Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Przypominam, że chwilowy zastój prac nie przekreśla projektu po prostu zrobiliśmy sobie z Siwym małą przerwę! Jak ktoś chętny do pomocy to zapraszam! Przydałby nam się ktoś kto ładnie rysuje!
Nie ma pośpiechu, mamy czas . Lepiej dobrze, ale później, niż szybko, ale byle-jak ! Znaczy jeśli chodzi o osoby do pomocy to sądzę, że przydałby się jedynie jakiś rysownik, który nawet nie musi robić dobrych map . Mamy pewien fajny pomysł związany z rysowaniem właśnie.
Doskonale. Na pewno się przydasz. Napisz mi na PW swoje gg, bo kontakt przez forum nie zawsze jest błyskawiczny etc. W sensie nie zawsze się jest, np. Ty dawno się nie udzielałeś .
Gra w: Żadne
Wiek: 28 Posty: 244 Skąd: Zd-Wola Medale: Brak
Wysłany: 29 Marzec 13, 09:04
Dobra oceniam. To jest moja opinia i możecie się z nią nie zgadzać.
Co mi się nie podoba:
-brak możliwości rozwoju, bronimy się tym co mamy, nie można kupić kamienia ani wydobyć. Misja bardziej przypomina tryb "oblężenie".
-nie można budować wież
-przeciwnik nie używa machin oblężniczych
-zamek jest prawie nie rozbudowany, bydło, sad, 3 piekarnie, kilka warsztatów
Co się podoba:
-zamek, a bardziej jego mury
-poziom trudności jest odpowiedni, na bardzo trudnym nie dałem rady, przeszedłem na trudnym. (Możliwe, że poziom jest większy dzięki słabo rozbudowanemu zamkowi.)
-gra mnie ogólnie nie nudziła, chociaż denerwowało mnie ograniczenie wyobraźni czyt. walcz tym co masz i nic nie zmieniaj.
Jak mówiłem na początku to jest wyłącznie moja opinia.
_________________ W naszych żyłach Rap płynie non-stop, non-stop
w naszych sercach prawdziwy Hip-Hop, Hip-Hop!
Dobra Nidor to tak: zamek jest i krajobraz jest ok, ale w tym i tym nie podoba mi się po jednym elemencie. W zamku ten całkiem odosobniony człon nad morzem, a w krajobrazie ta góra obok twierdzy. Nie wspominając, że taka góra przy morzu, z której wypływa źródełko to nie najlepszy pomysł to na dodatek jej wykonanie nie zachwyca. Ogólnie pod względem wizualnym dobra mapa. Poziom trudność myślę, że jest troszeczkę zbyt wymagający jak na pierwszą misję. Dodałbyś ze 150 drewna więcej na start i możliwość kupna skórzanych zbroi to byłoby dobrze. Grywalność byłaby wtedy całkiem niezła, bo ten zamek daje sporo możliwości rozwoju. Tak więc dobrze by było jakbyś popracował nad grywalnością i długością misji (w końcu moje założenie w tej kampanii jest takie, że stawiamy na grywalność i długie misje).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum