Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Król wysyła Cię do eksploracji nowo podbitych ziem.Okazało się ,że między Górami Wysokimi w dolinie ,Wilk zaczął wznosić zamek ,by powiększyć swoje ziemie.
Przy wyruszeniu jego wojsk z zamku do ojczystych ziem ,zniszczyli też most przez ,który przechodzi jeden z [s]najwarzniejszych[/s]najważniejszych szlaków handlowych kraju.Przejmij kontrolę nad zamkiem i zgromadź kamień potrzebny do odbudowy mostu.Nie masz dużo broni ,ani jedzenia ,więc [s]zrub[/s]zrób to jak najszybciej.Wilk będzie próbował odbić zamek, więc zorganizuj tam silną obronę.
Porady:
1.Masz niewiele miejsca pod budowę ,więc mądrze zarządzaj dostępnymi, częściami terenu.
Po odbudowie mostu nagle nadeszła potężna armia Wilka.Byłeś zmuszony do ucieczki w góry.
Schroniłeś w Klasztorze położonym wysoko w Górach Wysokich.Utrzymaj się jak [s]najdłóżej[/s]najdłużej ,a potem natychmiast wycofaj swe wojska do kraju.Mnisi pomogą Ci w jakikolwiek sposób.
Gra w: SHC, SH2 Deluxe
Wiek: 28 Posty: 41 Skąd: Bytom Medale: Brak
Wysłany: 15 Grudzień 10, 14:15
Skryty w cieniu, staraj się nie zapychać całej mapy rzekami
Zrób jakiś inny krajobraz np. górzysty teren bez rzek . Ale jak Ci nie wyjdzie to lepiej powróć do przeszłości(czyt. rzek)
_________________ Alanné mba yi woma... wé
Ho tou sondé
Ho ma... yé
Po powrocie do kraju otrzymałeś rozkaz ,by obronić zamek ,w którym wychowywałeś się w dzieciństwie.Okazało sie ,że Wilk chciał Cię zniszczyć ,z przyczyn ,które są pod wielkim znakiem zapytania.Obroń zamek ,aż przybędą posiłki od Króla.
Gra w: Sh+SHC
Wiek: 30 Posty: 259 Skąd: Rumia Medale: Brak
Wysłany: 16 Grudzień 10, 21:17
Zdecydowanie za latwa.
Krajobraz: 9/10, zbyt duzo duzych rzek, nie ma zadnych strumienii, co jest nienaturalne
Trudnosc: 0/10, za latwa, byla tak latwa, ze po prostu podziwialem krajobrazy, nawet nie patrzylem w strone zamku, Inwazji musi byc co najmniej 3x wiecej, i musza byc 3x silniejsze. Dodaj pare inwazji, wiecej katapult i trebeuszy, zmniejsz troche zaloge zamku.
Zabawa: Hmmm, gdyby ta trudnosc byla wieksza, ale niestety: 3/10(fajnie sie strzela lukami w sarny).
Zamek: Co tu duzo mowic, to nie zamek, to forteca nie do zdobyca. Siec bram, 4 czy 5 poziomow, choc wierze niestety nie oslaniaja kazdego fragmentu muru. 9/10
Mapka jest z wielkim potencjalem, zamek i krajobraz piekny, jednak powtorze sie jeszcze raz: za latwa!
_________________ One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
Po przybyciu posiłków od króla ,zostałeś wysłany do jednego z zamków tworzących pierścień obronny pałacu królewskiego.Wieprz chce go przejać ,by swobodnie atakować pałac.Wygląda na to ,że ciemiężcy mają plan zrzucenia króla z tronu.Za wszelką cene nie daj przejać zamku.
Udało Ci się obronić zamek ,a nawet rozbić główną armię Wieprza.Razem z generałem zdecydowałeś na zbudowanie obozu w małej wiosce przez ,którą będą przechodzić posiłki od Wilka.Blokuj wojska Wilka ,aż generał zbierze armię do zniszczenia fortecy Wieprza ,w której ten tchórz się ukrył.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum