ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Misja 10 (prawdopodobnie ostatnia)
Autor Wiadomość
Kupiec Hrupkuw 
Rekrut


Wiek: 28
Posty: 417
Medale: Brak

Wysłany: 12 Kwiecień 13, 22:03   Misja 10 (prawdopodobnie ostatnia)

Przedstawiam Wam kolejną misję w moim wykonaniu. Ma to być najpotężniejsza twierdza Sarmacka, którą odbijamy z rąk wroga. Moja propozycja odnośnie tego jak została zdobyta to to, że z jakiegoś powodu było mało zapasów żywności w zamku i jako jeden z pierwszych oblegany przez 1-2 miesiące musiał się poddać. Na razie wstawiam screena, a jutro dodam linka do download jak coś poprawię i myślę, że będzie można testować poziom trudności.
Oczywiście mapa jest otwarta na poprawki, ale nie na wszystkie się mogę zgodzić, bo bardzo podoba mi się ten zamek :) PS. las jest tymczasowy dla upiększenia, później spróbuje coś pokombinować jeszcze z krajobrazem!
http://postimg.org/image/u7bki3bx3/

EDIT: http://www20.zippyshare.com/v/16332317/file.html

EDIT2 (19 maja): http://www8.zippyshare.com/v/66053047/file.html

EDIT3 (22 czerwca): http://www49.zippyshare.com/v/12273293/file.html
Uwaga, wiem, że krajobraz jest raczej kiepski, próbowałem coś wymyślić bez drzew, które za bardzo się rozrastają i chyba mi to nie wyszło, więc dawać propozycje na temat krajobrazu (chyba że jakimś cudem się jednak podoba xD). Testować!
 
 
Lutel 
Wojownik


Posty: 724
Medale: Brak

Wysłany: 29 Lipiec 13, 23:05   

Kilka prób za mną na Normalnym i nie mogę sobie poradzić. Mam wszystkich pikinierów i wojowników, ponad 90 pałkarzy, wszystkie bramy zniszczone, poza tą przy siedzibie + kilka ważnych wież, a i tak jednostki giną zanim dojdą do tej ostatniej bramy. Jakieś porady?

Mamy na starcie chyba 2733 złota, nie powinna być jakaś "okrągła" liczba? :)
 
 
Kupiec Hrupkuw 
Rekrut


Wiek: 28
Posty: 417
Medale: Brak

Wysłany: 8 Czerwiec 14, 17:15   

To trudna mapa, ale jak dobrze się ją przejdzie może zostać nam prawie połowa jednostek. Najważniejsze tutaj jest to, aby się nie śpieszyć i wykorzystać cały dostępny czas. Trzeba zdobywać kolejne mury i wprowadzać tam swoich łuczników i kuszników, którzy mają większy zasięg i po kolei wybijać wszystkie wieże. Pamiętaj też o tym, że musisz zabić całą załogę zamku, a nie tylko lorda. Trzeba sobie dobrze rozplanować, co zniszczyć, a czego nie, żeby szturmować pikinierami i wojownikami kolejne mury. Ja zawsze całą przednią część zamku wybijałem kusznikami i łucznikami, a ten główny człon i mury w około niego już normalnym wojskiem. To samo z tyłami zamku. Jak porady nie pomogę to zmniejszę poziom trudności. Złoto poprawię.

[ Dodano: 8 Czerwiec 14, 18:15 ]
http://speedy.sh/4he9m/Am...osta-lex-10.map
Poprawki:
- spore zmiany w zamku
- teraz trzeba zabić tylko Lorda, a nie wybić całą twierdzę
- nieograniczony czas (jest ograniczony na ponad 100 lat, ale to usunę w ostatecznej wersji)
 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 28
Posty: 1481
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 16 Czerwiec 14, 18:21   

Sorry, ale przy obecnym stanie wojska misja jest dla mnie z deka nie do przejścia :P . Zwłaszcza, że nie można budować ani wież oblężniczych, ani tarcz.. Wróg ma ogromną liczbę strzelców, a my praktycznie nic, ogólnie wojska jest o wiele za mało jak na taką twierdzę z taką załogą...

A jeśli trzeba babrać się z tą garstką strzelców i tak nimi manewrować, żeby jakoś tam wybili wrogów to jest to moim zdaniem bez sensu i żaden przeciętny gracz tego za cholerę nie przejdzie ;p. Skoro nawet Lutel miał problem żeby to przejść, a podchodził kilka razy na normalnym, to jest to zdecydowanie za trudne ;]. Pamiętaj, że jako twórca mapy i do tego bardzo dobry gracz powinieneś wziąć spory zapas w poziomie trudności ;) .
 
 
Kupiec Hrupkuw 
Rekrut


Wiek: 28
Posty: 417
Medale: Brak

Wysłany: 16 Czerwiec 14, 19:04   

W takim razie dodam trochę strzelców, zmniejszę nieznacznie siły wroga i u możliwie budowanie tarcz. Wyobraź sobie, że rok temu, kiedy zrobiłem tę mapę, celem misji było zabicie wszystkich żołnierzy w zamku, a nie tylko lorda. Pamiętam, że testowałem ją chyba z 10 godzin, a jej przejście zajmowało mi zwykle ponad godzinę. Wtedy udało mi się zabić wszystkich żołnierzy w zamku tracąc przy tym połowę jednostek, jednak teraz nawet ja nie potrafię tego zrobić, nie wiem dlaczego. Ogólnie trzeba utorować sobie drogę trebuszami do samego zamku, a jest to możliwe, bo mamy całkiem sporo złota. Używanie krów też jest bardzo ważne.
 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 28
Posty: 1481
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 16 Czerwiec 14, 19:26   

Wybicie wszystkich to już w ogóle byłoby niemożliwe ;) . Proponuję dać równo 2500 złota, jeśli jest to możliwe ;) . Hm, i w sumie to ta wiadomość od sir Długoręki jest trochę nie na miejscu w tej misji, bo zasadniczo w misji 10 cała Sarmacja jest już oswobodzona xd. Więc trzebaby ja wywalić. Ja dodam jeszcze jedną taką do mojej misji 8 (jedna już jest) i ew. można dać w misji 9 coś takiego.
 
 
Kupiec Hrupkuw 
Rekrut


Wiek: 28
Posty: 417
Medale: Brak

Wysłany: 28 Czerwiec 14, 11:31   

Ułatwiłem trochę misję i nie chcę już zmniejszać poziomu trudności. Trzeba trochę pomyśleć, żeby ją przejść i na prawdę nie rozumiem jak można przegrać... to nie będzie szybkie zwycięstwo, poświęćcie trochę czasu! Podpowiem, że trzeba trebuszami utorować drogę, aż do głównego zamku, wtedy nie trzeba nawet używać kuszników czy łuczników. Po za tym testujcie na normalnym poziomie trudności, trudny to już na prawdę hardkor ma być. Wiadomość usunę w ostatecznej wersji, bo teraz nie chce mi się od nowa uploadować. Ze złotem szczerze mówiąc nie chce mi się już nic zmieniać, bo jest to dość problematyczne... musiałbym od nowa całą armię stawiać (wyrównanie złota wiąże się z dodaniem siedziby i potem wykorzystaniem save, przez co później nie będą działać poziomy trudności, tzn. stan naszej armii będzie taki sam na łatwym i bardzo trudnym). Dodam, że od kilku miesięcy zbierałem najnowsze wersje wszystkich map i mam już ładnie uporządkowaną całą kampanię, dlatego dam Ci ją, żeby Ci się nie mieszało, kiedy będziesz ją wrzucać na stronę.

[ Dodano: 28 Czerwiec 14, 12:31 ]
http://www17.zippyshare.com/v/69272668/file.html
 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 28
Posty: 1481
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 28 Czerwiec 14, 21:50   

Ogólnie świetna misja ;) . Gra się bardzo fajnie, trzeba ważyć siły i sporo pomyśleć. Na normalnym przeszedłem w zasadzie bez problemów, zostało mi 26 pikinierów i 103 zbrojnych (w tym 47 w pełni zdrowych, czekających w odwodzie). Dlatego sądzę, że można gdzieś z trzydziestu zbrojnych wywalić, skoro ma być to bardzo trudna misja :P .

Poza tym:
- Przez małą wieżyczkę na południowym-wschodzie można wejść na mury :P . Trzeba to poprawić.
- Ten szafot przed karczmą jest zbędny, zwłaszcza jego położenie trochę nie trafione xd.
- Inna wiadomość na koniec powinna być, bo Wilk osobiście nie dowodzi obroną zamku, więc raczej coś z kategorii "wściekłość", niż jego prośba o szybkie dobicie, bo się nigdy nie ukorzy ;p.
- Możnaby też dać te 13 złota więcej, bo jak się wykorzysta całe złoto to zostaje 127, więc trochę bez sensu ;d. Wystarczy np. zbudować studnię jako gracza i zaraz ją zniszczyć poprzez tę strzałeczkę cofającą.
- Trzeba też, jak wspomniałem wyżej, usunąć tę wiadomość od sir Długoręki.

Jak to poprawisz, to będzie w mojej opinii ukończona w pełni.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz