ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Przeciwnik się nie rozbudowuje
Autor Wiadomość
Gumbas1994 
Wędrowiec

Gra w: Stronghold Crusader & Twierdza Deluxe
Posty: 22
Medale: Brak

Wysłany: 15 Lipiec 11, 09:52   Przeciwnik się nie rozbudowuje

siema, utworzyłem bardzo wielki zamek przeciwnikowi, dałem wieżyczki, przeciwników na wieżach, odpalam grę, jak oglądam przeciwnika to wszyscy idą do króla, i do tego w ogóle się on nie rozbudowuje jak ma nawet towary : / o co biega ?
 
 
 
Drizzt 
Burżuj

Gra w: SH1, SHCrusader, SH2
Wiek: 29
Posty: 157
Medale: Brak

Wysłany: 15 Lipiec 11, 10:53   

Niestety, ale przeciwnicy rozbudowują się na swój sposób i mają swoją gospodarkę oraz zarządzanie, więc raczej się nie rozwiną.
 
 
Tay 
Wojownik


Gra w: życie
Wiek: 28
Posty: 652
Skąd: Nowy Sącz
Medale: 1 (Więcej...)
Brązowy szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 15 Lipiec 11, 10:58   

Możesz zmienić zamek przeciwnika poprzez AIV editor, jeśli zbudujesz mu zamek w edytorze map, to będzie robił tak jak opisałeś.
_________________
https://www.speedrun.com/stronghold/run/zgn8770y
 
 
 
Lord Smerf 
Skryba

Gra w: grę
Wiek: 27
Posty: 1208
Medale: Brak

Wysłany: 15 Lipiec 11, 11:23   

Jaki rodzaj mapy? Misja jednoosobowa czy walka z botami? W pierwszym wypadku nie będzie nic budował, bo twórcy gry tego nie zaprogramowali, a w drugim, Twoje budowle będą zaburzały jego algorytm budowy z pliku .aiv, więc też może to wyglądać krucho.
 
 
Threeth 
Dzielny wojak

Posty: 594
Skąd: Bielsko-Biała
Medale: Brak

Wysłany: 15 Lipiec 11, 18:28   

Jeśli wieloosobowa, to jeśli grzebałeś przy plikach .aiv w folderze gry, to też może być taki efekt.
_________________
>>Moje mapy<<
 
 
DonKamillo 
Dzielny wojak

Posty: 640
Medale: Brak

Wysłany: 16 Lipiec 11, 10:58   

Bo oni się tak rozbudowują, jak mu zrobisz zamek w edytorze to tak jakbyś go "zabudował" np domkami zaraz po starcie gry, nic nie zrobi. Możesz zrobić tak, że przewidzisz ile potrzebuje na zamek i tak zrób, żeby mógł ten swój standardowy zbudować a Twoja rozbudowa niech będzie poza zasięgiem tego co zbuduje bot.
 
 
mroczny38 
Burżuj


Gra w: Stronghold 1, Crusader i Minecraft
Wiek: 25
Posty: 223
Skąd: Wrocław
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 16 Lipiec 11, 14:09   

Tak jak każdy powiedział przeciwnik komputerowy ma swoją taktyke i on zawsze tak zrobi. Inaczej będzie z żywym człowiekiem.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz