ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Strongholdy
Autor Wiadomość
mroczny38 
Burżuj


Gra w: Stronghold 1, Crusader i Minecraft
Wiek: 25
Posty: 223
Skąd: Wrocław
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 8 Wrzesień 11, 19:18   Strongholdy

Witam.
W tym temacie piszemy jakie nowe Strongholdy byście chcieli.
Piszemy:
Nazwe Strongholda, w jakim wieku lub czasie ma się dziać frakcja, minimalne wymagania (opcjonalnie) i nowe rzeczy (których nie ma w poprzednich Strongholdach).
_________________
Me Gusta koty :D
 
 
 
Rahnen 
Burżuj

Wiek: 28
Posty: 220
Skąd: Małopolska
Medale: Brak

Wysłany: 9 Wrzesień 11, 13:09   

Ponieważ jest Stronghold Crusader to ja chciałbym Stronghold Teutonic (Stronghold Krzyżacy) rozgrywany na przełomie XIII - XV w. Frakcje? Oczywiście Polska, Litwa, Zakon Krzyżacki, Nowogród,

Nowe rzeczy:
-Wybór Frakcji która ma określone jednostki i budynki (Musi się tez czymś charakteryzować np. bardzo dobrymi strzelcami.)
- Oczywiście wiadomo że Krzyżacy budowali by wieże i mury z cegieł :-)

Tylko tyle nowych rzeczy (proszę ocenić mój pomysł).
Ostatnio zmieniony przez Rahnen 9 Wrzesień 11, 14:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Maciek 
Taktyk


Wiek: 24
Posty: 1103
Skąd: Głogów
Medale: Brak

Wysłany: 9 Wrzesień 11, 13:15   

Jeśli chcesz czegoś takiego to Zagraj w Medieval II Total War Królestwa.
_________________
Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
 
 
 
mroczny38 
Burżuj


Gra w: Stronghold 1, Crusader i Minecraft
Wiek: 25
Posty: 223
Skąd: Wrocław
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 9 Wrzesień 11, 13:40   

STRONGer- Bardzo dobry pomysł 10/10

maciekolos- grałem i może być.
_________________
Me Gusta koty :D
 
 
 
Maciek 
Taktyk


Wiek: 24
Posty: 1103
Skąd: Głogów
Medale: Brak

Wysłany: 9 Wrzesień 11, 14:17   

Problem w tym że mój post był do STRONGera :-D
_________________
Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
 
 
 
Rahnen 
Burżuj

Wiek: 28
Posty: 220
Skąd: Małopolska
Medale: Brak

Wysłany: 9 Wrzesień 11, 14:22   

maciekolos napisał/a:
Jeśli chcesz czegoś takiego to Zagraj w Medieval II Total War Królestwa.


Grałem :-D
 
 
TwierdzaBoss 
Burżuj


Gra w: Twierdza 1 rulez!
Wiek: 25
Posty: 173
Skąd: Polska
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 3/3/3
Wysłany: 15 Lipiec 12, 20:57   

modyfikacja woja np zakładanie zbroi skórzanej łucznikowi itd.
nowa jednostka lekka kawaleria
silnik z 1
_________________
Wywalam z tego forum z żalem...żegnajcie i przepraszam za spam itd. nie będę się mścił spamem na ludziach którzy mają rację popiszę tu jeszcze i poczekam na bana...
 
 
Borgoran 
Wędrowiec

Posty: 18
Medale: Brak

Wysłany: 21 Lipiec 13, 05:02   

Przydałaby się opcja zejścia rycerza z konia, oczywiście nieodwracalna, aby uniknąć nadużyć.
 
 
Pako 
Wędrowiec

Gra w: Deluxe, Crusader
Posty: 14
Skąd: a ja wiem...
Medale: Brak

Wysłany: 21 Lipiec 13, 08:29   

Skoro już odkopane...
Twierdza: Klasyka
- modyfikacja oryginalnej twierdzy 1
- tryb skrimish(8 przeciwników: 4 zwierzaki, sir długoręka, lord wełnowór, król, mnich) z możliwością wyłączenia każdej jednostki z osobna, jeśli jej nie chcemy
- trzy kampanie: oryginalna, nowa, szlak skrimish
- nowa jednostka: zwiadowca na koniu(szybki, idealny na niszczenie budynków wroga, z dość dobrym atakiem za pomocą kopii, ale beznadziejny w walce w zwarciu, wymaga 30 złota, kopii i zbroi skórzanej - i oczywiście konia)
- zwiększony wpływ piwa i religii jak w twierdzy krzyżowiec
 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 28
Posty: 1481
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 21 Lipiec 13, 11:17   

Zwiadowca z kopią? ;D Średnio to widzę... W Twierdzy nawet rycerze jej nie mają, a to "ich" broń. Jako, że jest to zwiadowca, a nie lekki jeździec, to nie potrzebna też mu raczej zbroja skórzana (jak na twierdzowe warunki). Do walki zaś wystarczyłby mu z powodzeniem miecz. Jeździec ze skórzaną zbroją i lancą to już z powodzeniem przedstawiciel lekkiej jazdy (bojowej).

Wracając co rycerzy: moim zdaniem powinni oni mieć możliwość wsiadania na konia i zsiadania zeń bez przeszkód, co oczywiście odbiłoby się na ich cenie etc. Nie rozumiem, dlaczego koń miałby się nagle rozpłynąć w powietrzu...
 
 
Borgoran 
Wędrowiec

Posty: 18
Medale: Brak

Wysłany: 21 Lipiec 13, 13:46   

Siwy napisał/a:

Wracając co rycerzy: moim zdaniem powinni oni mieć możliwość wsiadania na konia i zsiadania zeń bez przeszkód, co oczywiście odbiłoby się na ich cenie etc. Nie rozumiem, dlaczego koń miałby się nagle rozpłynąć w powietrzu...


Szybko przemieszczający się wojownicy byliby zbyt silni w przypadku oczyszczania murów, po za tym konie w czasie ferworu walki by się raczej rozpierzchły, a nie grzecznie czekały.
 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 28
Posty: 1481
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 21 Lipiec 13, 14:15   

Cóż, na murach zawsze mogą stać im naprzeciw ci sami wojownicy... No a z konia nie zsiada się raczej w ferworze walki, bo konny jest silniejszy od piechura. Zresztą z reguły zamek szturmują spieszeni rycerze, więc konie zostają już w obozie, a w polu nie ma po co zsiadać z konia, jako się rzekło. Dobrze "wytresowane" konie nie pierzchły raczej, ew. uciekały doraźnie przed jakimś niebezpieczeństwem i można je było potem z powrotem złapać. Dzięki temu może w Twierdzy konie byłyby większą wartością niż aktualnie, możnaby je np. przejmować etc. Mogłaby być jakaś jednostka typu ciura obozowy czy stajenny, który mógłby pilnować np. ileś tam koni, żeby stały w miejscu, czy coś :D .

Choć oczywiście takie coś mogłoby być ew. wprowadzone w jakimś nowym Strongholdzie. No, ale twórcy wolą jakichś poganiaczy niewolników, lol. Nie wiem też jak wpłynęłoby to na grywalność, ale myślę, że z powodzeniem mogłoby być wprowadzone. I możnaby to nawet rozszerzyć, że każda jednostka mogłaby wsiadać na koń (bo dlaczego nie?), choć oczywiście nie każda tak dobrze walczyłaby konno jak rycerz, mogłaby nawet słabiej niż pieszo (jakaś hołota oderwana od pługa typu włócznik). Poza tym nie opłacałoby się na konie wpychać słabeuszy, ale byłaby to fajna ciekawostka moim zdaniem.
 
 
GeeWhiz 
Wolny chłop


Wiek: 32
Posty: 73
Skąd: Toruń
Medale: Brak

Wysłany: 22 Lipiec 13, 21:09   

Cytat:
I możnaby to nawet rozszerzyć, że każda jednostka mogłaby wsiadać na koń (bo dlaczego nie?), choć oczywiście nie każda tak dobrze walczyłaby konno jak rycerz, mogłaby nawet słabiej niż pieszo (jakaś hołota oderwana od pługa typu włócznik). Poza tym nie opłacałoby się na konie wpychać słabeuszy, ale byłaby to fajna ciekawostka moim zdaniem.


Jak najbardziej zgadzam się. Chciałbym za wszelką cenę zobaczyć kuszników, łuczników czy pałkarzy na koniach. Wydaje mi się, że dobrym pomysłem byłoby także wprowadzenie ograniczenia co do strzał posiadanych przez łuczników/kuszników.

Jeśli zaś chodzi o pozostałe kwestie, to przydałaby się jednostka specjalna, coś jak drużyna książęca/straż książęca, wyposażona w pancerz i halabardę. Można byłoby zaryzykować i powiedzieć, że byłaby to jednostka, wyłącznie zainteresowana ochroną lorda i nieodstępująca go na krok. Ostatnia linia obrony!
 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 28
Posty: 1481
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 23 Lipiec 13, 12:01   

Hmm... ograniczenie ilości strzał moim zdaniem bardzo negatywnie wpłynęłoby na grywalność.

Co zaś do straży królewskiej... Także myślę, że lepiej aby gracz elastycznie dobierał ochronę lorda etc. A lord i tak zawsze idzie do siedziby w razie niebezpieczeństwa, więc to ułatwia sprawę.
 
 
Silias 
Osadnik


Gra w: Twierdza i Twierdza Krzyżowiec
Wiek: 25
Posty: 29
Skąd: Konstantynów Łódzki
Medale: Brak

Wysłany: 23 Lipiec 13, 13:52   

Chciałbym żeby zostało coś stworzone w rodzaju Twierdzy której główna akcja i fabuła działa by się w Starożytności, taka Stronghold Atiquity (Twierdza Starożytność w tłumaczeniu na Polski).
Jej główna fabułą mogła by opisywać wojnę pomiędzy grekami i persami, jaki i rzymian z plemionami Germańskimi, oprócz tego w jednej z głównych misji mogło by się odbywać oblężenie Troi, byłby to naprawdę świetny pomysł jak i reklama gry, ahh, wiele bym oddał gdyby umieszczono Twierdzę w klimatach Starożytności :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz