Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Gra w: Stronghold 1
Wiek: 30 Posty: 217 Skąd: Przeworsk Medale: Brak
Wysłany: 15 Maj 10, 18:37
wojownik123, taki sposób jest najprostrzy, ja na początku dałem wszystkich łuczników na siedzibę, następnie gdy wróg był blisko atakowałem pikinierami. Gdy pikinierów zabrakło atakowałem miecznikami i wygrywałem. Oczywiście rycerze i z 10 pikinierów pilnowało króla. Przed chwilą sprawdzałem i nie znalazłem żadnej przerwy w rzece, być może przyczyną jest widok z innej strony, wtedy czasami rzeka może być inna. Te ,,dymki'' dają efekt, że ziemia niedawno była palona, ta częśc mapy w której są przewrócone drzewa (trick) i spalone drzewa to pozostałość po spalonym lesie ( taki był zamiar)
ponceriusz, postacią fabuły jest Wieprz, ale wojska wilka atakują innym sposobem niż wojska wieprza (nie wiem dlaczego, ale wojska wilka atakują prosto, a wojska wieprza odchodzą na prawo od drogowskazu i z tamtąd atakują). Wilk nie mógł być postacią w fabule, gdyż wojownik zakuty cały w zbroję nie mógł być germanem
Myślę, że następna misją, w której będziemy musieli atakować miasto germanów przebije wszystkie dotychczasowe moje mapy . Ta mapa prawdopodobnie pojawi się za tydzień lub dwa
Gra w: Stronghold 1
Wiek: 30 Posty: 217 Skąd: Przeworsk Medale: Brak
Wysłany: 16 Maj 10, 09:01
RZYM
część II: Brzegi Dunaju
Po bitwie morale twojej armii znacznie wzrosły, natomiast Kwadowie wycofali się w głąb swojego terytorium, gdzie prawdopodobnie rosną w siłę. Postanowiłeś, iż wybudujesz obóz, ale nie masz wystarczająco dużo drewna aby to zrobić, na dodatek kończy się żywność, bez której armia nie może maszerować dalej.
Na brzegu Dunaju znajdowały się pozostałości po starej wiosce, uznałeś, że będzie to dobre miejsce na zgromadzenie drewna. W okolicy są także dobre pastwiska, więc od razu można zgromadzić także żywność.
Uważaj, te ziemie pełne są bandytów, a na wiosnę przybywają tu wilki.
porady
-pilnuj łuczników, będą potrzebni do wybijania wilków
-jak najszybciej otocz siedzibę murem
-nie oszczędzaj drewna, gdy masz go wiele buduj zagrody bydła
Mapa jest BARDZO łatwa. Do końca została mi ponad połowa czasu i nie straciłem nawet jednego żołnierza(tyko 1 inwazja była). Nie otoczyłem też siedziby murem(tak jak zalecałeś), jedynie pod koniec gry ludzie zaczęli uciekać z wioski, ale to też nie sprawiło mi problemu. Do krajobrazu nie mam zastrzeżeń. Jakbyś dał mniej czasu i więcej inwazji to by było znacznie lepiej.
Ogólnie to mapę mogłeś zrobić lepszą.
6,9/10(ja tylko piszę jak jest)
Pierwszą mapę ocenię później.
Edit@
Miałem 1 inwazje, 1 raz bandytów(doszli do muru i uciekli) i 1 raz wilki.
Pierwsza misja jest o wiele lepsza od drugiej. Jest łatwa, ale gra się w nią ciekawiej niż w drugą, straciłem 85% wojska(przechodziłem inną taktyką niż podałeś). Krajobraz jest dobry, tylko trochę dziwnie wygląda ten las z ,,spaloną ziemią". Poza tym mapa prezentuje się ładnie(znam jeszcze jeden sposób na dymek z ziemi, nie chce mi się go opisywać ale jak chcesz to napisz na pw).
Fajne mapki robisz tylko trochę krutkie te kampanie...i niewiem czemu wybrałeś rzym>?(dziwnie wyglądają rzymianie w pancerzach
Może zjednoczenie angli w XIIIw?
Wg mnie
mapa-9/10
fabuła-8/10
wykonanie 9/10
Dobrze by było gdybyś zrobił mapę typu...
Rzymianie mają mały gród a barbarzyńcy go atakują (ale takimi wojskami żeby gracz naprawdę się przeją
Pozdro
Gra w: Stronghold 1
Wiek: 30 Posty: 217 Skąd: Przeworsk Medale: Brak
Wysłany: 29 Maj 10, 07:18
Narazie nie kontynuuje kampani, gdyż startuje w konkursie. Planuję zrobić misję w której bronimy obozu rzymskiego i taką w której atakujemy osadę germanów
Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 27 Posty: 799 Skąd: Z forum. Medale: Brak
Wysłany: 4 Czerwiec 10, 13:02
olowek napisał/a:
ponceriusz, postacią fabuły jest Wieprz, ale wojska wilka atakują innym sposobem niż wojska wieprza (nie wiem dlaczego, ale wojska wilka atakują prosto, a wojska wieprza odchodzą na prawo od drogowskazu i z tamtąd atakują). Wilk nie mógł być postacią w fabule, gdyż wojownik zakuty cały w zbroję nie mógł być germanem
To pewnie dlatego, że w twierdzy inaczej zaprogramowali atak wilka i atak wiprza - przecież dowódcy nie mieli takich samych taktyk ataku.
Gra w: Stronghold 1
Wiek: 30 Posty: 217 Skąd: Przeworsk Medale: Brak
Wysłany: 7 Lipiec 10, 19:11
Prace na konkurs już wystawione, więc można kontynuować kampanię. Mogę powiedzieć iż trzecia misja jest już prawie skończona (została fabuła i parę poprawek w testowaniu), w czwartej misji krajobraz w 1/3 jest zrobiony. Trzecia mapa pojawi się może w niedzielę, natomiast czwarta gdzieś za dwa tygodnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum