Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Wł - Włócznicy (100) - 300 florenów
Lekka piechota najczęściej bez pancerza uzbrojona w pikę z drewna z zakończeniem żelaznym. W większych bitwach również mięso armatnie.
Wymaga : Koszary grodowe, Grotnik
Top - Topornicy (100) - 400 florenów
Uzbrojeni w ostre topory, szybcy, jeden cios zabija. Są jednak bez żadnego pancerza.
Wymaga : Koszary grodowe, Grotnik
Pk - Pikinierzy (50) - 500 florenów
Doskonała jednostka obronna. Mocna żelazna zbroja, choć są wolni to jednak walki w obronie kończą się 60% zwycięstwem Pikinierów.
Wymaga : Koszary miejskie, Kowal
Hal - Halabardnicy (50) - 600 florenów
Doskonała jednostka obronna i ofensywna. Uzbrojona w halabardy.
Wymaga : Koszary miejskie, Kowal
CIĘŻKA PIECHOTA :
CPk - Ciężkozbrojni Pikinierzy (50) –700 florenów
Naostrzona pika, żelazna szczelna zbroja, doskonała walka wręcz, daje to jednostkę prawie doskonałą gdyby nie jej szybkość.
Wymaga : Koszary miejskie, Kowal
Rf - Rycerze feudalni (50) - 800 florenów
Ciężka piechota, podstawowa jednostka armii europejskich. Są to jednak słabsi rycerze od mieczników królewskich. Choć wykazują się niezwykłą zręcznością to ich szkolenia obronne są często zaniedbywane.
Wymaga : Koszary miejskie, Płatnerz
Km - Królewscy miecznicy (50) - 800 florenów
Najlepsza cieżkozbrojna piechota. Są znakomici pod każdym względem. Szkoleni w trudnych warunkach wyrastają na zręcznych i niezwykle silnych rycerzy. Ich zbroja jest mocna. Potrafią dosiadywać nawet konia w potrzebie.
Wymaga : Koszary królewskie, Płatnerz
JEDNOSTKI MIOTAJĄCE :
SŁ – Strażnica łucznicza - 300 florenów
Kusznicy. Chłopi z poboru również przechodzący specjalne szkolenia wojskowe. Wolni z średnim zasięgiem.
Wymaga : Koszary grodowe
CŁ - Ciężkozbrojni łucznicy (50) - 400 florenów
Wykwalifikowani łucznicy. Przeszli dokładne szkolenia. Ich łuki są mocne, są w miare szybcy a zasięg bardzo duży.
Wymaga : Koszary miejskie, Grotnik
CK - Ciężkozbrojni kusznicy (50) - 500 florenów
Doskonali kusznicy. Długie szkolenia, trenigi. Dzieki temu jeden strzał z ich kuszy przeważnie kończy się śmiercią nawet zbrojnego. Choć są nadal wolni to jednak ich zasięg jest duży.
Wymaga : Koszary miejskie, Kowal
KŁ - Konni łucznicy (50) - 500 florenów
Zwykli konni łucznicy. Bez zbroi. Nie nadają się do oblężeń. Dobrze walczą w otwartych płaskich terenach.
Wymaga : Koszary miejskie, Kowal, Stadnina
JAZDA / KONNICA :
LJ - Lekka jazda (50) - 400 florenów
Lekka jazda konna przeznaczona raczej do celów atakujących. Szybkość wolna lecz walka konna nadal nie najlepsza.
Wymaga : Koszary miejskie, Grotnik, Stadnina
CJ - Ciężka jazda (50) - 700 florenów
Cieżka jazda konna. Doskonała nadaje się do długich oblężeń i obrony. Ich mocne zbroje i miecze świetnie walczą wręcz i konne walki.
Wymaga : Koszary miejskie, Kowal, Stadnina
FrK - Feudalni rycerze konni (50) - 1000 florenów
Królewska jazda. Najczęściej walczą u boku generała. Ich siła jest przeogromna. Najczęściej zaważają o zwycięstwie.
Wymaga : Koszary królewskie, Płatnerz, Stadnina
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum