ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
[mapa] Alkazar, Segowia
Autor Wiadomość
Lowcakur 
Szlachcic


Gra w: Sh+SHC
Wiek: 30
Posty: 259
Skąd: Rumia
Medale: Brak

Wysłany: 27 Kwiecień 11, 15:09   

Jesli dodasz ilosc wojsk, oprocz inzynierow i machin to wojska beda wedrowac tak jak wedrowaly. I zmniejsz ilosc Maurow w stolpie, tam jest calkiem sporo dobrego woja.
_________________
One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
 
 
 
Threeth 
Dzielny wojak

Posty: 594
Skąd: Bielsko-Biała
Medale: Brak

Wysłany: 27 Kwiecień 11, 15:55   

bartek9007 napisał/a:


@Threeth
Co znaczy, że zamek jest kwadratowy? W paczce masz pare zdjęć z różnych stron, link do rzutu z satelity - działałem wg niego i myślę, że dość dobrze mi to wyszło - także opisz mi co masz na myśli albo miej pretensje do arabskich i chrześcijańskich właścicieli zamku ;) .




Napisałem, że zamek jest lekko kwadratowawy, (nie kwadratowy) i być może celowo, tak więc polecam przeczytać mój post ze zrozumieniem, bo nigdzie nie napisałem, iż zamek jest kwadratowy.


bartek9007 napisał/a:


Słyszałem, że jesteś specjalistą jeśli chodzi właśnie o krajobraz, więc daj mi ze swojej strony pare rad co mógłbym ulepszyć, poprawić, bo ja pomysłów osobiście nie mam.



Stosować przy podłożu najmniejszy pędzel , bo w jednym miejscu jest największym pędzlem zrobiony piasek, przez co wygląda to nienaturalnie.
 
 
bartek9007 
Osadnik

Posty: 38
Medale: Brak

Wysłany: 27 Kwiecień 11, 16:08   

@Lowcakur
To się zgadza, tylko, że większość inwazji to krzyżowcy + halabardnicy, więc będzie ciężko - spróbuję dodać ze dwie inwazje może będą dalej dobrze atakowali. Położę nacisk na zmniejszenie wojska na zamku.


@Threeth
Spokojnie potrafię czytać, mój post miał za zadanie rozwiać wszelkie twoje wątpliwości i potwierdzić tezę, że zrobiłem to celowo ;) . Po co od razu takie ostre słowa ;) ?

Chyba nawet to potem usunąłem, zgadzam się wygląda to głupio. Jakieś rady co do wystroju kamieniami i roślinami?
Ostatnio zmieniony przez bartek9007 27 Kwiecień 11, 18:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lowcakur 
Szlachcic


Gra w: Sh+SHC
Wiek: 30
Posty: 259
Skąd: Rumia
Medale: Brak

Wysłany: 27 Kwiecień 11, 17:59   

Wlasnie z pikinierami mialem najmniejszy problem, inzynierowie z olejem i po calej armii.

A najgorsze jest to, ze ostatnio zrobilem cala kampanie do Crusadera, a po defgramentacji dysku wykasowalo mi wszystkie saevy z gier, oraz wszystkie wlasnorecznie zrobione mapy do Stronga oraz Warcrafta.
_________________
One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
 
 
 
bartek9007 
Osadnik

Posty: 38
Medale: Brak

Wysłany: 30 Kwiecień 11, 01:35   

http://hotfile.com/dl/116...egowia.map.html

Tu jest poprawiona wersja mapy pod kątem ataków. Chętnych proszę i testowanie i pisanie co mogę jeszcze poprawić w związku z atakami.

pzdr
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz