ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Odyn
20 Sierpień 10, 17:00
[Alfa4] Ciekawe tricki
Autor Wiadomość
Odyn 
Administrator


Wiek: 34
Posty: 856
Medale: Brak

Wysłany: 20 Sierpień 10, 17:00   [Alfa4] Ciekawe tricki

Oto kilka przydatnych ciekawostek:

- Po wyburzeniu budynku w parafii, osiągnięte przez przekazywanie surowców "bonusy" nie znikają. (od Thiasos'a)

- Karta "Night working" kosztuje tylko 10 punktów, a zakańcza budowę wszystkich budynków w kolejce, zamiast tylko jednego z nich. Błąd nie został jak na razie poprawiony, więc można postawić 5 budynków na raz, zaoszczędzając nawet kilkadziesiąt godzin.

- Kupowanie karty dającej punkt badań nie opłaca się. Za 1 pkt. badań musimy wydać 50 pkt. kart. Dużo lepiej opłaca się wydać 120 pkt. kart na 4 sztuki "Basic chivalry". Każda z nich to 1/4 honoru potrzebnego do kolejnego poziomu, a więc zyskujemy dodatkowe 3 pkt. badań oraz nowy poziom.
 
 
przemusio 
Piechur


Gra w: czasami zrobię mapę na konkurs (SH/ SHC),
Wiek: 26
Posty: 460
Skąd: Gdynia
Medale: Brak

Wysłany: 20 Sierpień 10, 17:24   

Taki nie wiem czy najlepszy (i czy w ogóle :? ) Trik
- Karta ,,Villagers" daje określoną ilość mieszkańców. Czyni to nawet, jeśli mamy pełen limit mieszkańców. Powstanie jedynie drobny minus do popularności. Można więc jej użyć kiedy szybko potrzebujemy wojska a nie mamy ludzi i pełną wieś. Chłopi i tak przybędą, a my możemy szkolić wojsko.
_________________

 
 
Thiasos 
Mieszczanin

Posty: 111
Medale: Brak

Wysłany: 20 Sierpień 10, 17:58   Re: [Alfa4] Ciekawe tricki

Dzięki wielkie za info o karcie Night Working. Mam wypełnioną kolejkę na budynki od 13-15h hehe. Zaraz sprawdzam. I czy to działa we wszystkich wioskach, czy tylko w tej, w której użyjemy?

edit: Ok, już mam. Rzeczywiście działa ten trick, ale tylko w wiosce, w której jej[karty] użyjemy, co by było logiczne z opisu tej karty :)
 
 
przemusio 
Piechur


Gra w: czasami zrobię mapę na konkurs (SH/ SHC),
Wiek: 26
Posty: 460
Skąd: Gdynia
Medale: Brak

Wysłany: 21 Sierpień 10, 07:49   

- Wioska dla głosu - 2+ wioski pozwalają nam uzyskać większą siłę głosu. (tylko jeśli w jednej parafii) przy dwóch wioskach będzie to sześć głosów, przy trzech dziewięć itd.
W ten sposób mamy duże znaczenie we wiosce.
_________________

 
 
Thiasos 
Mieszczanin

Posty: 111
Medale: Brak

Wysłany: 29 Sierpień 10, 16:03   

edit: Ten sposób nie działa tak jak myślałem. Nic z tego, za proste to by było :)
 
 
Roti 
Osadnik


Gra w: 1, Kingdoms
Posty: 48
Medale: Brak

Wysłany: 29 Sierpień 10, 23:04   

Thiasos napisał/a:
edit: Ten sposób nie działa tak jak myślałem. Nic z tego, za proste to by było :)

Co miała przekazać ta wiadomość? :)

Sprecyzuj bardziej do jakich wniosków doszedłeś.
 
 
 
Thiasos 
Mieszczanin

Posty: 111
Medale: Brak

Wysłany: 30 Sierpień 10, 08:49   

Roti napisał/a:
Thiasos napisał/a:
edit: Ten sposób nie działa tak jak myślałem. Nic z tego, za proste to by było :)

Co miała przekazać ta wiadomość? :)

Sprecyzuj bardziej do jakich wniosków doszedłeś.


Chodziło o utrzymywanie dużego bonusu do popularności poprzez wysyłanie mnichów do parafii.
Myślałem, że można resetować czas trwania tego eventu i tym samym dodawać kolejny pkt do popularności wysyłając mnicha tuz przed jego końcem.
maximum jednak wynosi +50 do popularności i trzeba wysyłać ciągle. Nie jest to opłacalne, chyba, że wszyscy członkowie wysyłają i mają rozwinięte "małżeństwo" na maxa.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz