Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Moim zdaniem chcą po prostu stworzyć grę, która będzie równie grywalna, ale w trójwymiarze. Dużo powstało strategii 3D i były one bardzo dobre. Po trzech niezbyt udanych lub nieudanych produkcjach na silniku 3D już chyba wiedzą co poszło nie tak i miejmy nadzieję, że to naprawiono, poprawiono lub zmieniono. Jeżeli chodzi o mnie, to uważam że trójwymiarowa Twierdza ma prawo się udać i być grywalna.
Gra w: Stronghold, Crusader,
Wiek: 29 Posty: 15 Skąd: Warszawa Medale: Brak
Wysłany: 16 Czerwiec 13, 14:27
Nie wiem, te Twierdze w 3D wydają mi się jakieś... puste. Brak w nich dynamiki rozgrywki. Oczywiście przywrócenie jakoś mechaniki z pierwszych części i połączenie jej z jakąś miła dla oka grafiką 3D byłoby dużym sukcesem, tak więc trzymam kciuki za Firefly.
Jeśli te screeny, które od jakiegoś czasu wypuściło FF są screenami z prawdziwego zdarzenia, czyli nigdzie nie były poprawiane, to nawet jest jakaś tam drobna szansa, że to będzie SHC w trzecim wymiarze i z paroma ulepszeniami.
[ Dodano: 18 Czerwiec 13, 22:44 ]
Jak ktoś był zainteresowany, co to za menu po lewej:
Pytanie - czy taka osoba jest wiarygodna. W czwartek postaram się podtrzymać albo obalić tą informację.
Żebyś wiedział. Wejdę na rzeczone forum FireFly, którego adresu teraz [url="http://www.fireflyworlds.com/index.php?option=com_fireboard&Itemid=271"]NIE PODAM, BO I PO CO[/url], znajdę tam informację wyczytaną na GOL w komentarzach pod artykułem, którego nie pamiętam i tam się dowiem wszystkiego!
[ Dodano: 20 Czerwiec 13, 23:14 ]
Szukam, szukam i znaleźć nie mogę. Ktoś o to pytał, ale nie jest to oficjalnie potwierdzone.
Ja najbardziej jestem ciekawy polonizacji. Obawiam się, że Cenega nie zrobi tak pasującego dubbingu, choćby do Kalifa (Niewierny!) czy Wilka - w trzeciej części występował Mirosław Zbrojewicz, który pasował tak średnio. Po obejrzeniu screnów: gra wygląda naprawdę ładnie, może czeka nas jedna z najładniejszych gier RTS
Od paru tygodni na oficjalnym forum SHC2 dostępny jest tzw. "fact sheet", czyli potwierdzone rzeczy, które pojawią się w grze. Znajdują się też tam linki do filmów Q&A.
http://forum.strongholdcr...ic.php?f=2&t=58
A skoro już przy tym jesteśmy, to może mi ktoś wytłumaczyć, jak tworzy się ten cały Strongwall?
Cytat:
Q: Will the Strongwall option be included?
A: The Strongwall option from Crusader 1 will be included. For those who don't know what this is, it essentially means your average unit can't knock down a wall or a tower, they have to go through the gatehouse. Siege equipment can destroy walls, but your average knight can't just knock them down.
StrongWall jest dostępny tylko na multi, ale i tak mało kto tego szajsu używa ;p
Cytat:
Q: Will there be new units?
A: Crusader 2 will feature over 10 new units, including the Slave Driver, Dervish and Sergeant at Arms. Classic Crusader 1 units will also feature in the game, with updated visuals to ensure they fit in with the new 3D engine.
Ciekawi mnie jak wykonają derwiszów. BTW. Co to jest Sergeant at Arms? Włócznicy z pancerzami i długimi tarczami tak jak w Medku 2?
_________________ Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
A skoro już przy tym jesteśmy, to może mi ktoś wytłumaczyć, jak tworzy się ten cały Strongwall?
"Strongwall" to po porostu wzmocnione mury z Cruska. Na 2-gim Q&A jeszcze ten gość powiedział, że będzie też opcja "tradycyjnej" rozwałki murów, a domyślnie to żołnierze mają mieć jakieś specjalne przybory do rozbierania murów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum