Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Gra w: SH1, SHK, Gothic 1,2,3
Wiek: 25 Posty: 134 Medale: Brak
Wysłany: 6 Kwiecień 13, 14:45 [kampania] "Od gołoty do magnata"
EDIT: Teraz wszystkie misje będą wstawiane w tym poście
[size=45]Prolog[/size]
Byleś jednym ze szlachciców cenionym przez króla. Twój majątek był godny średniego szlachcica. Niektórzy magnaci, zazdrościli ci tego że jesteś ulubieńcem króla. Kilku z nich zawiązało spisek. Stworzyli fałszywe dokumenty, które miały dowieźć że przywłaszczyłeś sobie wszystkie ziemie, nad którymi panujesz. Przez to, król odebrał ci wszystkie ziemie i stracił do ciebie zaufanie. Nadal jednak byłeś ceniony za swe umiejętności przywódcze. Teraz twoim jedynym majątkiem była zbroja, miecz, i tarcza, a także twój wierny rumak. Troje twych sług pozostało ci wiernych. Zacząłeś szukać jakichś wolnych odludnych ziem, na których mógłbyś się osiedlić.
[size=36]Misja 1: Tępienie wilków.
[/size]
Zwycięstwo: Zabij wszystkie wilki. Porażka: Nie żyjesz(Jesteś rycerzem), lub jeden z twoich sług nie żyje.
W kraju wybuchła wojna. Oddziały państwa leżącego na wschodzie, które wypowiedziały królowi wojnę, wkroczyły do kraju. Król zaczął zbierać armię, złożoną głównie z ciężkozbrojnej szlachty. Wyruszyłeś na południe kraju, by król nie zaciągnął ciebie do wojska. Chciałeś się zemścić na magnatach przez których straciłeś ziemię. Na tych ziemiach miałeś zamek który twój ród odziedziczał od wieków. Do twej drużyny dołączył uzbrojony pielgrzym. Dotarłeś na puste i zapomniane ziemie. Znajduje się tutaj niewielka zniszczona, i opuszczona wioska. Niestety na tym terenie znajduje się wielkie stado wilków. Zdecydowałeś się je wytępić, by móc się tu osiedlić.
Porady:
-Nie pozwól by któryś z twych sług zginął, gdyż będą koniecznie potrzebni do budowy wioski.
-Gdy masz okazję strzelaj do wilków z płaskowyżu. Dzięki temu twoi łucznicy będą mieli
więcej czasu na zestrzelenie pędzących na ciebie wilków.
-Gdy zastrzelisz jednego wilka, żuci się na ciebie cała grupa, więc nie atakuj kilku grup naraz.
Zwycięstwo: Zabij wszystkich bandytów
Porażka: Ty, lub jeden z twoich podwładnych ginie.
PS: Nie wiem czemu ale na tym zdjęciu nie widać jednostek.
Gdy tylko pozbyłeś się wszystkich wilków, twoi ludzie udali się do opuszczonej wioski na odpoczynek. Był tam pozostawiony mały ładunek drewna. Po odpoczynku kazałeś ruszać dalej na południe, gdyż tutejsza ziemia jest nieurodzajna, i nie sprzyja rolnictwu. Dotarłeś do miejsca w którym znajduje się wiele ruin. Postanowiłeś że tu na wzniesieniu założysz wioskę. Jedynym problemem są grasujący w całej okolicy bandyci.
Podpowiedzi:
-Jak w poprzedniej misji uważaj by twoi ludzie nie zginęli.
-Pozbądź się wpierw bandytów w zniszczonym zamku.
-Podam lokalizację wszystkich bandytów:
.......-Pierwsi są w zamku. Zestrzel swymi łucznikami wrogich łuczników lokując ich na wzniesieniu. uważaj też na jednego agresywnego bandytę który może łatwo zabić twoich łuczników.
.......-Drugi jest na wschód, obok gór przy rzece.
.......-Następna grupa jest na południe od poprzedniego miejsca, ukrywają się przy murze.
.......-Ostatni bandyta ma chatę na małej wysepce, po środku bagna.
Zwycięstwo: Zgromadź sto desek, wyprodukuj pięć łuków, i dokończ palisadę.
Porażka: Nie żyjesz.
Gdy okolica została oczyszczona z bandytów, uwolniłeś kilku ludzi których trzymali w niewielkim lochu, którzy postanowili do ciebie dołączyć. Przeszukałeś ruiny zamku, w których znalazłeś kilka dokumentów, mapę terenów i trochę złota. Z zapisków poprzedniego właściciela zamku, wynika że w zniszczonej baszcie na północy ukrył większość swego majątku. Nie ryzykowałeś jednak przeszukania tej wieży gdym w każdej chwili mogłaby się zawalić. Dotarły do ciebie wieści, że kilka granicznych miast na wschodzie, zostały zajęte po kilku mniejszych, bitwach przez wojska, Viatoru(nazwa wrogiego kraju). Król Finley, nadal zbiera wojska, które mogły by przeciwstawić się wojskom Arasha, władcy najeźdźców, zakutych w ciężkie, płytowe zbroje. Postanowiłeś nie przejmować się na razie wojną, i rozpocząć budowę, wioski. Niestety w okolicy znów pojawiło się stado wilków. Uzbroiłeś więc kilku chłopów, w broń bandytów, by mogli ochronić obóz.
Podpowiedzi:
-Najszybciej zbuduj drwale, i dokończ palisadę.
-Gdy będziesz miał więcej drewna zbuduj zbrojownię, i warsztat.
-Chroń swych chłopów gdyż jeżeli zginą, nikt nowy nie przybędzie.
Zwycięstwo: Zbierz 10 mięsa, Zabij wszystkie wilki, sprowadź do
wioski 16 ludzi.
Porażka: Nie żyjesz.
Po wzmocnieniu wioski postanowiłeś rozprawić się ostatecznie z wilkami, sprawiającymi ci kłopot. Ostatnio w te okolice zaczęło przybywać kilku wędrowców. Kazałeś swym ludziom polować na jelenie by zapewnić poddanym wyżywienie. Może wtedy uda ci się sprowadzić do wioski nowo przybyłych wędrowców. Kilku z twoich ludzi zachorowałona nieznaną chorobę. Uważaj by w wiosce nie zapanowała epidemia.Niestety z południa zaczęli przybywać zwiadowcy bandytów. Widocznie mają niedaleko stąd swój obóz. Ostatnio wiele okolicznych drzew zaczęło obumierać więc ograniczone będą zapasy drewna potrzebnego do produkcji łuków.
Podpowiedzi:
-Dawaj ludziom dużo żywności by zyskać popularność. Uważaj jednak, bo gdy
będziesz miał więcej chłopów szybko wyczerpią twoje zapasy jeżeli z powrotem nie ustawisz zwykłych racji
-Rozbuduj swą wioskę, i szkól łuczników. Wybuduj dłuższą palisadę, tak, by wilki miały jedną drogę do siedziby.
-Dopiero na sam koniec, gdy wilki będą nie żyć, wybuduj chatę dla nowych ludzi.
Zwycięstwo: Zabij bandytów i ich Herszta.
Porażka: Twoi ludzi zginęli.
Gdy stado wilków zostało wytępione, mogłeś w końcu zająć się rozbudową wioski. Miałeś już dużo uzbrojonych poddanych. Wioska nareszcie była prawie skończona. Czułeś się już jak w swym starym zamku. Niestety pewnego dnia przybył do ciebie jeden z twoich zwiadowców, ze złą wieścią:
-Panie na niedalekiej górze zatrzymała się grupa uzbrojonych ludzi. Przewodzi im dwójka
ludzi jadących na koniach. Jeden miał na sobie zieloną szatę a drugi purpurową.
-Poznałeś ich?
-Widziałem twarz jednego z ich dowódców. To był Warthau. największy Magnat w kraju. On sprawił że straciłeś swe ziemie.
-On? Tutaj? Wiesz po co tu przybył?
-Rozmawiał z drugim jadącym konno człowiekiem. Widział ta wioskę. Mówił coś że powiadomi o tym króla.
-Trzeba będzie mu w tym przeszkodzić.
-Niestety, już stąd odszedł.
Chciałeś wyruszyć z wioski ze swymi ludźmi, by powstrzymać Warthau`a, a przy okazji zemścić się na na nim za utratę ziem. Niestety przygotowania do wyruszenia przerwał atak bandytów. Z trudem obroniłeś wioskę, jednak straciłeś cały dzień. Nie dogonił byś już nieuczciwego magnata więc postanowiłeś wyruszyć na południe by zająć ich obóz, i skończyć z nimi raz na zawsze. Miałeś nadzieję że król nie ukarze cię za przywłaszczenie ziem, jeżeli pójdziesz z nim na wojnę. Gdy dotarłeś na wyżynę na której bandyci mieli gród, znalazłeś dwa martwe ciała. Byli zapewne zabici przez bandytów. Mieli na sobie metalowe zbroje, i miecze, więc postanowiłeś dać je twym ludziom.
Podpowiedzi:
-Zbrojnymi zabij szarżujących na ciebie pałkarzy.
-Swymi łucznikami stopniowo zabijaj włóczników wroga, a potem najbliżej wysuniętych tobie wrogich łuczników. Pomoże ci w tym ulokowanie łuczników na większym wzniesieniu.
Zwycięstwo: Zgromadź 50 bloków kamienia i rozbij oddziały Arasha.
Porażka: Lord nie żyje, lub upłynął czas na wykonanie zadań.
W zniszczonym obozie bandytów znalazłeś wiele zrabowanych dóbr, jedzenia i broni. Gdy twoi ludzie odpoczęli wróciłeś do wioski. Jednak na jej miejscu znalazłeś tylko zgliszcza. Gdy wkroczyłeś ze swymi ludźmi do wioski ujrzałeś, kilkudziesięciu walczących ze sobą zbrojnych. Jedni mieli na sobie czarne płaszcze i płytowe zbroje. Drudzy uzbrojeni też w zbroje nosili błękitne, zielone, i fioletowe płaszcze. Razem z uzbrojonymi w włócznie chłopami walczyli przeciwko napastnikom którzy widocznie zaatakowałeś wioskę. Wśród walczących rozpoznałeś trzy znienawidzone przez siebie osoby: Króla, Warthau`a i Gney`a. Gney był kolejnym magnatem który doprowadził do utraty twych ziem.Wszyscy ze swymi ludźmi walczyli z oddziałem wojsk Arasha. Myślałeś że ludzie Arasha wygrają z królem, jednak ten miał wielokrotną przewagę i łatwo poradził sobie z wrogiem. Gdy walka ustała razem ze swymi ludźmi wkroczyłeś do wioski. Podszedłeś do Króla i pokłoniłeś się mu.Tak samo zrobili wszyscy twoi ludzie. Gdy powstałeś Król rzekł do ciebie:
-Widać że Warthau, mówił prawdę i rzeczywiście przywłaszczyłeś sobie nowe ziemie. Ale przynajmniej zbudowałeś tu dobry gród, i wyszkoliłeś nowe odziały wojska.
-Panie! On nie może pozostać bez kary! Drugi raz przywłaszczył sobie nowe ziemie. Powinien zostać powieszony!- odezwał się Warthau.
-Nie mam czasu zajmować się sprawą kolejnego przywłaszczenia ziem, gdy trwa wojna.Przynajmniej utorował nam drogę do naszego celu, z wilków i bandytów.
Może utrzyma tą wioskę do czasu gdy przybędzie cała armia Arasha.
-Czemu tu przybyłeś panie? Nie miałem złych intencji budując tu gród. Chciałem pomóc w nadciągającej wojnie! Skąd wzięły się tu oddziały Arasha? -rzekłeś.
-Wyruszyłem na południe by umocnić moją twierdzę w górach. Nikt nie wie o jej istnieniu prócz nas. oficjalnie stolica mieści się w środku kraju, lecz ostatnim punktem obrony jest tamta twierdza. Arash rozpoczął oblężenie stolicy i innych ufortyfikowanych miast. Wysłał tez dużo oddziałów by łupiły cały kraj. Dotarły one nawet tu.
-Więc co teraz zamierzasz?
-Wyruszam na południe by przygotować twierdzę do obrony, a potem gdy zbiorę armię wyruszę na główną armię Arasha. Warthau i Gney wrócą na północ by bronić tych ziem, gdy tylko zniszczysz tutejszy obóz Arasha.
-Więc jest ich tu więcej?
-Tak, spójrz tylko z tą górę. Zajęli ruinę zamku, i wydobywają kamień na niedalekim wzniesieniu. Ty się nimi zajmiesz. Zbierzesz też kamień do budowy zamku. Musisz dowieść że jesteś mi lojalny.
-Jak sobie życzysz, panie.
-Jeżeli okażesz się lojalny i pomożesz wygrać wojnę, zatrzymasz sobie tą ziemię- rzekł król po czym odszedł.
Warthau i Gney stali niezadowoleni. Nawet gdy odebrali ci ziemię zostałeś ceniony przez króla. Jak najszybciej rozpocząłeś odbudowę wioski. Król zostawił ci też oddział elitarnych wojaków.
Podpowiedzi:
-Szybko odbuduj wioskę i łucznikami pozbądź się ludzi Arasha którzy są blisko zamku.
-Całym wojskiem posuwaj się na przód i eleminuj wrógów. Zniszcz wrogie kamieniołomy i postaw swoje. Zrób to zanim nadejdzie pierwszy atak Arasha.
-Zbuduj targowisko i handluj potrzebnymi towarami, szkól tez włóczników by przeciwstawić się atakom Arasha.
Kolory:
Poszczególni wrogowie zostali oddzieleni od siebie liniami.
-Niebieski: Ty.
-Błękitny: Król
-Fiolet: Wathau
-Zielony: Gney
______________________________
-Czarny: Arash
______________________________
-Czerwony: Bandyci
Jeszcze nie zostały przedstawione wszystkie postacie.
Misja 6.JPG
Plik ściągnięto 9581 raz(y) 17,23 KB
misja_5_200.jpg
Plik ściągnięto 9591 raz(y) 16,46 KB
misja4_957.jpg
Plik ściągnięto 9590 raz(y) 17,44 KB
misja_3_890.jpg
Plik ściągnięto 9590 raz(y) 16,14 KB
misja_2_119.jpg
Plik ściągnięto 9590 raz(y) 15,87 KB
minimapa_misji_1_144.jpg
Plik ściągnięto 9590 raz(y) 16,94 KB
Ostatnio zmieniony przez Micholon 7 Maj 13, 19:26, w całości zmieniany 8 razy
Wstęp jest mało rozwinięty. Król z dnia na dzień postanowił, że zostajesz wyklęty z powodu przywłaszczenia ziem? xd Z tego co się orientuję, król w średniowieczu sam ustalał które ziemie należą do których szlachciców... Nie rozumiem dla czego słowa 'magnat' i 'gołota' napisałeś z wielkiej litery.
Oprócz tego co opisałem powyżej, fabuła uciągnie, czekam na pierwsze mapy.
PS: SH 1, czy SHC?
_________________ Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
Gra w: SH1, SHK, Gothic 1,2,3
Wiek: 25 Posty: 134 Medale: Brak
Wysłany: 6 Kwiecień 13, 17:19
SH1.
Szlachcice czasami handlowali ziemiami ze sobą które posiadali.
Albo dostawali ich od poprzednich królów, a nowo wybrani nie wiedzieli
kto od kogo miał ziemię. Poza tym magnaci przekupili kilku doradców królewskich.
a także ludzi mających świadczyć, o tym że mówią prawdę.
[size=36]Misja 1: Tępienie wilków.
[/size]
Zwycięstwo: Zabij wszystkie wilki. Porażka: Nie żyjesz(Jesteś rycerzem), lub jeden z twoich sług nie żyje.
W kraju wybuchła wojna. Oddziały państwa leżącego na wschodzie, które wypowiedziały królowi wojnę, wkroczyły do kraju. Król zaczął zbierać armię, złożoną głównie z ciężkozbrojnej szlachty. Wyruszyłeś na południe kraju, by król nie zaciągnął ciebie do wojska. Chciałeś się zemścić na magnatach przez których straciłeś ziemię. Na tych ziemiach miałeś zamek który twój ród odziedziczał od wieków. Do twej drużyny dołączył uzbrojony pielgrzym. Dotarłeś na puste i zapomniane ziemie. Znajduje się tutaj niewielka zniszczona, i opuszczona wioska. Niestety na tym terenie znajduje się wielkie stado wilków. Zdecydowałeś się je wytępić, by móc się tu osiedlić.
Porady:
-Nie pozwól by któryś z twych sług zginął, gdyż będą koniecznie potrzebni do budowy wioski.
-Gdy masz okazję strzelaj do wilków z płaskowyżu. Dzięki temu twoi łucznicy będą mieli
więcej czasu na zestrzelenie pędzących na ciebie wilków.
-Gdy zastrzelisz jednego wilka, żuci się na ciebie cała grupa, więc nie atakuj kilku grup naraz.
No cóż, mapy jeszcze nie sprawdzałem, ale co do samej fabuły mogę powiedzieć kilka słów. Ogólnie jako całość jest znośna, aczkolwiek bardzo oklepana, za to sama treść nie stoi niestety na wysokim poziomie. Jest kilka niedomówień, błędów itd. Kampanii zaczętych i nie skończonych niestety jest bardzo dużo i mam nadzieje, że ta tak nie skończy. Powiem Ci, że trochę to przypomina moją pierwszą kampanie, do której udało mi się chyba zrobić 4 misje
Gra w: SH1, SHK, Gothic 1,2,3
Wiek: 25 Posty: 134 Medale: Brak
Wysłany: 6 Kwiecień 13, 21:32
Jeśli są jakieś błędy i niedomówienia to mów jakie. Ta kampania dojdzie na sto procent, do końca. Jeżeli jej nie skończę to nie zrobię następnej. Dla mnie ta fabuła wydała się ciekawsza
niż fabuła z poprzedniej kampanii. Po za tym moderatorzy powinni usuwać lub zamykać
tematy, z niedokończonymi kampaniami. Chcę pokazać w tej kampanii jak nasz bohater
z biednego szlachcica, stanie się magnatem. Mógłbyś dać mi linka do tej twojej kampanii
o ile jeszcze tu jest, lub ja opisać?
Gra w: SH1, SHK, Gothic 1,2,3
Wiek: 25 Posty: 134 Medale: Brak
Wysłany: 7 Kwiecień 13, 13:58
Ok dzięki. Z tego co tam było to tamta kampania dużo różniła się od mojej. Muszę powiedzieć że ta mapka raczej mi nie wyszła, nie miałem na nią żadnego pomysłu.
Gra w: SH1, SHK, Gothic 1,2,3
Wiek: 25 Posty: 134 Medale: Brak
Wysłany: 8 Kwiecień 13, 15:30
Ok skończyłem nową mapkę która robiłem przez trzy dni, i myślę że ta będzie o lepsza od pierwszej:
[size=36]Misja 2: Bandyci[/size]
Zwycięstwo: Zabij wszystkich bandytów
Porażka: Ty, lub jeden z twoich podwładnych ginie.
Kolory:
-Niebieski: Ty.
-Błękitny: Król
-Czerwony: Bandyci
PS: Nie wiem czemu ale na tym zdjęciu nie widać jednostek.
Gdy tylko pozbyłeś się wszystkich wilków, twoi ludzie udali się do opuszczonej wioski na odpoczynek. Był tam pozostawiony mały ładunek drewna. Po odpoczynku kazałeś ruszać dalej na południe, gdyż tutejsza ziemia jest nieurodzajna, i nie sprzyja rolnictwu. Dotarłeś do miejsca w którym znajduje się wiele ruin. Postanowiłeś że tu na wzniesieniu założysz wioskę. Jedynym problemem są grasujący w całej okolicy bandyci.
Podpowiedzi:
-Jak w poprzedniej misji uważaj by twoi ludzie nie zginęli.
-Pozbądź się wpierw bandytów w zniszczonym zamku.
-Podam lokalizację wszystkich bandytów:
.......-Pierwsi są w zamku. Zestrzel swymi łucznikami wrogich łuczników lokując ich na wzniesieniu. uważaj też na jednego agresywnego bandytę który może łatwo zabić twoich łuczników.
.......-Drugi jest na wschód, obok gór przy rzece.
.......-Następna grupa jest na południe od poprzedniego miejsca, ukrywają się przy murze.
.......-Ostatni bandyta ma chatę na małej wysepce.
Gra w: SH1, SHK, Gothic 1,2,3
Wiek: 25 Posty: 134 Medale: Brak
Wysłany: 10 Kwiecień 13, 18:20
W tej misji będzie już wiadomo, jak nazywają się kraje i władcy.
[size=36]Misja 3: Budowa grodu[/size]
Zwycięstwo: Zgromadź sto desek, wyprodukuj pięć łuków, i dokończ palisadę.
Porażka: Nie żyjesz.
Gdy okolica została oczyszczona z bandytów, uwolniłeś kilku ludzi których trzymali w niewielkim lochu, którzy postanowili do ciebie dołączyć. Przeszukałeś ruiny zamku, w których znalazłeś kilka dokumentów, mapę terenów i trochę złota. Z zapisków poprzedniego właściciela zamku, wynika że w zniszczonej baszcie na północy ukrył większość swego majątku. Nie ryzykowałeś jednak przeszukania tej wieży gdym w każdej chwili mogłaby się zawalić. Dotarły do ciebie wieści, że kilka granicznych miast na wschodzie, zostały zajęte po kilku mniejszych, bitwach przez wojska, Viatoru(nazwa wrogiego kraju). Król Finley, nadal zbiera wojska, które mogły by przeciwstawić się wojskom Arasha, władcy najeźdźców, zakutych w ciężkie, płytowe zbroje. Postanowiłeś nie przejmować się na razie wojną, i rozpocząć budowę, wioski. Niestety w okolicy znów pojawiło się stado wilków. Uzbroiłeś więc kilku chłopów, w broń bandytów, by mogli ochronić obóz.
Kolory:
-Niebieski: Ty
-Błękitny: Król Finlay
-Czerwony: Bandyci
-Czarny: Arash
Podpowiedzi:
-Najszybciej zbuduj drwale, i dokończ palisadę.
-Gdy będziesz miał więcej drewna zbuduj zbrojownię, i warsztat.
-Chroń swych chłopów gdyż jeżeli zginą, nikt nowy nie przybędzie.
Oceniam misję drugą.
Mapa ogólnie nie jest najlepsza, powinieneś popracować nad podłożem i ukształtowaniem terenu. Używaj jakiś krzaczków i kamieni wszelkiego rodzaju. Te skały na morzu trochę nie pasują. Mogłeś dać jakąś ciekawszą linie brzegową np. urwiska. Jak na początkującego nie najgorsze te ruiny, więc pracuj dalej i bardziej przykładaj się do swojej pracy! Lepiej zrobić mniej, a porządniej.
Gra w: SH1, SHK, Gothic 1,2,3
Wiek: 25 Posty: 134 Medale: Brak
Wysłany: 13 Kwiecień 13, 16:56
Popracowałem trochę nad tą mapa i wstawiam misję czwartą, która też ma na niej miejsce.
(Trochę płaskiej ziemi musi być, bo gdzie będą farmy?)
[size=36]Misja 4: Sposób na wilki[/size]
Zwycięstwo: Zbierz 10 mięsa, Zabij wszystkie wilki, sprowadź do
wioski 16 ludzi.
Porażka: Nie żyjesz.
Po wzmocnieniu wioski postanowiłeś rozprawić się ostatecznie z wilkami, sprawiającymi ci kłopot. Ostatnio w te okolice zaczęło przybywać kilku wędrowców. Kazałeś swym ludziom polować na jelenie by zapewnić poddanym wyżywienie. Może wtedy uda ci się sprowadzić do wioski nowo przybyłych wędrowców. Kilku z twoich ludzi zachorowałona nieznaną chorobę. Uważaj by w wiosce nie zapanowała epidemia.Niestety z południa zaczęli przybywać zwiadowcy bandytów. Widocznie mają niedaleko stąd swój obóz. Ostatnio wiele okolicznych drzew zaczęło obumierać więc ograniczone będą zapasy drewna potrzebnego do produkcji łuków.
Kolory:
-Niebieski: Ty.
-Błękitny: Król Finlay
-Czerwony: Bandyci
-Czarny: Arash
Podpowiedzi:
-Dawaj ludziom dużo żywności by zyskać popularność. Uważaj jednak, bo gdy
będziesz miał więcej chłopów szybko wyczerpią twoje zapasy jeżeli z powrotem nie ustawisz zwykłych racji
-Rozbuduj swą wioskę, i szkól łuczników. Wybuduj dłuższą palisadę, tak, by wilki miały jedną drogę do siedziby.
-Dopiero na sam koniec, gdy wilki będą nie żyć, wybuduj chatę dla nowych ludzi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum