Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Używanie rzeczy przyjemnych, gdy na mapie jest mało surowców?
Jak wiadomo, tego typu budynki zmniejszają produktywność pracowników o nawet połowę (zależy od ilości i odległości od składu zapasów/spichlerza/zbrojowni). W mało zasobnym otoczeniu należy korzystać z rzeczy przygnębiających, co daje większe tempo pracy robotników. Minusy to ujemna premia dla wojska, spadek popularności i większa cena niż rzeczy przyjemnych. Wszystko zależy oczywiście od liczby surowców na mapie. Rzeczy przygnębiające pozwalają rekrutować więcej wojska, które ma jednak niższe morale. Ze względu na limit stosowanie ich opłaca się chyba najbardziej w Extreme.
Obowiazkowo korzystam z rzeczy przyjemnych. Nieliczac wedlug mnie sporej premii do dmg +25% to na dodatek otrzymujemy +5 do morali co w poczatkowych fazach gry jest niezwykle oplacalne. Katedra + przyjemne i mamy problem z jedzeniem z glowy. Morale na 0.
Przygnebiajace swietnie wygladaja ale kara -25% i -5 morale odstrasza mnie.
Swoja droga taki Sultan uzywajac przyjemnych stawia np. niedzwiadki. Mam pytanie czy owe niedzwiadki nieliczac tego ze wiecej kosztuja oraz zajmuja wiecej miejsca daja daja takie same korzysci jak np. postawienie zwyklego pomnika za 30 golda?
Ostatnio zmieniony przez Elite 7 Kwiecień 09, 12:35, w całości zmieniany 1 raz
A rzeczy przyjemnych używam jedynie wtedy gdy mam dużo surowców i nie nadążam ze sprzedażą bo wtedy nie jest mi zbyt potrzebne szybkie działanie robotników, no i oczywiście premia do wojska
Czyli używasz tego wtedy, kiedy masz nadmiar kasy... W singlu czasami tego używałem, ale na multi jeszcze mi się nie zdarzyło. Przy popie 250 i więcej to by trochę bez sensu było budowanie tylu przyjemnych rzeczy. Widziałem tylko jak ktoś chwilę przed starciem wojsk budował przyjemne rzeczy w celu zwiększenia szans na wygraną
Gra w: Crusader multi
Posty: 197 Skąd: Kraków Medale: Brak
Wysłany: 7 Kwiecień 09, 13:47
Ja nie używam żadnych - czasami tylko po no rush , jak mam dużo knights to robię przyjemne - ale to zależy od tego, co ma przeciwnik w multi.
Nie wiem czy wiecie, bo nie widziałam tego na forum, że te rzeczy przyjemne ustawia się tak, by pracownicy do nich nie chodzili tzn. otacza murem, fosą, albo stawia na jakimś niedostępnym pagórku.
P.S. Elite : Nie ma znaczenia czy niedźwiadki,kwiatki czy pomniki.
Swoja droga taki Sultan uzywajac przyjemnych stawia np. niedzwiadki. Mam pytanie czy owe niedzwiadki nieliczac tego ze wiecej kosztuja oraz zajmuja wiecej miejsca daja daja takie same korzysci jak np. postawienie zwyklego pomnika za 30 golda?
Tańczący niedźwiedż kosztuje 20 złota, a więc mniej niż pomnik.
Gdy ustawisz rzeczy przyjemne w niedostępnym miejscu, pracownicy będą stać przy składzie zapasów.
Ja zawsze używam rzeczy przyjemnych. Nie ważne co ma przeciwnik i jak gra. Rzeczy dobre dają wysokie morale, oczywiście utrzymuję współczynnik na jakichś 60%-70% po to, a by gospodarka zbytnio na tym nie ucierpiała. Dobre morale dają szansę wygranej nawet z o wiele liczebniejszą armią niż samemu się posiada. Ponadto życie w zamku jest przyjemniejsze ;p
Ja nie używam żadnych - czasami tylko po no rush , jak mam dużo knights to robię przyjemne - ale to zależy od tego, co ma przeciwnik w multi.
Nie wiem czy wiecie, bo nie widziałam tego na forum, że te rzeczy przyjemne ustawia się tak, by pracownicy do nich nie chodzili tzn. otacza murem, fosą, albo stawia na jakimś niedostępnym pagórku.
P.S. Elite : Nie ma znaczenia czy niedźwiadki,kwiatki czy pomniki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum