Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Wczoraj wraz z żoną dołączyliśmy do grona graczy Strongholda.
Po jednym dniu rozgrywki jednak nie jest (przynajmniej mi) dane zalogowanie się na serwer. Dzisiaj rano jeszcze udało mi się zalogować, jednak po kolejnej godzinie serwer informuje mnie, następującym komunikatem:
"Nieudane logowanie. Sprawdź, czy adres e-mail i hasło nie zostało wpisane poprawnie".
Oczywiście adres e-mail jak i hasło są wpisywane poprawnie.
Nie wiem jak wygląda sytuacja z kontem małżonki, gdyż siedzimy w pracy (na moim laptopie jest zainstalowany Stronghold, a 2 konto operuje z komputera stacjonarnego domowego). Naturalnie jedynym kontaktem między dwoma kontami jest wspólne IP (różne komputery) i wysłane prywatne wiadomości.
Czy jest możliwość, że system nas zbanował za "multi"?
Jeżeli tak, to jak można rozwiązać ten problem.
Będę wdzięczny za pomoc.
Sprawdziłem pocztę i brak jakichkolwiek informacji o blokadzie kont/konta.
Zastanawiam się obecnie nad otworzeniem ticketów do supportu - polskiego i angielskiego.
EDIT
Niestety nie jestem w stanie zalogować się na swój adres e-mail po wejściu do supportu
Faktycznie coś poważnego bo nie dałem rade założyć drugiego konta
nie da się na forum stronghold wejść i masę innych stron nie działa.
No nic próbuje cały czas bo interdykt za niedługo wygasa
Gra w: SH, SHC, SH2, SH Kingdoms.
Posty: 64 Medale: Brak
Wysłany: 10 Marzec 14, 14:55
Też miałem to samo. Już myślałem że się gra zepsuła i tak godzinę próbowałem się logować i nawet nie zajrzałem na to forum żeby zobaczyć czy inni też to mają.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum