Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Liczę na pomoc ze strony innych użytkowników forum.
Dziewiąta misja - Oaza
Przeciwnicy - Saladyn, sojusznicy - brak
Lord gracza - 2000, lordowie komputera - 2000
Jak przejść - osobiście zaliczyłem misję na samym początku (asasyni się kłaniają ),
lecz gdy ktoś zastosował inną taktykę, byłbym wdzięczny za umieszczenie jej opisu na forum.
Dziesiąta misja - Kraina palm
Przeciwnicy - Saladyn i Sułtan, sojusznicy - Szczur
Lord gracz - 10 000, lordowie komputera - 10 000
Jak przejść - czasem zlikwidowanie Saladyna i walka z Sułtanem nie wypala, więc opiszę inny wariant. Rozbudowujemy się standardowo. Aby zdobyć przewagę w środku pola, budujemy basztę okrągłą jak najdalej od zamku tuż przy złożach kamienia i żelaza (najlepiej po stronie Szczura) i obsadzamy ją łucznikami (zalecam arabskich). Możemy wyposażyć ją też w mangonelę. Atakujemy Sułtana konnymi łucznikami i zabijamy lorda. Gdy mamy odpowiednie siły, możemy postarać się wykluczyć obronę zamku Saladyna (zagranie taktyczne - ustawiamy wojska przy bramie przeciwnika, co odcina dostawy). Lorda zabijamy asasynami/pałkarzami (szkoda czasu na zbrojnych lub pikinierów).
co od ósmej misji to najlepiej zrobić ile możesz konnych łuczników i asasynów z łatwością się czertach szczurów zabija
Dodano: 2009-03-27, 23:40
A jeśli chodzi o 10 misję to proponuje za 8000k zrobić konnych łuczników za resztę asasynów i wokoło jabłoni nastawiać wszystko wysłać na salladyna.Zginie z pewnością a gdy będziemy mieć tyle armii i kasę za zabicie wroga spokojnie poradzimy sobie z sułtanem
Z tego co mi wiadomo to podobny temat był na starym forum, i tak już ktoś opisywał sporo misji. Może by tak skopiować tamte opisy tutaj tak, żeby po kolei były. A te misje, których opisów tam nie ma wtedy dopiero zrobić. Mniej roboty by z tym było.
Na początku wydawała mi się to trudna misja, myliłem się. Wbrew pozorom jest strasznie łatwa. Zaczynamy od spichlerza, 4 domków drwali, 2 mieszkań i 4 pola jabłonii. A no tak, jeszcze sklep i namiot. Sprzedajemy cały kamień. Włóczników i łuczników zamieniamy na zwykłych ludzi. Tworzymy ok. 40 łuczników konnych, za resztę assasinów. Wyruszamy na 1 świnie. Łucznikami wyciągamy pałkarzy z zamku i zabijamy na wolnym polu. Z początku nie będzie łatwo, bo będą przybiegali też z pozostałych zamków. Po wyczyszczeniu zabijamy lorda assasinami. Za zdobyte pieniądze dokupmy z 3 łuczników i za resztę assasinów (sprzedajemy drewno). Tak robimy z każdym zamkiem. Wyciągamy łucznikami, zabijamy, dobijamy lorda.
Misja ta zajęła mi chyba nie więcej jak 10 minut.
Poziom trudności: prosty
Ostatnio zmieniony przez Acrobot 28 Marzec 09, 15:24, w całości zmieniany 1 raz
Misja dwunasta - Strumień
Przeciwnicy - Ryszard Lwie Serce
Lord gracza - 10 000, lord komputera - 10 000
Jak przejść - na początku stawiamy spichlerz, kilka sadów jabłoni,parę domów, targowisko i zbrojownię. Budujemy basztę pod skałą (nie w "korycie rzeki"), kupujemy 50 kusz i zbroi skórzanych. Werbujemy kuszników, każemy im wejść na basztę. Szybko stawiamy mangonelę i wysyłamy na nią inżynierów, niech celuje w lorda (środek zamku).
W międzyczasie budujemy farmę chmielu, dwa browary i dwie karczmy. Niszczymy zamek Lwiego Serca (można pomóc sobie trebuszem). Później wysyłamy asasynów i wygrywamy.
Misja 13- Żar tropików
Przeciwnicy - 2xKalif
Gracz - 2000 złota Komputer - 4000
Najlepszym sposobem na tą misję jest szybkie pokonanie przeciwników. Budujemy spichlerz, namiot, targowisko, 1-2 domki. Sprzedajemy surowce jakie mamy oraz zwalniamy wojsko początkowe. Rekrutujemy konnych łuczników oraz assasynów. Po zabiciu jednego Kalifa dokupujemy assasynów i idziemy zakończyć misje. Misja ta powinna zając kilka minut.
Misja czternasta - Kraina Arabów
Przeciwnicy - Saladyn, Kalif, Sułtan, sojusznicy - Wieprz
Lord gracza - 2000, lordowie komputera - 2000
Jak przejść - na początku rekrutujemy grupę asasynów i zabijamy Kalifa. Powinniśmy teraz mieć około 1000 sztuk złota, za które się rozbudowujemy. Aby zdobyć przewagę w środku pola, stawiamy w środku, przy skałach basztę. Łączymy ją z zamkiem (nie zapominamy o bramie w środku, dzięki której pracownicy i wojska będą mogli bez przeszkód przechodić na drugą stronę). Sułtana niszczymy katapultami, obstrzeliwujemy konnymi łucznikami i zabijamy lorda asasynami. Zbieramy jak najwięcej konnych łuczników i wysyłamy na Saladyna. Powinni oczyścić zamek z obrońców. Na koniec likwidujemy lorda za pomocą asasynów.
Misja 15 - Legowisko lwów
Przeciwnicy - Lwie Serce
Gracz - 2000 złota Komputer - 4000
Na początku zabijamy wszystkie lwy. Później się normalnie rozwijamy, odpieramy ataki Lwiego Serca. Można zrobić mały oddział konnych łuczników do niszczenia katapult. Gdy uzbieramy odpowiednia armię, ruszamy na niego. Łatwa misja. Problemem jedynie może być to, że Lwie Serce znajduje się na górce.
ja nie mogę przejść misji 31,32 i 33.Jestem w 35 ale tych trzech właśnie nie przeszłem.
Powie może ktoś jaką taktyką przejść te misje ? próbowałem wiele sposobów ale bezskutecznie.
to zamiast pisać że musimy dojść do tych misji, opisałbyś kilka misji
@Dzyl - Jak przeszedłeś wszystkie misje do 30 włącznie, to pomóż tym, którzy tam jeszcze nie doszli i zrób opis kolejnej misji :]
Misja 16 - Łowcy pustyni
Przeciwnicy - 2x Saladyn
Gracz - 2000 Komputer - 4000
W tej misji mamy sporo surowców, jednak wróg też ma ich sporo, co może sprawić problem słabszym graczom. Wykorzystujemy jak najwięcej surowców w pobliżu nas, dzięki nim będziemy mieć sporo kasy na budowę wojska. Proponuje postawić kilka wież, a na nich łucznicy+balisty. Oddział konnych łuczników też będzie przydatny do ochrony farm. Gdy już będziemy mieli dobrą obronę, wyruszamy na jednego z przeciwników, obojętnie którego. Dobrym sposobem na Saladyna jest podpalenie mu królestwa. Wystarczy jeden budynek sprzed murów podpalić, i jest spora szansa że po chwili całe królestwo mu się będzie paliło. Ogólnie misja nie jest trudna, z uwagi na sporą ilość surowców.
Misja 17 - Królestwo wielbłądów
Przeciwnicy - 3 x Sułtan, sojusznicy - brak
Lord gracza - 2000, lordowie komputera - 8000 (krucjata)
Jak przejść - Wysyłamy wszystkich łuczników na bramę obok żółtego Sułtana, drugiego przejścia bronimy z góry. Rozbudowujemy gospodarkę, przy czym zalecam produkcję kusz i zbroi skórzanych, ponieważ kusznicy będą w tej misji bardzo potrzebni. Na średnim poziomie (niedaleko żółtego Sułtana) stawiamy dwie baszty, a na każdej z nich mangonelę (każemy im atakować na lorda -> środek zamku). Dostawiamy kuszników na bramę i niszczymy przeciwnika. W ten sposób zabijamy każdego wroga, przy czym należy pamiętać o należytej obronie przed atakami Abdula i Mustafy.
No dobra, potem postaram się opisać kilka wcześniejszych misji.Ale znowu mam problem...Tym razem z 35 misją.Ja vs 2 wilków.Normalnie nie wiem jak go pokonać, wysyłam 250 konnych łuczników i 150 wojowników no i wszyscy giną zanim w ogóle zrobią przejście w murze.Wilk robi takie mury że zanim się je rozwali to wszyscy już wąchają kwiatki od spodu.O niszczeniu katapultami nie ma mowy bo wilk je ciągle niszczy.Łucznikami na koniach wybijam jego kuszników z wierz, lecz moi łucznicy i tak giną nie wiem dlaczego choć mam ich o wiele więcej.A zanim wojownicy rozwalą mur to zostają zabici prze kolejnych kuszników który wchodzą na mury.
Zupełnie nie wiem jak sobie poradzić z tą misją ;/
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum