Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Wysłany: 18 Czerwiec 14, 15:47 Islanderz - Gra strategiczna w wersji Beta
Witam,
wraz z ekipą stworzyliśmy grę przeglądarkową Islanderz (http://theislanderz.com) opartą na własnym silnikiem, który był tworzony całkiem długo. Pomysł i realizacja projektu zajęła prawie 2 lata. Obecnie Islanderz jest w otwartych testów. Poszukujemy testerów, którzy pomogą nam wykryć wszystkie lub większość błędów. Jesteśmy również otwarci na propozycje graczy na pomysły, dodatki do gry.
Islanderz to gra strategiczno-ekonomiczna z domieszką RPG. Tworzymy, rozbudowujemy zarządzamy swoimi wyspami. Badamy różne okręty oraz działa obronne i ulepszamy je. Wysyłamy swojego bohatera na różne ekspedycje w celu zdobycia doświadczenia oraz różnych przedmiotów. Głównym zadaniem jednak jest tworzenie floty wojennej, dział obronnych lub budynków ekonomicznych (w zależności kto jak lubi grać). W Świecie Islanderz grasują też piraci tzw wyspy NPC, które można atakować. Liczymy również na to, że nasi gracze pomogą nam wymyśleć rożne ulepszenia/dodatki do gry.
Każda zarejestrowana osoba otrzymuje w ramach nagrody na start 1000 Monet Premium oraz w każdą niedziele dodatkowe monety w ramach testów.
Zapraszamy również do zapoznania się z poradnikami co jak robić w Islanderz - Link do poradnika
Aktualne informacje o grze można znaleźć na naszym profilu na FB: Islanderz Game
Rejestracja do gry jest możliwa na stronie: http://theislanderz.com
Pozdrawiam.
[ Dodano: 23 Czerwiec 14, 14:11 ]
Aktualizacja w grze.
Naprawione błędy:
- wiadomości widmo
- algorytm rozliczenia walki bohatera na ekspedycjach
- informacje o wiadomościach w sojuszu
- stronicowanie wiadomości w sojuszu oraz na forum
[ Dodano: 11 Lipiec 14, 14:58 ]
Nowa aktualizacja w Islanderz:
Zmiany:
- Dodanie symulatora walk. (port wojenny -> symulator walk) (widoczne dopiero na nowym świecie lub na starym we wtorek)
- Wyszczególnienie informacji na tablicy ataków kolorem czerwonym, że jesteśmy atakowani
- Dodanie informacji w nawiasach o liczbie nieprzeczytanych wiadomości w: wiadomości, wiadomości sojuszowe, forum sojuszowe
- Dodanie przycisków przejścia miedzy: nowa, poprzednia wiadomości, oraz nowy, poprzedni raport
- Dodanie w podglądzie aktualnych operacji i porcie wojennym przy ataku łączonym ikonki lupy (szczegóły) oraz X (anuluj)
- Dodanie możliwości cofania ataków łączonych ale dopiero po upłynięciu 20% pierwotnego ataku
- Dodanie możliwości wykonywania ataków łączonych na wyspy pirackie
- Przejęcie wyspy przez innego gracza powoduje ze gracz który stracił wyspę może zbudować okręt do przejmowania bez konieczności używania punktów ekspansji
- Ulepszenie forum sojuszowego
- Zaznaczanie punktów na mapie dostępne od teraz dla wszystkich graczy
- Zmniejszona szansa na znalezienie przedmiotów podczas ekspedycji
- Brak możliwości wzięcia ochrony gracza podczas wykonywania ataku lub podczas gdy gracz był atakowany
- Zoptymalizowanie strony logowania się do gry pod względem wagi
- Ulepszenie odpisywania na wiadomość sojuszową
- Brak możliwości przeniesienia wyspy w przypadku gdy gracz ma flotę na wsparciu lub ktoś trzyma u gracza wsparcie
- Zmiana wyboru miedzy atakuj a grabież podczas wysyłania ataku nie powoduje już utraty wartości wpisanych wcześniej
- Skrócenie do 60 sekund wydłużenie aukcji po tym jak ktoś zalicytował przedmiot w ostatnich sekundach
- Dodanie potwierdzenia, że szybka wiadomość (wiadomość wysłana z popupa gracza) została wysłana
- W porcie handlowym z podpowiedzi przy liście wysp usunięte zostały wyspy pirackie
- Dodanie w przypadku koordynatora przycisku wykonaj misje jeszcze raz w raporcie z recyklingu
Optymalizacja świata:
- Większy nacisk na ulepszenie okrętów
- Droższe ulepszenia
- Niektóre jednostki maja wyższe wymagania co do możliwości zbadania ich
- Na słabszych jednostkach ulepszenia dają lepszy efekt niż na mocnych jednostkach
- Forteca, Niszczyciel i Dominator od teraz potrzebują 3 populacji nie 2
- Bateria plazmowa, Miotacz przeciwpancerny i Bateria EMP od teraz potrzebują 1 populacji nie 2
- Tropiciel, Okręt rozpoznawczy i zwiadowca od teraz potrzebują 1 populacji nie 2
- Recyklery posiadają większą ładowność
- Niektóre parametry flot zostały zoptymalizowane względem innych
- Zoptymalizowane wydobycie surowców
- Budynki mieszkalne są teraz tańsze
- Budynki wspomagające dostępne są teraz od 15 lvl Centrum Dowodzenia nie jak wcześniej od 20 oraz dają 4%
- Punkty ekspansji w Akademii Sił Zbrojny wytwarzają się wolniej
- Większe zapotrzebowanie punktów ekspansji na nowe wyspy
- Czas wskrzeszania bohatera został skrócony
- Przetop w Ośrodku recyklingu będzie szybszy
- Zmienione w niektórych zadaniach nagrody
[ Dodano: 12 Lipiec 14, 17:51 ]
Ostatnia paczka poprawek do gry już dostępna w grze.
Naprawione błędy:
- W porcie wojennym gdy ktoś atakował nas pasek postępu pokazywał 0% cały czas
- Zły wygląd ruchów floty przy w porcie wojennym i podglądzie aktualnych operacji przy wysyłaniu i odbieraniu surowców
- W atakach łączonych przy dołączaniu małej ilości floty do ogromnych ilości floty była możliwość zrabowania surowców na minus
- Port handlowy błędny czas dopłynięcia floty po przyjęciu oferty od innego gracza
- Brak możliwości cofnięcia floty która była gdzieś na wsparciu zaraz po przejęciu wyspy od innego gracza.
- Port handlowy na zastępstwie pokazywał wynik: Brak uprawnień
- Niekiedy zdarzało się że w raporcie szpiegowskim było widać wartości z innej wyspy
- Zmienione powstawanie złomu zaraz po walce (obecnie jeśli recyklery przypłyną 1 sek po walce zbiorą złom)
- Zamiana nieaktywnego gracza po 10 dniach na wyspę piracką
- Można było ulepszać w bohaterze bonus off i deff więcej niż 25%
- Nie można było ukończyć zadania wykonaj xxx ataków na wyspy pirackie w niektórych przypadkach
- Niekiedy czas serwera był rożny od czasu w grze.
- Po przeniesieniu wyspy surowce się zerowały lub pokazywało błędne wydobycie na godzinę
- Ulepszanie okrętów z rożnych wysp powodowało ulepszanie tych samych lvl
- Niekiedy ulepszanie badania które było tak samo wysokie jak poziom akademii powodowało włączenie innego badania
- Znikanie literek podczas pisania wiadomości
- Błędne dane w archiwum wojennym
- Niekiedy nie można było utworzyć ataku łączonego z głównej wyspy
- Brak możliwości wstawienia sztandaru w profilu gracza po zakupie konta koordynatora
- Niekiedy nie było widać ataków na tablicy ataków
- Brak możliwości pisania wiadomości z statystyki -> szukaj -> popup gracza
- Przenoszenie wyspy powodowało utratę handlarzy
- Brak stronicowania na forum sojuszowym
- Niekiedy w przypadku gdy nic nie zrabowaliśmy to pokazywana była ikonka że łup jest nie pełny zamiast pokazywać pustą skrzynię
- Poprawa literówek
[ Dodano: 17 Lipiec 14, 21:48 ]
Zaktualizowaliśmy grę do wersji 0.2
Oto lista zmian w grze:
Błędy
- Zaraz po budowie obojętnie jakiego budynku w bazie głównej znikały na chwilę surowce oraz populacja
- Rozjeżdżanie tekstów w zakładce „wiadomości”
- Kliknięcie „rejestruj” na stronie głównej nie powodowało włączania ściemniania ekranu
- Poprawiono wyliczenia w symulatorze walk
- Znikanie wsparcia od gracza na wyspie, która zamienia się w wyspę piracką
- Brak polskich znaków przy tworzeniu tematu na forum sojuszowym
- Niekiedy w stoczniach nie było widać jakie jednostki się budują
Zmiany
- Dodane popupy z informacjami o graczu w kilku miejscach
- Bohater otrzymuje teraz 0.1 zamiast 0.2 bonusu off i deff za 1 punkt rozwoju bohatera
- Zmiana sortowania w liście członków w sojuszu
- Dodanie samouczka w grze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum