Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Hm, no fabuła, tak jak napisałeś na wstępie jest taka jak w oryginalnej kampanii... Ogólnie to sądzę, że ciekawiej byłoby trochę ją zmienić, np. gra się ojcem bohatera z głównej kampanii, udaje się uciec Wilkowi etc. I potem np., nie wiem, Wilk łapie do niewoli 'syna', trzeba go odbić czy coś... jeśli już bazować na głównej kampanii to sądzę, że ciekawiej byłoby ją nieco zmodyfikować, a przez to zmienić historię Twierdzy .
Choć szczerze mówiąc pomysł na stworzenie trochę zmodyfikowanej zwykłej kampanii nie wydaje mi się trafiony.
Ja wiem czy to dobry pomysł? A w połowie co, porywają nas bandyci i wywożą z kraju? Co wtedy? Niestety to też nie trafiony pomysł.
Kiedyś ktoś na forum zarzucił ideą, że Wilk może być ojcem syna ( tzn. głównego bohatera kampanii... )
_________________ Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
Speeder z tego co pamiętam, szukałem nawet tematu w Edytorze, ale nie mogę znaleźć. To było dosyć dawno temu ( rok 2009\2010 )
_________________ Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
Gra w: SH1, SHK, Gothic 1,2,3
Wiek: 26 Posty: 134 Medale: Brak
Wysłany: 21 Styczeń 13, 22:40
Ostateczna fabuła kampani już ustalona.
Będziemy grać królem.Walczymy z barbarzyńcami(Wieprz), buntownikami Wężem, Wilkiem i jego najemnikami.Pomagać będzie nam Szczur.
Poprawiony Prolog już wrzucony.
(Patrz na poprzednia stronę)
[ Dodano: 22 Styczeń 13, 17:29 ]
Wrzucam minimapę, jeszcze nieskończonej misji pierwszej,
a także mapę terenów na której będą się odbywać pierwsze misje:
Kolory:
Niebieski: Generał
Zielony: Król (ty)
Czarny: Wilk
Czerwony: Wieprz (Barbarzyńcy)
Żółty: Wąż
Pomarańczowy: Szczur
Magiczne 09: Najemnicy
Fioletowy: Buntownicy
Misja 1 Buntownicy:
Zwycięstwo: Zabij wszystkie jednostki wroga. Porażka: Twoje wojska nie żyją.
Gdy wysłałeś swego wiernego Generała, na południowo-zachodnie ziemie barbarzyńców, kilka oddziałów stacjonujących w podbitych zamkach, wszczęły przeciw tobie bunt, gdyż szala zwycięstwa wojny, przechylała się na stronę barbarzyńców. Został ci tylko jeden zamek.Postanowiłeś zostawić większą część armii w swym zamku, i wyruszyłeś na południe by stłumić rebelię. Tamte tereny są bardzo bogate w żelazo.W jeden miesiąc można tam wyprodukować tyle żelaza, że starczyło by dla całej chorągwi rycerzy.
Podpowiedzi:
-Mała góra na południu jest dobrym miejscem dla łuczników i kuszników.
-Uważaj na ataki wrogich rycerzy.
-Wpierw zdobądź gród, a potem zajmij się resztą rozproszonych jednostek.
Skandynawia? Sądziłem że akcja kampanii z Twierdzy dzieje się na włościach angielskich...
_________________ Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
A kto to kurna jest generał, i co on robi na ziemiach Wilka? Właśnie Siwy ja też się zdziwiłem, że król zwalcza rebelię. Z tego co pamiętam, w kampanii Twierdzy my sami byliśmy rebeliantami, ale byliśmy sprzymierzeni z królem -_-
[ Dodano: 22 Styczeń 13, 18:12 ]
A tak wgl. to skąd przybył król skoro znalazł się na Płn-Wsch? Z Rosji?
_________________ Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
Gra w: SH1, SHK, Gothic 1,2,3
Wiek: 26 Posty: 134 Medale: Brak
Wysłany: 22 Styczeń 13, 18:40
Ehh... i znów trzeba wszystko wyjaśniać.
Król wyruszył z Anglii na północny wschód, mniej więcej do Skandynawii.
(Zobacz sobie mapę Europy)Rebelianci są zbuntowanymi ludźmi króla,
którzy nie dołączyli do Wilka.Wilk zdradził króla i sprzymierzył się z barbarzyńcami.
Wieprz jest jednym z dowódców barbarzyńców.Ten Generał to zwolennik króla, był przyjacielem Wilka.Chce mu nadać jakieś imię, ale nie mam pomysłów.
Ten Generał nie ma żadnego syna, a w tej kampanii nie ma ani Sir Długoręki
ani Lorda Wełnowora.Potem oczywiście do Anglii wrócimy.Wszystko jasne?
Misja pierwsza wrzucona, razem z odprawą.
Dobrze, w takim razie dlaczego w tej Skandynawii dałeś samych angoli ( rebelianci - zbuntowane oddziały króla - angole, Wilk - angol, generał - angol, król - angol, barbarzyńcy - angole ) i ani jednego Norwega czy Szweda?
_________________ Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
Gra w: SH1, SHK, Gothic 1,2,3
Wiek: 26 Posty: 134 Medale: Brak
Wysłany: 25 Styczeń 13, 16:29
Czy ja mówiłem że barbarzyńcy są anglikami?
To własnie Norwegowie to barbarzyńcy.
Nie czepiajcie się już, prosiłbym o ocenę.
Wymyśliłem także imię dla Generała króla.
Misja druga wrzucona:
Misja 2 Wielkie równiny:
Zwycięstwo: Zabij wszystkie jednostki wroga. Porażka: Twoje wojska zabite LUB Lord zabity
Buntownicy dowiedzieli się o stracie zamku, i wysłali do ciebie swą armię.
Udało się uzbroić wiele konnych rycerzy, dzięki zrabowanemu żelazu.
Ruszyłeś dalej na południe, do następnego zamku rebeliantów, który leży
na równinie.Gdy podbijesz zamek, będziesz miał mało czasu na odbudowę,
przed przybyciem wroga.
Podpowiedzi:
-Nie używaj łuczników i kuszników do oblężenia.
-Pierwszy szturm wykonaj rycerzami.
-Zniszcz bramę i wszystkie wieże, a potem zaatakuj zbrojnymi siedzibę.
Jak załatwię sobie Twierdzę to pobiorę i ocenie. Po minimapach widać już znaczną poprawę w stosunku do wcześniejszych map, ale dodam jeszcze żebyś starał się robić bardziej zróżnicowane podłoże (błoto, spalona ziemia, kamienie, trawa itd.).
Gra w: SH1, SHK, Gothic 1,2,3
Wiek: 26 Posty: 134 Medale: Brak
Wysłany: 26 Styczeń 13, 15:57
Misja 3 Zamek na wzgórzu
Zwycięstwo: Zabij wszystkie jednostki wroga, dokończ budowę zamku. Porażka: Lord nie żyje.
Przetrwałeś atak rebeliantów i ruszył dalej.
Bunt chyli się ku schyłkowi.Zająłeś stary zamek
na jednym ze wzgórz.Niestety droga na południe została
zablokowana gdyż rebelianci zbudowali tam dwie wieże,
i ustawili tam odział zbrojnych, a niedobitki armii buntowników,
odcięły ci drogę ucieczki budując drewniany gród na miejscu
z którego przybyłeś.Do tego Buntownicy wysłali do ciebie
większość swej armii.
Podpowiedzi:
-Szkól samych kuszników i zbrojnych.
-Niszcz wrogie machiny oblężnicze rycerzami.
-Nie sprzedawaj kamienia, tylko używaj go do pogrubiania murów.
[ Dodano: 29 Styczeń 13, 16:03 ]
Czy mógłby ktoś ocenić moją kampanię?
Ostatni post jest mój i nie mogę wrzucić następnej misji.
Krajobraz: 6/10
Jest to taki średniak, wydaje mi się, że mapa była robiona trochę na "odwal" chyba, że nie masz lepszych umiejętności; ale krajobraz całkiem niezły
Różnorodność: 3/5
Tu prawie wszystko ok.
Zamek: 6/10
Dosyć ciekawa konstrukcja lecz mogłeś bardziej się postarać.
Fabuła: 4/5
Pod tym względem jest PRAWIE idealnie
Grywalność: 8/10
Grało się przyjemnie bynajmniej mi
Ogólnie rzecz biorąc mapki to takie średniaki lecz wydaje mi się gdybyś trochę przysiedział to byłyby na poziomie dobrym, gdyż mam lekki talent
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum