ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Dyskusja SH 3
Autor Wiadomość
Zohan 
Burżuj


Gra w: ALL
Wiek: 50
Posty: 165
Medale: Brak

Wysłany: 30 Lipiec 11, 17:28   Dyskusja SH 3

1.)Co sądzicie o porach dnia w Stronghold 3 ?
2.)Czy akceptujecie nową oprawę graficzną ? (jeżeli nie to dlaczego)
3.)"W nocy będą napadać bandyci dlatego wszystko powinno być w zamku rozświetlone" - co o tym sądzicie ?
4.)Co chcielibyście w fabule ?
5.)Czy wielki powrót Wilka przyniesie jakieś korzyści ? (np. co powie jak cię ponowie spotka)

Na razie tyle pytań można zacząć dyskusję !
_________________
Prawda jest tylko jedna.
 
 
Lord Smerf 
Skryba

Gra w: grę
Wiek: 28
Posty: 1208
Medale: Brak

Wysłany: 30 Lipiec 11, 20:05   

1)Całkiem dobry pomysł, o ile nie będzie się to ograniczało tylko do naświetlenia(mam na myśli jakieś specjalne nocne eventy, może możliwość pozwolenia ludziom spać bądź kazania pracować, co miałoby wpływ na popularność - na pewno można to rozwinąć).
2)Szczerze to za dużo nie pokazali... Za mało screenów w większej rozdzielczości, przez co nie widać szczegółów. Na filmach z gry grafika jakoś też nie imponuje.
3)Zależy, jak będzie wyglądało to rozświetlanie zamku. Sam pomysł brzmi też dość banalnie - będą musieli to dobrze dopracować, żeby miało w ogóle sens.
4)Przede wszystkim oczekuję tego, że FF mnie zaskoczy. Tzn, fabuła nie będzie liniowa(mam na myśli coś więcej niż tylko odbijanie każdego kawałka ziemi po kolei) ani po prostu krótka, co ostatnio wyjątkowo mi przeszkadza w wielu grach.
5)Nie, pewnie nadal będzie się tylko odgrażał i opowiadał, jak to zabił naszego ojca.
 
 
Erek 
Dzielny wojak

Wiek: 24
Posty: 603
Skąd: Kraków
Medale: Brak

Wysłany: 30 Lipiec 11, 20:22   

1) Mnie się pomysł BARDZO podoba. ;)

2) Mnie pasuje - grafika jest świetna! ;)

3) To zależy - trzeba będzie mieć więcej orientacji w terenie. :)

4) Długa, ale fajna i dopracowana. ;)

5) Pewnie będzie się z nas śmiał, że go nie zabiliśmy. :P
 
 
Zohan 
Burżuj


Gra w: ALL
Wiek: 50
Posty: 165
Medale: Brak

Wysłany: 2 Sierpień 11, 06:32   

Kolejne pytania !

6.)Czy znów spotkamy naszego dezertera Szczura ? (jeśli tak to dlaczego)
7.)Czy będzie dużo wrogów według was ? (Wymienić min. 3)
8.)Czy atakowanie zamków będzie bardziej realne ? Czy bitwy będą trwały godzinami ?
9.)"Zamczyska można dowolnie projektować i konstruować z szeregu gotowych elementów (wieże, zwodzone mosty, tajemne wejścia, wilcze doły, balisty..." - Co sądzicie o tych tajemnych wejściach ?
10.)Czy przeciwnik będzie bardziej inteligentny ?

Kolejne pytania już wkrótce !
_________________
Prawda jest tylko jedna.
 
 
Lord Smerf 
Skryba

Gra w: grę
Wiek: 28
Posty: 1208
Medale: Brak

Wysłany: 2 Sierpień 11, 07:50   

6)Nie. Przecież on bał się nas, kiedy jeszcze byliśmy tylko z małą garstką żołnierzy, teraz rządzimy królestwem.
7)Wymienić? Skąd mam się niby domyślić, jakie są ich imiona? A do tematu, pewnie będzie tylko Wilk i jego podwładni. No, może FF zaskoczy nas jakimś nowym przeciwnikiem.
8)Na pewno nie w wersji podstawowej. Mogliby dodać taki tryb gry(dla szalonych fanów ofc.), ale to by wymagało pracy => na pewno już by o tym trąbili od czasu, w którym ten pomysł przeszedł im do głowy.
9)Pewnie to samo, co w lodowych zamkach w SHL. Jednostka wchodzi do takiego tunelu i od razu(bądź po krótkim czasie) pojawia się w wyjściu. Szczerze mówiąc, nigdy nie miałem potrzeby używania tego, więc nie wiem, jak się to sprawdzi w SH3.
10)To już zależy tylko od FF. Oczywiście powinien, przemawia za tym też te ok. 10 lat, które minęły od wydania SH1 i SHC. Jak dla mnie powinni nad tym popracować jeszcze do wiosny 2012, bo znając ich metody, pewnie teraz pracują w pocie czoła nad tym, żeby gra nie miała denerwujących błędów i nie mają czasu na udoskonalenie AI.
 
 
Percival 
Mieszczanin

Posty: 100
Medale: Brak

Wysłany: 2 Sierpień 11, 08:58   

Co do przeciwników, to na razie wiadomo tyle, że oprócz z Wilkiem przyjdzie nam się zmierzyć z synami Wieprza oraz z tajemniczym Szakalem ze wschodu. Co do tego ostatniego, to z początku myślałem, że będzie to Kalif z Crusader'a, ale na tapecie dostępnej do ściągnięcia ze strony głównej ta postać ma zupełnie inny wygląd.
 
 
Zohan 
Burżuj


Gra w: ALL
Wiek: 50
Posty: 165
Medale: Brak

Wysłany: 2 Sierpień 11, 09:06   

synami Wieprza ? - ciekawe ilu ich będzie ;)
_________________
Prawda jest tylko jedna.
 
 
Erek 
Dzielny wojak

Wiek: 24
Posty: 603
Skąd: Kraków
Medale: Brak

Wysłany: 2 Sierpień 11, 11:59   

6) Nie. Przecież go zabiliśmy! ;)
7) Nie wiem! :(
8) Bitwy będą tak jak zawsze... :)
9) Będzie to pewnie tak samo działać jak w SHL. ;)
10) Raczej tak! :)
 
 
Drizzt 
Burżuj

Gra w: SH1, SHCrusader, SH2
Wiek: 29
Posty: 157
Medale: Brak

Wysłany: 2 Sierpień 11, 13:47   

1. Dobry pomysł, w końcu trzeba jakoś urozmaicić grę. Odda to po prostu lepszą symulację życia Średniowiecznego, jak i urozmaici bitwy jak i samą rozgrywkę.
2. Grafika wg. wielu jest najmniej istotna, "bo liczy się fabuła". Ale według mnie obie rzeczy nie muszą się wykluczać i świetna grafika może mieć dobrą fabułę, po prostu ludzie się przywiązani do klasyków wspomnieniami jak i dobrymi czasami i też oczywiście wspaniałą rozgrywka która po prostu wpada na dłużej
3. Następne, ciekawe urozmaicenie, mam tylko nadzieje, że to dopracują..
4. Dla mnie nie musi być ekstra, ale żeby zaskoczyła mnie pozytywnie i nie było tylko wątku przejmowania ziem ze zwrotami akcji że inny lord odebrał ci ziemie. Jakiś tajemniczy wątek który wciągnie mnie na tyle, abym z zaciekawieniem oczekiwał następnej misji.
5. Chwyt marketingowy, dla fabuły gry nie najgorsza decyzja.
6. Wątpię i mam nadzieję, że będą się trzymali zasady - zabity to zabity.
7. Jeśli chodzi o wrogów - w sensie wrogich lordów, to myślę że tak.
8. Bitwy godzinami miałem w SH2 * Multiplayer ), zasadniczo wojna ciągnęła się przez 3 godziny, ciągle ostrzeliwanie, początkowy atak, potem przez 2h robienie nowego woja i następny atak jeśli nieskuteczny - robienie następnej armii. Mam nadzieje, że w SH3 będzie więcej zastosowania taktyki i możliwości wykorzystania warunków.
9. Przede wszystkim praktyczność. W SH2 tylko raz użyłem tajemnego przejścia aby wbić się do katapult wroga które stały koło Tajemnego Przejścia. Mam nadzieję, że każdy element będzie zbalansowany, aby strategia tajemnych przejść była równie skuteczna co inna.
10. Mam nadzieję. W SH2 było widać brak taktyki. Można było się z łatwością wbić w strzelców, katapulty, a jednostki w czasie atakowania zamku często stały na uboczu, albo kiedy lord już umierał one dalej patrolowały teren, czyli tzw. Szybki atak
Ostatnio zmieniony przez Drizzt 2 Sierpień 11, 13:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
DonKamillo 
Dzielny wojak

Posty: 640
Medale: Brak

Wysłany: 2 Sierpień 11, 13:49   

Szczerze mówiąc to powrót wilka jest kiepskim pomysłem ze względu na zepsucie efektu świetnej fabuły SH 1. Powinni zrobić coś takiego, że powraca np. syn Wilka i chce się zemścić za śmierć ojca. To było by dobre.
 
 
Bordinio 
Moderator


Gra w: Obecnie w żadną.
Posty: 1039
Medale: Brak

Wysłany: 2 Sierpień 11, 14:19   

No nie wiem bo wtedy powstałaby pewna dziwna sytuacja. Pamiętajmy, że to my mścimy się za śmierć naszego ojca. Jakby to wyglądało gdyby dwóch synów mściło się za śmierć swoich ojców. Ci synowie Wieprza to też dziwny pomysł. Kto by taką świnię chciał za męża :P
 
 
 
Artxt123 
Burżuj

Gra w: SH, SHC(wszystkie), SH2 Deluxe
Wiek: 28
Posty: 178
Medale: Brak

Wysłany: 2 Sierpień 11, 14:28   

Bordinio, przecież Wieprz był bandytą, gwałcił, rabował i żarł bez opamiętania :P .
Ci jego synowie są pewnie nieślubni, tak samo jak nieślubny był szczur, czy tam wąż (nie pamiętam dokładnie który :D ).
_________________
Modlitwa jest największą potęgą świata.
ks. Franciszek Jordan
Tylko pod krzyżem, tylko pod tym znakiem - Polska jest Polską, a Polak Polakiem.
Adam Mickiewicz
 
 
 
Tay 
Wojownik


Gra w: życie
Wiek: 28
Posty: 652
Skąd: Nowy Sącz
Medale: 1 (Więcej...)
Brązowy szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 2 Sierpień 11, 14:36   

Artxt123 napisał/a:
Bordinio, przecież Wieprz był bandytą, gwałcił, rabował i żarł bez opamiętania :P .
Ci jego synowie są pewnie nieślubni, tak samo jak nieślubny był szczur, czy tam wąż (nie pamiętam dokładnie który :D ).


Nie sądzę, aby synowie zgwałconej matki chcieli się mścić za śmierć ojca...
 
 
 
DonKamillo 
Dzielny wojak

Posty: 640
Medale: Brak

Wysłany: 2 Sierpień 11, 15:26   

Bordinio napisał/a:
No nie wiem bo wtedy powstałaby pewna dziwna sytuacja. Pamiętajmy, że to my mścimy się za śmierć naszego ojca. Jakby to wyglądało gdyby dwóch synów mściło się za śmierć swoich ojców. Ci synowie Wieprza to też dziwny pomysł. Kto by taką świnię chciał za męża :P


No to byłaby walka kolejnego pokolenia po prostu... ;p
Albo jakoś inaczej to rozwiązać ale nie tak, że zabiliśmy wilka a on zmartwychwstał...
 
 
Drizzt 
Burżuj

Gra w: SH1, SHCrusader, SH2
Wiek: 29
Posty: 157
Medale: Brak

Wysłany: 2 Sierpień 11, 16:22   

Od kiedy to Wilk zmartwychwstał? On po prostu - nie wiem jakim sposobem przeżył.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz