ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Nieoficjalny patch
Autor Wiadomość
Lord Smerf 
Skryba

Gra w: grę
Wiek: 27
Posty: 1208
Medale: Brak

Wysłany: 31 Październik 20, 10:56   Nieoficjalny patch

Link: https://sh0wdown.github.io/UnofficialCrusaderPatch/index.html

Już jakiś czas temu Niemcy dobrali się do bebechów Krzyżowca i znaleźli sposób na zmianę takich wartości jak:
- odporności i atak jednostek,
- koszty i działanie budynków,
- parametry AI (jakie budynki stawia, jakie jednostki rekrutuje, jak często atakuje i jak dużymi siłami).
Według opisu, patch zawiera też poprawki bugów, opcję zdjęcia limitu liczby jednostek i takie smaczki jak leczenie jednostek przez lekarza (tego od zarazy!).

Wiele zmian jest opcjonalnych, do wyboru przy instalacji. Instalator zawiera też pakiety zamków dla AI, do wyboru.

Na ten moment ostatnia wersja to 2.14, opublikowana pół roku temu.

Zapraszam do dzielenia się doświadczeniami z patchem. Sam jeszcze żadnych nie mam.
 
 
DarnokOk 
Rekrut

Wiek: 24
Posty: 359
Skąd: Kraków
Medale: Brak

Wysłany: 31 Październik 20, 15:24   

Wygląda ciekawie, na razie nie mam czasu sprawdzić jak gra się na takim patchu przez studia i pracę, ale będę mieć go na uwadze.
Znalazłem poradnik gdyby ktoś chciał spróbować swoich sił w naprawianiu błędów: https://github.com/Sh0wdown/UnofficialCrusaderPatch/issues/488
edit: lepiej skorzystać z wiki https://github.com/Sh0wdown/UnofficialCrusaderPatch/wiki/Contributor-Tutorial:-Learn-the-code

Ale patrząc przykładowo na ten pull request:
https://github.com/Sh0wdown/UnofficialCrusaderPatch/pull/665/files
To wymaga dużo samozaparcia :D
_________________
Mam tyle lat, a nadal czuję się jak dziecko. I git 🤡
 
 
Lord Smerf 
Skryba

Gra w: grę
Wiek: 27
Posty: 1208
Medale: Brak

Wysłany: 2 Listopad 20, 17:42   

Na razie mogę potwierdzić, że da się zainstalować i działa, przeszedłem misję skirmishowej kampanii bez problemu. Nie wybrałem żadnej opcji poprawienia zamków ani AI. Przy instalacji nie zauważyłem, żeby można było rzeczywiście wybrać odblokowanie (lub nie) limitu jednostek.
 
 
LeonCastille 
Wędrowiec

Gra w: Sh1,ShC
Wiek: 31
Posty: 1
Skąd: Posen
Medale: Brak

Wysłany: 26 Listopad 20, 16:23   

10/10, bez tego w ogóle nie odpalam krzyżowca.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz