Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Wysłany: 27 Grudzień 13, 01:05 Stronghold 2 Deluxe - problemy ze złodziejami
Mam taaki problem, zawsze mam dużo tych złodziejów, mam kata, strażnice, i sąd ale chodzi mi o to że jak patrze w boty to one żadnego złodzieja nie mają, a ja przy tym mam dużo.
Więc moim pytaniem jest - Dlaczego boty nie mają przestępczości a my PLAYERZY mamy.
I proszę o jakiś sposób na nich. gdzie co postawić co i jak.
I czy budowanie murów wokół zamku jest pomocne do tego?
Gram w twierdzę już 2 rok z przerwami ale nadal tego nie kminie.
tak samo z smieciami, dam z 5 dołków na cały zamek przy czym bot ma 1 dołek i żadnego gówna wokół siebie.
Gra w: SH, SHC, SH2, SH Kingdoms.
Posty: 64 Medale: Brak
Wysłany: 27 Grudzień 13, 12:53
Wydaje mi się że boty są słabe i mają mniej rozwinięte zamki więc mają mniej przestępców i śmieci. Bo im więcej ludzi tym więcej śmieci w przestępców. A poza tym i tak mają fory bo nie myślą.
Takie tam moje zdanie.
Jeśli chodzi o strategie na złodziei: postaw ze dwie/trzy strażnice przy domkach i jedną przy spichlerzu.
_________________ Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26 Posty: 615 Skąd: Poznań Medale: Brak
Wysłany: 27 Grudzień 13, 18:50
To jeden z głównych minusów SH2 - w królotwórcy gracz zawsze ma przestępców szczury i odpadki a komp nigdy. I nie da się tego zmienić. Możesz co najwyżej zrobić samemu misje wojenną gdzie ustawisz swój zamek i paru przeciwników, po czym wyłączysz występowanie odpadków, szczurów i przestępców, ale to trochę mija się z celem bo dla każdej nowej rozgrywki musisz se robić mapę.
A na przestępców jest trochę łatwiejszy sposób niż mówią koledzy, po prostu buduj wszystkie domki mniej więcej obok siebie (nie ważne jak daleko czy blisko spichlerza) i po prostu obok nich sąd, jedną strażnicę i tyle narzędzi tortur ile trzeba. Sposób ten zawodzi kiedy masz takie budynki do których cywile chodzą zostawiając pracę, jak kościół, karczma, pole turniejowe i jarmark. Wtedy kiedy taki np. śmieciarz czy strażnik idzie powiedzmy się nabzdryngolić to zamek pozostaje bez opieki służb porządkowych, a popularność sukcesywnie spada. Na to jednak też jest pewien hack, mianowicie ogrodzić murem (może być drewniany) te budynki (kościół, pole, jarmark i karczme) z tym że czasem karczmarz staje się przestępcą i wtedy nie może zostać złapany bo jest otoczony murem, ale na to już nie mam porad, po prostu trzeba go pilnować.
Żeby skutecznie pozbywać się szczurów i odpadków, sokolnika i śmieciarza stawiaj mniej więcej pośrodku twej posiadłości. Mi zazwyczaj wystarczają po jednym bo po co tracić rekrutów.
A taki bardziej doraźny sposób na usunięcie pojedynczego stosu odchodów to po prostu postawienie na nim jakiegoś budynku (nie muru!). Szybko jednak pojawi się kolejna kupa "w zastępstwie". Uważaj tylko żeby nie postawić jakiegoś budynku na odchodach dokładnie wtedy gdy zmierza do niego śmieciarz - wtedy może on być "uwięziony" w nim i przechlapane.
PS Temat powinien być raczej w dziale single player.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum