Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Mod na pewno będzie bardzo fajny. W końcu to jedyny mod do Crusadera:P
_________________ Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
_________________ Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 27 Posty: 615 Skąd: Poznań Medale: Brak
Wysłany: 2 Styczeń 10, 12:11
Brawo!
Piotrek napisał/a:
Mogę ci pomóc w nazwach Kampanii .
A ja myślę, że Team stronghold.gry-online.pl (przynajmniej ja) możemy zrobić coś zamiast kampanii historycznych (jakieś inne kampanie), tylko daj nam tego moda przed premierą.
Na razie to tylko pomysł.
Gra w: różne takie...
Wiek: 28 Posty: 505 Skąd: I tak nie trafisz... Medale: Brak
Wysłany: 2 Styczeń 10, 13:43
A cóż to trudnego zrobić jakąś kampanię o wikingach? Według mnie można zrobić taki schemat:
Przeciwnicy:
Szczur, Wąż, Wieprz, Wilk, Wilhelm (Np. z Normandii, Zdobywca itd.)
I ci wikingowi, np:
Helviga, Bjorn, Olaf
Wtedy można zrobić kampanię o wikingach siejących spustoszenie w zachodniej Europie. Resztą mógłby się zająć Team.
Jednostki mogłyby być takie:
Wojownik (Zwyczajny wojownik z mieczem, coś jakby połączenie pikiniera i pałkarza)
Topornik (Szybki rozwalacz budynków i machin oblężniczych, słaby przeciwko strzałom)
Miotacz Toporów (Też szybki rozwalacz budynków, świetny na jednostki nieopancerzonem podatny na strzały)
Jeździec (Szybki lekkouzbrojony wojownik. Można zastosować tutaj statystyki rycerza ze słabszą obroną i atakiem oraz większą szybkością)
Konny Łucznik (Leciutko zmieniony model tego arabskiego konnego z innymi głosami)
Berkserker (Niemal taki jak z Twierdzy 2)
Jako głosy do jednostek możnaby użyć te z Twierdzy 2 oraz pałkarzy przy np. jeźdźcach i konnych.
Zamiast balisty ogniowej zaś możnaby użyć zwyczajnej balisty bez ognia i bez możliwości zapalania.
Jak dla mnie te zmiany w grywalności mogłyby być, a reszta to zmiany graficzne. Mapy mógłby robić nasz team. Też mam poradę, aby zastosować niektóre modele z Sh1, i tylko śnieg dorobić. No i zmiana lorda arabskiego i europejskiego (Mógłby być to ten z Sh1).
I jak mój pomysł?
_________________ „-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”
Kokoju - dobrze. Kampanię się zrobi, ale najpierw zajmijmy się "Podbojami". Jak znajdę jutro czas, to trochę spróbuję zrobić porządek z mapami, bo już nie wiadomo, co trzeba robić.
Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 27 Posty: 615 Skąd: Poznań Medale: Brak
Wysłany: 2 Styczeń 10, 17:07
Fajny schemat, ja zaproponuje swój:
Przeciwnicy:
Zwierzęta-zamki jak zawsze, lub zrobione przez kogoś w AIV Editorze
Wilhelm Zdobywca (lub z Normandii, jak kto woli)-zamek Lwiego Serca
Harold Godwinson (przez kilka dni (tygodni lub miesięcy) był Anglosaskim królem Anglii. Wilhelm uważał, że on jako daleki kuzyn martwego już Edwarda, króla Anglii powinien być królem i się o to bił z Haroldem.)-zamek wilka (Wtedy by może wilka nie było) lub Fryderyka.
hrabia Robert de Mortain (współpracownik Wilhelma)-zamek...hmm... może filipa, wieprza, albo jakiś zrobiony przez kogoś w AIV Editorze
Rufus, syn Wilhelma-zamek nie wiem.
Wikingowie:
Może być Olaf-zamek nie wiem, może Sułtana
Eryk Rudy-zamek nie wiem
Leif Eriksson-zamek nie wiem
no i skoro Olaf jest nie historyczny, to mogą być ci których zaproponował Kokoju.
Jednostki:
Kokoju napisał/a:
Wojownik (Zwyczajny wojownik z mieczem, coś jakby połączenie pikiniera i pałkarza)
Anglosaska straż włócznicza-dość dobrzy włócznicy z wielkimi tarczami. Mogą być zamiast pikinierów
Huskarlowie-piesi wojownicy w kolczugach z toporami (jeśli z toporem jednoręcznym to jeszcze z małą tarczą). Zamiast zbrojnych, lub włóczników. Może być też wersja konna.
Kokoju napisał/a:
Konny Łucznik
Lepiej konny oszczepnik, bo konny łucznik to zdecydowanie nie jest europejska formacja.
Berserker i Jeździec-tak jak napisał Kokoju
Rycerz-taki jak w SHC tylko, że bez tych krzyży i szmat na sobie (tylko na koniu)
Skandynawski łucznik-troche zmieniony taki zwykły (np. z toporem zamiast miecza do walki wręcz)
Walijski łucznik-tu pasuje ten zwykły, bo ma długi łuk
Francuski kusznik-tak jak wyżej
Miotacz toporów-NIE , jak już to bardzo drogi.
Kokoju napisał/a:
Zamiast balisty ogniowej zaś możnaby użyć zwyczajnej balisty bez ognia i bez możliwości zapalania.
Balista ogniowa może być arabska lub europejska, wszędzie takiej używano.
[ Dodano: 2 Styczeń 10, 17:11 ]
Mam jedną jeszcze propozycję, może nawet wymaganie: niski mur zmienić na palisadę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum