musicie za długo czekać na odpowiedź ;-) Dodatkowo aż 12 ras (dodałem nową rasę, rasę Solów), setki potworów, miejsc, czarów itp. Łącznie też 17 klas bohaterów, bardzo dużo artefaktów oraz będzie bardzo dużo ''robótek na boku'' (postać na jakiś czas nie może działać na sesji,ale dostaje zapłatę, i będą takie prace jak drwal,stajenny, kowal, myśliwy itp.)
Światów będzie pare:
Grattand, świat, na którym się dzieje głównie akcja
Nithlen, siedziba demonów i dusz potępionych
Masjant, tam, gdzie wędrują dusze szlachete i czyste
Norghoss, miejsce, gdzie są ''proste dusze''
Draegorn, siedziba bogów
Jak się znajdzie paru chętnych, poproszę Odyna o dodanie działu, o np. nazwie podstawowej RPGa, History of Grattand, Kings of Annihilated Kingdoms (Historia Grattandu, Królowie Upadłych Królestw)
_________________
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”

Fryderyk Nietzsche
 
 
 
KaDek-WHU 
Osadnik


Wiek: 30
Posty: 28
Skąd: Świdwin
Medale: Brak

Wysłany: 15 Styczeń 09, 19:08   

Mi się to podoba ja bym mógł grać , tylko na jakiej zasadzie byśmy grali ? :)
_________________
Kto dostał parę razy po ryju i wie , że nie jest ze szkła ten czuję , że żyję ! WEST HAM UNITED !
 
 
 
Kokoju 
Piechur


Gra w: różne takie...
Wiek: 27
Posty: 505
Skąd: I tak nie trafisz...
Medale: Brak

Wysłany: 15 Styczeń 09, 20:08   

Podobnie jak na Sesji, ja piszę rozdziały (jakoś inaczej to nazwę) no a gracze czynność.
Walki są podobne do Disciples II, że można walczyć np. 1x1, wtedy po prostu gdzieś tam w rozdziale napiszę kto z jaką kreaturą (lub wrogiem) walczy, na gg po prostu ja sterruję potworami, ty piszesz cios/czar/zdolność jakiej używasz, ile zadajesz obrażeń stworowi itp. Są czary lub zdolności pozwalające przywołać jakąś istotę - wtedy przywołujący nią też steruje.
Pole dzieli się na 12 miejsc, po 6 dla każdej osoby. 3 miejsca z przodu są dla postaci walczących wręcz. 3 z tyłu są dla magów lub strzelców. Osoby na tylnych polach można atakować, jeśli osoby na przednich zostają zabite, chyba, że to rzucanie zaklęcia lub strzał. UWAGA. Jeśli wojownik jest na tyle, a nie jest strzelcem lub magiem, nie może atakować dopóki ci na przodzie nie zginą.
Najemnicy: Zawsze można nająć wojowników. Pieniądze płacone im nie są za walkę, ale za dzień, albo można zapłacić więcej aby służyli aż do zwolnienia. Wyjątkiem są oswojone bestie lub niewolnicy. Te pierwsze zazwyczaj zajmują 2 miejsca, 1 przednie i tylnie.
Niewolnikami można handlować (co w niektórych miejscach jest zakazane i kończy się zazwyczaj paroma nocami w celi lub grzywną oraz uwolnieniem niewolników), albo wysyłać do kopalni i wynająć nadzorcę, jednak zazwyczaj zyski z kopalń pokrywają koszt wynajmu
Przestępstwa, kradzież, morderstwo, handel niewolnikami, włamania, kpiny z władzy itp. można załatwić na pare sposobów: więzienie (na jakiś czas postać nie uczestniczy w RPGu), kara (np. chłosta, madejowe łoże, falaka, dyby itp. zazwyczaj kończy się na utracie części punktów zdrowia), grzywna (wiadomo), służba społeczna (też) lub opór przy areszcie (można uciec, albo zostać złapanym i zwiększyć wyrok)
Jest 5 poziomów magii. Każda klasa specjalizuje się w jednej, ale można się uczyć do 4 poziomu magii drugorzędnej i do 3 poziomu magii trzeciorzędnej
Jeśli jakaś osoba nie może uczestniczyć w RPGu (np. wyjazd na ferie, kara na kompa itp.) podczas ''przebywania'' w mieście lub wsi, może mi napisać na gadu, że np. wynajmuje pare dni w karczmie i pracuje np. na polu albo jako kowal. Po zdobyciu jakiegoś artrybutu (np. siły fizycznej podczas pracy w kopalniach) postać MOŻE awansować i zarabiać więcej.
Artrybuty napiszę potem



Ps. Aha, i zabronione jest po wybraniu klasy wiedźmina mieć imienia kojarzącego się z Gerartem, np. Gertand ;-)
Jak się znajdą 3 osoby to jak pisałem, poproszę Odyna o dział i napiszę dokładnie o rasach, klasach, magiach, artrybutach, pracach i bóstwach.
_________________
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”

Fryderyk Nietzsche
 
 
 
KaDek-WHU 
Osadnik


Wiek: 30
Posty: 28
Skąd: Świdwin
Medale: Brak

Wysłany: 16 Styczeń 09, 09:07   

Spoko :) tylko coś mało osób jest do gry ...
_________________
Kto dostał parę razy po ryju i wie , że nie jest ze szkła ten czuję , że żyję ! WEST HAM UNITED !
 
 
 
Kokoju 
Piechur


Gra w: różne takie...
Wiek: 27
Posty: 505
Skąd: I tak nie trafisz...
Medale: Brak

Wysłany: 16 Styczeń 09, 14:24   

Niestety tak, ale (najprawdopodobniej) to się zmieni. 3-4 kary na kompa Alla Fillippo i chyba troszkę dołączy. Atutem gry będzie więcej możliwości i odmienność państw oraz miast, np. można znaleźću Leśnych Elfów jedno miasto, ale będzie tu przebiegało życie inaczej niż np. miasta koło burzliwego morza dotykanego klęskami żywiołowymi. W jednym mieście kradzież kończy się złapaniem przez doświadczonego strażnika, w innym ucieczką a w innymi pod pałką właściciela okradzionego sklepu. Jak pisałem też, będą inaczej przebiegały walki w różnych miejscach, np. walka z nieumarłymi to po kolei walczenie z np. 4 oddziałami w każdym po 5 szkieletów i zombie, a Kriorczyny lub Mroczne Elfy, mało liczny lud, zmieścili swoje wojsko o tej samej sile w jednym oddziale. Niby u nieumarłych łatwiej, ponieważ możemy zyskać poziom doświadczenia między walkami, ale wszelkie błogosławieństwa zostają usunięte (klątwy też) na początku następnej walki. Tak samo nie kupimy tych samych zbroi w każdej kuźni, a np. podczas przechadzek po miastach ''bezprawia''(nie ma strażników, a przestępstwa są karane na tym, że ''ofiary'' walą nas pałkami, mieczami, strzelają z kusz itp) może mieć uboczny skutek w postaci napadu, albo np. jakiś smarkacz na ukradnie kasę. Jak znajdzą się jeszcze dwie osoby dam więcej informacji
_________________
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”

Fryderyk Nietzsche
 
 
 
Czes 
Mieszczanin


Gra w: Stronghold Kingdoms
Wiek: 34
Posty: 146
Skąd: z Mazowsza
Medale: Brak

Wysłany: 16 Styczeń 09, 18:47   

Ja mógłbym myślę zagrać.
_________________
Stronghold: Kingdoms - Sir Arris Cathimon (W3)
Steam: IPL{Strażnik}Arris
 
 
 
Kokoju 
Piechur


Gra w: różne takie...
Wiek: 27
Posty: 505
Skąd: I tak nie trafisz...
Medale: Brak

Wysłany: 16 Styczeń 09, 22:05   

To nieźle, już jest was już 2. Jeszcze poczekajmy na jednego, to trochę więcej dodam informacji i spytam Odyna o dział. Bo jak 2 RPGi na jednym dziale będą, to będzie się mieszało. Aha, i jak myślicie, dobrze będzie, jeśli będą istoty nasze, ale nie do sterowania (chodzi o ot, że oswojone bestie będą po naszej stronie, ale nie będziemy nimi sterować)
Możecie (chyba) przygotowywać opisy postaci... Tylko zamieśćcie informacje: wiek, klasa, płeć, rasa oraz umiejętności (potem dodam, jedyne co zdradzę, to to, że jest 5 klas wojowników, i 6 umiejętności do walki. Każda klasa może wybrać pięć. Magie są dla klas magicznych, ale będą umiejętności dla obu sron klas)
Urozmaiceniem RPGa będzie wiele wyborów. Np. Spotykając człowieka, którego ugryzł wilkołak możemy zrobić parę rzeczy, np. powiedzieć, aby szedł za nami, ale po jakimś czasie musimy z nim walczyć, gdy zostaje wilkołakiem, można go ''uwolnić''(zabić) od likantropii, albo dać mu mikstury. Wtedy zostaje naszym żołnierzem (darmowym najemnikiem) ale też kończy się wilkołakiem. Dodatkowo będzie można zawrzeć związek małżeński
_________________
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”

Fryderyk Nietzsche
 
 
 
Kroniki 
Mieszczanin

Wiek: 30
Posty: 140
Medale: Brak

Wysłany: 17 Styczeń 09, 06:27   

Jak gra Filipa będzie się dalej tak wlokła, to ja też mógłbym zagrać. Z opisem poczekam teraz na wszystkie informacje i dział, bo nie wiadomo, czy Odyn zgodzi się na 2 RPGi na forum : P.
 
 
Kokoju 
Piechur


Gra w: różne takie...
Wiek: 27
Posty: 505
Skąd: I tak nie trafisz...
Medale: Brak

  Wysłany: 17 Styczeń 09, 18:20   

Dobra, kto jest jeszcze chętny? Bo 3 osoby to mało. Dam pare zasad:
Podczas potyczek sterujemy tylko postacią i najemnikami/niewolnikam oraz przyzwanymi tworami. Żony, Mężowie, Synowie lub Córki (jeśli mogą walczyć) oraz oswojone bestie walczą, ale zami atakują.
Istota po lewej, walcząca wręcz może atakować istotę środkową i lewą. Tak samo z istotą z prawej. Środkowa istota walcząca wręcz może atakować całą linię pierwszą, ale i naraża się na ataki
W grze ''bohaterami'' nie są tylko uczestnicy. Podczas gry można spotkać także zaawansowanych przeciwników z doświadczeniem i umiejętnościami podobnymi do postaci uczestników
30 dni jest liczone jako rok.
Są różnice między płcią męską a żeńską. Meżczyźni są silniejsi fizycznie, ale niechlujni, a kobiety na odwrót, choć zdarzają się wyjątki.
Jedzenie warzyw i owoców nie wpływa na figurę, ale jedzenie ryb, ciast lub mięsa przy pełnym zdrowiu zwiększa wagę i ogranicza zwinność
Można mieć 6 umiejętności podstawowych, a z nich są3 zaawansowane umiejętności. Magiczne klasy mogą posiąść 3 magie. Swoją, drudo i trzecio rzędną (a każda następna po podstawowej jest słabsza), natomiest klasy wojownicze mogą posiąść jedynie jedną sztukę magii na poziomie magii drugorzędnej
Każdy kraj się wyróżnia. Przedmiot, który w jednym kraju kupimy/sprzedamy za 200 w innym np. za 120 lub 400
Podane później info o statystykach bestii to są zbliżone info. Są młodsze i starsze bestie potworów. Tak samo z najemnikami. Im więcej bitew przeżyją, tym więcej będą mieli doświadczenia, siły, obrony, życia itp.
Jest pięć nastawień postaci: Prawy (inaczej dobry), Neutralny (w swoim interesie), Anarchista (chyba nie muszę tłumaczyć), Mroczny (zbliżone do neutralnego, ale to bardziej typ silnego samotnika), oraz Zły (wiadomo)
Każdy kraj ma naturalnego wroga, dlatego będą mieli złe zamiary co do przeciwnika. Kaptur lub maska, i trochę lepiej się poradzi w mieście
Klasy: Wojownik, Łowca, Wiedźmin (zabronione jest imię kojarzące się z Gerartem ;-) ), Skrytobójca, Paladyn, Kapłan, Mag Słońca, Druid, Mistyk, Szaman, Czarnoksiężnik, Czarodziej, Nekromanta, Demonolog. Każda klasa ma specjalizację, i (może) dodać rangi, zmiana nazwy klasy i dodatkowa specjalizacja co 10, 20 i 30 poziom
Więcej informacji jeśli Odyn stworzy dział (poprosiłem go o to w prywatnych wiadomościach)

@Down
Ok. Tylko wystrzegaj się odmiany ''Orki'' ;-) . Tak na marginesie, to nie zwracałem na to uwagi, dopóki Czes nie napisal o tym. I właściwie wszędzie mówią/piszą ''Orki'' tylko w Heroesie ''Orkowie''.
_________________
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”

Fryderyk Nietzsche
Ostatnio zmieniony przez Kokoju 17 Styczeń 09, 20:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kroniki 
Mieszczanin

Wiek: 30
Posty: 140
Medale: Brak

Wysłany: 17 Styczeń 09, 20:04   

Ja już na pewno będę grał, jak to ruszy. Mam już opis postaci gotowy nawet.
 
 
Czes 
Mieszczanin


Gra w: Stronghold Kingdoms
Wiek: 34
Posty: 146
Skąd: z Mazowsza
Medale: Brak

Wysłany: 17 Styczeń 09, 20:20   

@Down
Ok. Tylko wystrzegaj się odmiany ''Orki'' ;-) . Tak na marginesie, to nie zwracałem na to uwagi, dopóki Czes nie napisal o tym. I właściwie wszędzie mówią/piszą ''Orki'' tylko w Heroesie ''Orkowie''.

Gdzie byś nie spojrzał "Orki" to błędna odmiana.
_________________
Stronghold: Kingdoms - Sir Arris Cathimon (W3)
Steam: IPL{Strażnik}Arris
 
 
 
Kokoju 
Piechur


Gra w: różne takie...
Wiek: 27
Posty: 505
Skąd: I tak nie trafisz...
Medale: Brak

Wysłany: 17 Styczeń 09, 20:45   

teochę od tematu odejście, ale:

właśnie. Denerwujące. Słyszę w szkole coś w stylu: W Metinie ruszyłem na orki (nieznoszę Metina. Denerwuje popularnością). Jedna z lepszych gier, w które grałem. Cytat baby i łowcy(faceta)
Baba: [...] Miasto Brzasku padło. Nie poswtrzymamy nieumarłych!
Łowca: Nieumarłych?
Baba: Gdzieś ty się uchował!? Zaatakowali nas nieumarli! Chodzące trupy! Z grobu powstało tysiące szkieletów i innych umarlaków.
Łowca: Myślałem, że to orki zaatakowały miasto.
Baba: Orki? To dużo groźniejsze, niż orki [...]
Wtedy odniosłem wrażenie, że specjalnie jeszcze pare razy powiedzieli orki (inny cytat: Elfie, pomóż nam! Orki ukradły nasze machiny)

Więc plus dla Heroesa. Raz w celu: Rozpier... znaczy rozwalić miasta ludzi. Opis: Rana pozostawiona musi być głęboka i zapamiętana. Orkowie (nie orki, na szczęście) to nie lud do traktowania jak banda psów

Jeszcze wielokrotnie słyszalem: Orki
_________________
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”

Fryderyk Nietzsche
 
 
 
Kroniki 
Mieszczanin

Wiek: 30
Posty: 140
Medale: Brak

Wysłany: 17 Styczeń 09, 21:14   

Orków w tym opisie nie ma : P Ogólnie żadnych ras nie ma, tylko ludzie. Błędów jest pewnie pełno, ale co tam. Będzie co wymieniać. Jak dostaniesz dział, to w odpowiednim temacie wrzucę to coś xD
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz