Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Gra w: Stronghold 1
Wiek: 29 Posty: 217 Skąd: Przeworsk Medale: Brak
Wysłany: 8 Kwiecień 10, 11:31 Konkurs na mapę do Stronghold
Witam wszystkich,
Mapy do konkursu mają być do Stronghold. Temat podam w sobotę 10 kwietnia, wtedy też uczestnicy rozpoczynają pracę.
Regulamin konkursu:
-czas na zrobienie mapy: miesiąc (termin wystawienia prac 8 maja)
-mapa rozmiar 300x300 lub 400x400
-mapa nie może być historyczna, tylko własna zmyślona
-pod ocenę bedą brane: fabuła, krajobraz mapy, pomysłowość, poziom trudności i grywalność
-dozwolone są wszystkie tricki edytorskie
-na konkurs nie może być wystawiona mapa, która była już wystawiona na forum lub innej stronie
-mapa ma być do Stronghold 1
-mapa ma być w trybie inwazjii
Mały górski kraj-Tenarrea od lat prowadził wojnę z barbarzyńcami, zwykle nie sprawiali
większych problemów, gdyż łupili tylko wioski na granicy. Po zwycięskiej bitwie na
zboczu Góry Fareat, w której zginał przywódca wroga wszyscy myśleli,że przeciwnik został pokonany i
nie zaatakuje ponownie... Mylili się, w ciągu kilku ostatnich tygodni ataki się nasiliły.
Zwiadowcy i szpiedzy donieśli o zamiarach wroga... Cała armia licząca około 2000 ludzi
maszeruje w stronę zamku położonego najbliżej granicy-Belhart.
W zamku wszyscy przygotowywali się do walki. Posiłki, które wysłał król Herion wpadły w zasadzkę barbarzyńców
i niestety nie pomogą nam już. Jedyna pomoc to tani najemni łucznicy(zielony).
Wroga armia dowodzona przez Wodza Oetha otoczyła zamek z wszystkich stron.
http://www.speedyshare.co...642/Belhart.rar
Porady:
1. Na początku zbuduj 5 domów i 5 warsztatów łuczniczych(nie więcej bo nie wystarczy drewna).
2. a) Wszystkie jednostki z pierwszej warstwy muru ustaw w cytadeli.
b) Wszystkie jednostki piechoty(pikinierzy, włócznicy) ustaw na trybie agresywnym przy bocznej bramie cytadeli.
3.Spróbuj użyć trebuszy do zniszczenia części machin oblężniczych.
4.Gdy wróg zacznie się przedzierać przez drugą warstwę wycofaj WSZYSTKIE jednostki do cytadeli.
Nie zniechęcać się gdy nie uda się za pierwszym razem, mnie raz się udaje a raz nie(w tej mapie bardzo duży wpływ ma miejsce przyjścia wojsk wroga)
Złoty okres dla królestwa Maderolf dobiegł końca. Długotrwałe najazdy Reamestryjczyków pod dowództwem Mieczysława XXXI, całkowicie zniszczyły i ograbiły zamki i ziemie na terenie całego królestwa.
Przeciwnikowi została do podbicia ostatnia forteca - zamek Contrewalt, główna siedziba króla. Jego Wysokość wyznaczyła do obrony swojego najlepszego stratega - Ciebie. Musisz odeprzeć ataki Reamestryjczyków! Jesteś ostatnią nadzieją Maderolf!
Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 26 Posty: 799 Skąd: Z forum. Medale: Brak
Wysłany: 11 Maj 10, 15:52
Historia:
Królestwo Qeelond jest rozdarte na dwa stronnictwa. Jedna popiera demokrację, druga monarchię. Spór wybuchł, gdy ostatni król umarł bezdzietnie. Monarchię popierała szlachecka biedota, a demokrację możnowładcy. Powoli zwolennicy demokracji przekupili większość biednej szlachty, a ci, którzy im się sprzeciwili, gineli w "tajemniczych okolicznościach". Ten los spotkał także Bowena, brata sir Tegana. Bracia ci kłócili się niesamowicie - Tegan popierał demokrację, a Bowen - monarchię. Kiedy jadnak Bowen "zaginął", Tegana ogarnęła chęć zemsty. Publicznie powiedział o tym, co myśli o reszcie demokratów. Ci jednak postanowili go uciszyć. Wysłali zabójców na jego folwark, jednak temu udało się zbiec. Tegan skrył się więc w jego rodowej posiadłości, Astral Stronghold, rządząnej w tej chwili przez jego stryja, Richarda. Dla demokratów stał się on poważnym problemem. Wysłali więc czterech możnowładców, aby zdusili obronę twierdzy i zabili Tegana. Jednak ów młody szlachcic zyskał wielu zwolenników we wszystkich sferach społecznych państwa, którzy wzniecili liczne bunty. Wybuchła wielka wojna domowa.
Porady:
-Wdy wróg wedrze się do zamku, watro trochę podburzyć schodki.Utrudnisz w ten sposób wrogowi dotarcie na mury.
-Gdy wróg będzie atakował, manewruj strzecami. W jednej chwili wróg nie będzie walczył na całej linii murów, szczególnie, gdy zniszczy jedną warstwę. Koło dziury w murze warto wtedy przesłać łuczników i kuszników.
Chyba jutro też będą dawać mapki... Jak będą wszystkie to w tym poście będe ocenia
_________________ Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26 Posty: 615 Skąd: Poznań Medale: Brak
Wysłany: 11 Maj 10, 17:32
Sphaeralis Castellum (nazwa pochodzi z łaciny, oznacza "Okrągły Zamek")
Na północnym Atlantyku, mniej więcej między Nową Funlandią, a Francją leży archipelag Massawa. Dwie największe wyspy, nazywają się Flavius Claudius (południowa) i Ansgarius (północna).
O ich istnieniu wiedzieli już w I wieku p.n.e. Kartagińczycy, jednak trzymali to w tajemnicy przed innymi narodami. Kartagińczycy wiedzieli o tych wyspach, lecz nie mogli tam przez długi czas dotrzeć. Kidy już pewien bezimienny wynalazca skonstruował okręt odpowiedni do tak dalekiej podróży i zebrał śmiełków, gortowych wyruszyć razem z nim, tajemnicę Rzymianom przekazał pewien generał Kartagiński, w zamian za wolność i honorowe Rzymskie obywatelstwo.
PODBÓJ WYSP
Wtedy już, Cesarstwo Rzymskie panowało nad większą częścią europy, w tym nad zachodnią Francją, gdzie rozpoczęto budowę wielkiego portu i powoli przemieszczano tam wojsko i osadników. Cesarstwo wszystko trzymało w tajemnicy przed zarówno innymi ludami, jak i własną ludnością, bowiem z opowieści generała wynikało, że Massawa, to kraina mlekiem i miodem płynąca. W 353 roku n.e. z Colonia Gallus (taką nazwę nadano owemu portowi w zachodniej Francji) wypłynęło 37 okrętów, z łączną załogą 740 ludzi. Do celu dotarto po 5 miesiącach. Statki wylądowały na wyspie
południowej, ktorą nazwano Flavius Claudius, na cześć cesarza Flawiusza Klaudiusza Konstancjusza Gallusa. Rzymianie założyli tam miasta Nova Caesarea i Nova Florentia. Cesarstwo postanowiło wysłać tam jeszcze 300 statków w ciągu 12 lat i założyć jeszcze 7 miast, ponieważ wyspa Flavius Claudius obfitowała w bogactwa naturalne. W 400 roku n.e. na Flavius Claudius było już 11 miast i jedno w budowie. Miasta nie były zbyt potężne i na pewno w porównaniu do rzymskich miast w europie, byly bardzo słabo bronione. Rzymianie mieli na celu odkrycie i zaludnienie całej wyspy, a potem całego archipelagu. Gdy dotarli na północny kraniec wyspy, odkryli kolejną więlką wyspę Massawy - Ansgarius (nazwano ją tak na cześć rządcy Flavius Claudius i założyciela 12 z 19 znajdujących się tam miast - Ansgariusa). Rzymianie nie spodziewali się, że wyspa będzie zamieszkana. Na Ansgarius pzybyli wcześniej i założyli 8 osad Celtowie. Gdy ta wiadomość dotarła do stolicy Flavius Claudius, którą była Nova Caesarea, rządca Ansgarius
zgromadził armię i posłał ją na podbój wyspy nazwanej jego imieniem. Osady Celtów były jednak bardzo dobrze ufortyfikowane na górzystym terenie wyspy. Jedyną właściwie wadą konstrukcyjną był materiał - drewno. Na Ansgarius nie było kamienia i Celtowie zbudowali swoje miasta z drewna. Do 400 roku Rzym zdobył 3 Celtyckie twierdze na Massawie, a przeprowadził w sumie 7 oblężeń.
NIEPODLEGŁÓŚĆ FLAVIUS CLAUDIUS
Rzymskiej kolonii zaczęło brakować wojsk. Nierozsądna, agresywna polityka Ansgariusa przyniosła niepożądany skutek. Celtowie zaatakowali główne miejsca zaopatrzenia i spalili największe pola uprawne na Flavius Claudius. Ansgerius zwrócił się o pomoc do stolicy Cesarstwa, jednak na kontynencie europejskim Rzym stracił Colonia Gallus i nie mógł wysłać pomocy. Około 413 roku Celtowie przestali nękać Flavius Claudius. Po 63 latach pokoju cesarstwo Rzymskie upadło, więc Flavius Claudius stało się oddzielnym państwem. Do 1168 r. n.e. wyspy Flavius Claudius i Ansgarius trwały w...
WIECZNY POKÓJ
Od mniej więcej 413 roku do 1178 między Celtami a Flawiuszami (Rzymianie na Flavius Claudius po "przymusowej" niepodległości postanowili skrócić nazwę państwa z Flavius Claudius na Flavius, z tąd nazwa mieszkańców.) panował pokój. Tak długi, że wojna musiała kiedyś nastąpić.
OFENSYWA FLAWIUSZAŃSKA
W 1178 roku państwo Flavius postanowiło założyć miasto Sphaeralis Castellum na terenie Celtów. Król Celtów (w Twierdzy Wilk) oburzony wypowiedzianą przez Flawiuszy wojną, rozkazał rządcy południowej prowincji (w Twierdzy Wąż) zniszczenie miasta za wszelką cenę, pod groźbą śmierci. Wąż zebrał armię i w 1180 roku wyruszył na Sphaeralis Castellum.
Twoje zadanie to obrona Sphaeralis Castellum. Zadanie może być utrudnione, bowiem krążą plotki o nieznanej armii zmierzającej na podbój Massawy.* W przypadku porażki Węża, król Celtów prawdopodobnie zgładzi rządce i weźmie sprawę oblężenia Sphaeralis Castellum w swoje ręce.
*W Twierdzy dowódcą tej armii będzie Wieprz.
Zwycięstwo:
-Zgromadzono 15 mieczy, 15 zbroi stalowych, 15 piwa, 20 pszenicy i 6000 sztuk złota
-Siedziba ogrodzona
-Pobłogosławionych 25% ludności
Część zamku jest drewniana, ponieważ jak już napisałem na Ansgarius nie było kamienia, a ten przywieziony z Flavius Claudius się skończył. Ze względu na zbliżające się armie Celtów, szybko otoczono tą część fosą.
A, jeszcze kolorki:
Zielony-Celtowie
Pomarańczowy-My
Czerwony-Armia Wieprza
Miłej gry .
Porady:
-Oczywiście studnie,
-Ciągle powiększaj swoją armię i umacniaj fortyfikacje. Każda luka w murze, może znacznie ułatwić napastnikom atak.
Nie mamy lorda, bo by się spalił w pożarze.
_________________ Good night white pride
Ostatnio zmieniony przez ponceriusz 12 Maj 10, 12:04, w całości zmieniany 1 raz
Gra w: różne takie...
Wiek: 28 Posty: 505 Skąd: I tak nie trafisz... Medale: Brak
Wysłany: 11 Maj 10, 19:26
Warunki Zwycięstwa:
-Armia DarkKroght zostaje rozbita.
-Armia Roshijo zostaje rozbita.
-Armia Keraku zostaje rozbita.
Warunki Porażki:
-Ginie Hrabia Ivo de lo Cauns, władca Colvevrand.
Historia: W roku 1082 mroczne elfy poniosły definitywną porażkę. Kilka milionów istnień zginęło, liczne bogactwa i dziedzictwa narodów przepadły.
Żądania setek odszkodowań dla królestw zaatakowanych przez DarkKroght sprawiły, iż ten niegdyś wspaniały kraj zaczął pustoszeć. Sam EOB zaś stracił znaczną większość generałów o dowódców, zamieniając wspaniałą potężną armię mrocznych elfów w garstkę żołnierzy i jeszcze mniej dowódców. Ale na szczęście dwóch władców elfich przeżyło. Nie... na nieszczęście przeżyło. Tak oto Lord Harke, elficki dyktator, oraz Kapitan Balfource, jeden z najwspanialszych generałów stąpających po ziemi, na nowo przywróciło chwałę swego mocarstwa. Na nowo świat usłyszał o rasie mrocznych elfów...
Jakby tego było mało, elfy nie były same...
Wojna... Wojna ta nie była: mroczne elfy kontra wszyscy. Kerak "zapomniał" o dawnych urazach, i sprzymierzył się z elfami wiedząć, że prędzej czy później Zachodni Xeanon - tak więc i Kerak - byłby pod ich panowaniem. Poza tym mroczne elfy otrzymały propozycję sojuszu od innego ich byłego wroga: Rei'iego Navikamiego. Tenże polityczny aligator trzymający na krótkiej smyczy całe Roshijo postanowił współpracować z elfami, i osiągnąć dzięki temu wysoką pozycję.
Listopad, rok 1083.
DarkKroght wspiera Kerakijczyków w ich misji w północnej Sommie w walce z barbarzyńcami. Kampanie na południowych kontynentach miały być dla elfów szkoleniem do prowadzenia Wojny Błyskawicznej, czyli "Blitzkriegu".
Taktyka ta skupiała się na jak najszybszym ataku jak największymi siłami, i przy odpowiedniej strategii pozwalała bez większych strat wygrać kilka pomniejszych bitew. Ponieważ skupiała się ona na prędkości, taktyka nabrała miana Wojny Błyskawicznej, zaś jej pierwszą ofiarą stał się Halbardor.
Na przełomie 1083 i 1084 roku DarkKroght podbiło większość Halbardoru, potem zaś północ San'Adinaru, południowo-zachodnią granicę Al-Board i zachodnią Elbanię.
Marzec, rok 1084
Mroczne elfy odnoszą szereg zwycięstw nad wrogami, zdobyli cały Halbardor, i stąd operują atakami na sąsiednie kraje. Elbania musiała użyć do obrony jednego z zamków, Colvevrand, które słynęło ze swoich umiejętności bojowych. Ciężkie zadanie obrony na swoje barki wziął Hrabia Ivo de lo Cauns, władca miasta. Choć upadek tej metropolii jest nieunikniony, Ivo zamierza obronić ją na taki czas, by Nowe Elb, stolica Elbanii, mogło zostać przygotowane do obrony.
[Dodam, iż mapę prawdopodobnie dodam do mojej kampanii o Grattandzie. Jako ciekawostkę dodam, iż Blitzkrieg, strategia użyta przez elfy, istniała naprawdę, i została użyta między innymi przez Niemcy podczas ataku na Polskę 1 września 1939 roku.]
_________________ „-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”
Gra w: wszystko i nic
Wiek: 30 Posty: 324 Skąd: Stąd Medale: Brak
Wysłany: 12 Maj 10, 13:09
Mapa Threetha
fabuła 4.5 (Trochę za bardzo ogólnie napisana)
pomysłowość 4.5 (mogłeś jeszcze coś tam zrobić jakieś tricki albo coś)
krajobraz 4.5 (nom cóż krajobraz jak dla MNIE nie jest świetny więc 4.5)
poziom trudności 5 (Bardzo fajne oblężonko i choć nie sprawiło mi kłopotów daję 5)
grywalność 5 (Bardzo fajnie się gra w tą mapę)
Mapa Ponceriusza
fabuła 5 ( najciekawsza z wszystkich)
pomysłowość 4.5 (no cóż fajnie wygląda pół kamienny pół drewniany zamek i reszta)
krajobraz 5 (Bardzo ładny, najładniejszy z wszystkich, wszystko idealnie zrobione)
poziom trudności 4.5 (poziom trudności hmm wygrał za pierwszym razem ale cztery i pół, bo ąz takie łatwe to to nie jest)
grywalność 5 (Świetnie się to wszystko komponuje, dlatego 5)
Mapa Jedikarix
fabuła 5 (Nom w sumie to jedna z najlepszych)
pomysłowość 4.5 (Bardzo fajny zamek i te jeziora wyglądają jak jakiś pas pojezierz )
krajobraz 4.5 (Jak na ciebie i ogólnie krajobraz bardzo fajny)
poziom trudności 3 (Otóż jak zniszyczyć schody i kawałek muru to nawet nie trzeba grac a wygrasz)
grywalność 4.5 (Hmm nie stosując tego głupiego błędu całkiem fajnie się gra)
Ogólnie mapę zepsuło to, że wzorowana do kampanii, która mi się nie podoba.
fabuła 3 (zupełnie mi się nie podoba)
pomysłowość 3.5 (nom za dużo tricków i innych rzeczy tutaj nie ma)
krajobraz 4 (Sztucznie wygląda ta rzeka i te kamienie wzdłuż wzgórz)
poziom trudności 4 (Nom niezłe oblężonko)
grywalność 4.5 (całkiem fajnie się grało)
fabuła 4/5 Satysfakcjonująca, ale brakuje tam jakiegoś dreszczyku.
pomysłowość 5/5 Zamek jest ciekawy i dobrze wykonany. Przypomina mi trochę Crac'a Wygląda dość oryginalnie no i robi wrażenie realistycznego. ( Nie wiem dlaczego Może te wielkie kamule pod murami no i dopasowanie do terenu. ) Misternie wykonane ścieżki.
krajobraz 5/5 Bardzo realistyczne podłoże. Bardzo mi się podoba tamto wzgórze w górnym prawym rogu. Nie mam się co przyczepiać do krajobrazu bo nie zauważyłem jakichś kwadratowych obszarów ani anomalii w roślinności.
poziom trudności 4/5 Zdarza się, że czasami bywa za trudna nawet na normalnym. Mnie np. pierwszy raz nie udało się wygrać. ( Nie buduje na tym oceny trudności )
grywalność 5/5 Podczas gry wywiązuje się naprawdę niezłe oblężenie. Nawet przy wygrywaniu trzeba myśleć, aby nie schrzanić. Kiedy zaś wróg nas przytłacza, porażka jest poprzedzana spektakularną obroną lorda.
II. Mapa Jedikarix'a Ostatnia Forteca
fabuła 3/5 Krótka, prawie nic nie mówi o naszym ludzie oraz państwie.
pomysłowość 5/5 Bardzo oryginalny pomysł na stworzenie zamku. Zamek spełnia swoją powinność. ( dobrze broni oraz ma dobre rozmieszczenie budynków ) Ciekawy pomysł z tym no nie wiem "upustem" ? To takie realistyczne pozbywanie się ścieków
krajobraz 5/5 Doskonale stworzone wzgórza, miłe dla oka bagna oraz rzeki. Nie zauważyłem kwadratowych obszarów. Obecność "brukowanych" ścieżek. Nie ma anomalii w roślinności.
poziom trudności 3/5 Zamek jest zbyt gruby. Mimo iż zostałem otoczony, oddziały wroga i tak musiały przedzierać się głównym pasem bram. W razie wielkiego niebezpieczeństwa można podpalić cały zamek. Oddziały, które mamy w zupełności wystarczą do odparcia wroga.
grywalność 3/5 Nie mogę powiedzieć, że było nudno bo wróg docierał do siedziby, ale też nie było jakoś dynamicznie. Misja nie sprawiła mi trudności.
III. Mapa Wojownika Astral Stronghold
fabuła 4/5 Ciekawy pomysł na stworzenie nieporozumienia. Jest jednak trochę za krótka i niewiele wiemy o kraju
pomysłowość 3/5 Chwytliwa nazwa zamku, niestety warownia nie powala na kolana. W miarę realistyczna i przypomina zamek. Minusem dla mnie jest ogrom twierdzy.
krajobraz 4/5 Realistyczne odwzorowanie partii roślinności. Podłoże dobrze dobrane. Nie mam zastrzeżeń.
poziom trudności 3/5 Przykro mi, ale muszę dać taką ocenę. Dysponujemy zbyt dużym wojskiem. Ustawienie wszystkich na siedzibie i wywołanie pożaru tak naprawdę kończy sprawę. Głównie dlatego, że dostęp do zamku jest możliwy tylko ( z przymrużeniem oka ) z trzech stron, przez co miotacze doskonale odstrzeliwują wrogów. ( Gra mi się nawet trochę cięła od ilości strzał Plusem jest to, że wróg wbija na mury i dodaje trochę dreszczyku.
grywalność 3/5 Rozgrywka toczy się dynamicznie i spektakularnie, ale niestety wszystko psuje łatwość gry w momencie ustawienia wszystkich miotaczy na siedzibie.
IV. Mapa Ponceriusza Sphaeralis Castellum
fabuła 5/5 Rozbudowana, ciekawa, zawiera bardzo dużo informacji, które pozwalają się wczuć.
pomysłowość 5/5 Zamek jest ciekawy i dobrze wykonany. Duży plus za to, że warownia jest zbudowana na planie koła. Port oraz chatka uzdrowiciela z tyczkami chmielu ładnie się prezentują. ( Port nie jest wypasiony, ale plus za dodanie go )
krajobraz 3,5/5 Duże zróżnicowanie terenu. Ciekawy krajobraz, ale szkoda, że miejscami kanciasty.
poziom trudności 4,5/5 Zawsze jak wydaje mi się, że wygram, zaraz przychodzi jakaś "plaga". Ataki są zbalansowane oraz niebanalne. ( przynajmniej ja na takie trafiłem ) Szkoda tylko, że "plagi" następują w dużej liczbie. To trochę dziwnie wygląda. ( Tak jak gdyby ktoś z góry specjalnie nam rzucał kłody pod nogi )
grywalność 5/5 Dużo nieoczekiwanych zwrotów akcji. Nigdy nie można być pewnym wygranej bo wszystko może się zdarzyć. Dobre rozmieszczenie inwazji.
V. Mapa Kokoju Colvevrand
fabuła 5/5 Ciekawa, przedstawia historię, dobrze wprowadza w realia.
pomysłowość 4/5 Zamek niezły, ale bez rewelacji. Dziwnie się gra z tymi dziurami w murach.
krajobraz 3,5/5 Duże zróżnicowanie terenu. Krajobraz pewnie czasochłonny i widać, że miał być ładny. Szkoda tylko, że miejscami jest zbyt kanciasto i nierealistycznie.
poziom trudności 2/5 Rzadkie inwazje, dużo wolnego czasu, niepotrzebne posiłki od króla. Bardzo łatwo jest wygrać.
grywalność 2/5 Sry, ale grając w tą mapę naprawdę chciało mi się spać. Inwazje były rzadko, nic nie musiałem zbierać. Po kilku minutach zaczyna ukazywać się monotonia, znudzenie. Tak jak już mówiłem, ocena jest zbudowana na podstawie rzadkich inwazji, za dużo własnego wojska, dłuuugie przedziały wolnego czasu.
Ranking map:
1 Belhart
2 Sphaeralis Castellum
3 Ostatnia forteca
3a Astral Stronghold ( naprawdę niewiele brakowało do ex aequo z Ostatnią fortecą )
4: Colvevrand ( Przykro mi Kokoju )
Gra w: Stronghold 1
Wiek: 29 Posty: 217 Skąd: Przeworsk Medale: Brak
Wysłany: 14 Maj 10, 11:52
Mapa Threetha, Zamek Belhart
fabuła 4/5 - bardzo fajny opis, trochę za krótki
pomysłowość 5/5 - zamek miodzio, wygląda bardzo realistycznie, jest wspaniale wkomponowany w skały
krajobraz 5/5 - do krajobrazu nie mam zarzutów, użyte tricki podwyższają ocenę
poziom trudności 5/5 - jak dla mnie mapa jest bardzo dobrze zbalansowana, nie miałem takich strasznych trudności w przejściu tej misji, ale także mapa nie była zbyt prosta
grywalność 5/5 - w tej mapie nie wystaczy tylko ustawić wojsko na tryb agresywny lub defensywny i czekać aż wrogie wojska dotrą do murów, trzeba dobrze ustawić jednostki, abyśmy nie odnieśli porażki
Mapa Jedikarixa, Ostatnia Forteca
fabuła 3/5 - zbyt krótka, mogłeś napsać coś więcej o królestwach i dodać porady
pomysłowość 5/5 - zamek prezentuje się świetnie, jest geometryczny, musiałeś trochę nad nim popracować
krajobraz 3/5 - tu wzgórza tu woda , tu wzgórze, za dużo tego, krajobraz jest nieco chaotyczny
poziom trudności 3/5 - poprawny, misja za prosta, ale reszta jest ok
grywalność 3/5 - trochę nudno, wróg tylko rozwala bramy i dociera do siedziby, nasze wojska w zupełnoości wystarczą do odparcia ataków
Mapa Wojownika123, Astral Stronghold
fabuła 4/5 - bardzo fajny pomysł na fabułę, troszkę za krótka, tak samo jak w przypadku Threetha
pomysłowość 3/5 - zamek jest prosty, składa się z prostokątnych części, zbytnio nie zachwyca
krajobraz 4/5 - krajobraz uporządkowany, wszystko dobrze, tylko nie pasuje mi rzeka która tak dziwnie się zaczyna. Oprócz kilku jeszcze malutkich błędów jest ok
poziom trudności 3/5 - mamy zbyt dużo wojska, co autonatycznie obniża ocenę, gdyż misja jest wtedy prosta
grywalność 3/5 - jeśli mapa nie jest trudna, to ocena grywalności także spada, nie trzeba aż tak dużo zrobić aby wygrać.
Mapa Ponceriusza, Sphaeralis Castellum
fabuła 5/5 - najlepsza fabuła ze wszystkich prac konkursowych, bardzo ciekawa, opisująca wszystko od początku do końca
pomysłowość 4.5/5 - zamek jest na planie koła co podwyższa ocenę, ale jest on zbyt prosty tzn. wg mnie mogłeś bardziej się do niego przyłożyć.
krajobraz 5/5 - do krajobrazu nie mam żdanych zarzutów, dobre rozplanowanie terenu, linia brzegowa wygląda bardzo realistycznie
poziom trudności 4/5 - mapa trochę za trudna, jeśli dobrze się ustawi wojska inwazje nam aż tak nie zagrażają, ale plagi występują za często, trudno jest zgromadzić określone towary
grywalność 5/5 - mimo, iż gra jest trudna bawiłem się wspaniale. Rozgrywka w tej mapie jest naprawdę długa
Mapa Kokoju, Colvevrand
fabuła 5/5 - bardzo dobra, ciekawa, nie mam nic do zarzucenia
pomysłowość 4.5/5 - zamek dobry, dopatrzyłem się w nim kilku tricków, jest ciekawie zbudowany
krajobraz 3.5/5 - plusem jest dobre rozplanowanie terenu, i użycie śniegu, minusem jest w wielu miejscach pustka, mogłeś tam użyć wielu rodzajów terenu.
poziom trudności 3/5 - co tu dużo pisać, mapa zbyt prosta
grywalność 3/5 - trochę nudno, długo trzeba czekać na kolejne inwazje, które nie stanowią problemu dla naszego wojska
Czekamy na kolejne oceny. Oceniać można do niedzieli (wieczorem podam zwycięzcę)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum