ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
[problem z misją] Ostatnia misja
Autor Wiadomość
gustaw 
Wędrowiec

Posty: 1
Medale: Brak

Wysłany: 26 Luty 09, 06:25   [problem z misją] Ostatnia misja

Witam ma ktoś może pomysł jak przejść ostatnią misję. Męczę się nad nią i nic.
Ostatnio zmieniony przez Ardeth 3 Marzec 09, 17:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
davo 
Wolny chłop

Wiek: 31
Posty: 85
Skąd: LESZKO VICE
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 4/3/3
Wysłany: 26 Luty 09, 10:45   

Na youtube jest dużo poradników jak ja przejść piszę ci to bo to strasznie długo tak wszystko opisywać
_________________
Davo
 
 
 
Elite 
Wolny chłop

Posty: 57
Skąd: Piaseczno
Medale: Brak

Wysłany: 28 Marzec 09, 21:24   

Widzialem jak narazie tylko filmiki jak przejsc podstawke. Jesli nie bede dawal rady skorzystam z porad aczkolwiek lepiej samemu dojsc do najlepszego rozwiazania.
 
 
Kamil 
Piechur


Gra w: Crusader(multi);Legends(single)
Wiek: 33
Posty: 473
Skąd: z daleka
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 3/3/3
Wysłany: 28 Marzec 09, 22:51   

http://www.youtube.com/watch?v=_2KazVouuaI

Filmik
 
 
Lord Marcin 
Wędrowiec

Wiek: 32
Posty: 1
Skąd: Gdzieś
Medale: Brak

Wysłany: 29 Marzec 09, 19:51   

Witam mam problem z (Twierdza Warchest) misja 68-Cios z drugiej strony.Prosze o pomoc z góry dziekuje.
 
 
 
Elite 
Wolny chłop

Posty: 57
Skąd: Piaseczno
Medale: Brak

Wysłany: 29 Marzec 09, 20:53   

67 nosi nazwe ciosu z drugiej strony a nie 68;p

Masz od groma gotowki wiec zakup za +/- 7k golda konnych lucznikow do obrony twojej bazy i sojusznika a takze do wybicia obroncow zamkow. Zrob kilka takich rajdow a potem wyslij asasynow. Najlepiej niszczyc z poczatku opata i marszalka. Po pozbyciu sie ich mozesz albo atakowac od razu nastepnych albo sie w spokoju rozbudowywac. Misja nie jest szczegolnie trudna.

Co do ostatniej misji to tam sa pokazane tylko fragmenty gry a nie od A do Z:)))

Dzis w nia gralem od rana (z przerwami) kilkanascie godzin. Rushe odbadaja na Nizara bo przeciwnicy atakuja szybciej niz jestesmy w stanie go zabic (a to i tak graniczy z cudem). Obecnie obwarowalem sie (2 okragle wieze + balisty + 60+ arabskich lucznikow), mam 2 balisty ogniste. Postanowilem zrobic przeciwnikowi przejscie w scianie i wykopalem za pomoca fosy takie waskie druzki aby przeciwnicy sobie tak dochodzili do moich wiez okragla droga. Gina zanim dojda:) Ta misje da sie przejsc tylko tym sposobem aby systematycznie uzupelniac braki w lucznikach na wiezach oraz zwiekszac sukcesywnie ich liczbe tak jak i wiez. Misja MONOTONNA jak cholera, brak kompletnie jakichkolwiek surowcow. Obecnie dochapalem sie rzeczy przyjemnych +5 i zbieram na katedre. Mam ciagle dylematy czy na nia zbierac czy uzupelniac lucznikow;p Srednio na powazny rajd wroga traci sie ze 3 lucznikow. Wybralem arabskich bo tak juz zaczalem grac;p No i w gruncie rzeczy maja o wiele wiekszy zasieg niz kusznicy (pozdro dla filmiku;p)

Cos co mnie rozwalilo:) Jedynym miejscem zielonym obok naszej siedziby jest pobliska gorka i tam mzoemy zbudowac farme przenicy, jablek czy co tam kto woli. Na poczatku jest tam drzewo i nic nie mzoemy postawic ale komputer moze :D Ciekawe jak to robi?:D Lordem zatluklem jego jablkarza i zbudowalem farme;) Jesli to kiedys przejde dam screeny:))) Zapowiada sie ostra misja bo jeszcze musze moich lucznikow pomnozyc przez 3, potem zajme sie produkcja balist, zabiciem Nizara i mozna korzystac juz z kamienia oraz rudu a jak wiadomo te surowce = kasa! Czyli easy.

Tutaj widzialem ze gracze mowili o ostatniej misji "eee, latwa" Dajcie zloty srodek zatem albo skonczcie ples ze jest LATWA:)
 
 
Drawen 
Wędrowiec

Posty: 3
Medale: Brak

Wysłany: 1 Sierpień 09, 18:21   

Witam wszystkich, jakiś czas temu uporałem się z misją, więc opisze co nie co.

Misja łatwa nie jest, a kto twierdzi inaczej, albo jej nie przeszedł albo rżnie kozaka, bo za xxxx podejściem w 100h udało mu się przejść.
Więc do rzeczy.
Dlaczego nie jest łatwa? Pomijając mnogość przeciwników a co się z tym wiąże, ograniczoną ilość żołnierzy jakich możemy zbudować, małą ilość złota w porównaniu do komputera, oraz kompletnie przepieprzoną lokalizację(właściwie bez kamienia i żelaza - złota oraz normalnej ilości pożywienia), najważniejszym czynnikiem wpływającym na jej poziom jest czas jaki musimy poświęcić na jej granie oraz ilośc kombinacji jakie trzeba wykonać. Przyznam, że spędziłem na niej kilka h.

Do rzeczy:

1. http://wyslijto.pl/files/pre_download/uoy1ha04ml

link podglądowy z savem z ostatniego oblężenia. Postanowiłem nie bawić się w klasyczne oblężenia bo juz nie miałem siły kombinować 5 trebuszami i 20 pałkarzami, tak więc wygląda to tak :)
Żeby go oglądać proponuję najpierw usunąć wojska spod wezyra :)

Po pierwsze prędkość na 20, na początku gry nie walczmy o kamień i żelazo bo to nie ma sensu, więc po lewej stronie w tym wąskim przejściu budujemy pojedynczy mur i nie obsadzamy go obrońcami, bo nie ma takiej potrzeby :) założenie jest takie, żeby nasza siedziba była otwarta i żeby nie dało się do niej wejść. Dlaczego? Ponieważ komputer mając otwartą drogę nie będzie nas atakował katapultami i trebuszami(tylko na początku, później hordy będą szły i ginęły zanim wedra się do środka), wojska nie będą szukały najprostszej drogi do zamku - czyli będą szły tam gdzie jest otwór, ale kto powiedział, że to musi być zwykła luka? :) Stawiamy dużą wieżę za 35 kamienia na nią 15 łuczników i 15kuszników, 5 miotaczy ognia(najważniejsza sprawa ustawiamy ich jak najbliżej brzegu przy którym jest labirynt i jak najdalej od ostrzału czyli od tarcz), oraz kilka tarcz i mangonelę, której strzał od razu kierujemy w miejsce z którego będą nadchodzić wojska. Budujemy mur i labirynt jak w save i wylewamy tam trochę smoły. Gwarantuję, że na początek powinno starczyć.
Nie wiem czy dobrze, robię opisując to wszystko publicznie, bo coś mi się zdaje, że nikt na to nie wpadł, albo nie opisał, a sposób wydaje mi się mistrzowski :)

Oczywiście przedtem i w międzyczasie, przy każdym drzewie stawiamy chatę drwala ze 3 domy(i na początku będziemy mieć tylko tyle :) ) 1 młyn 3 piekarnie, 1 farmę pszenicy. Ze 4 warsztaty łucznicze nastawione na produkcję 2/2 łuki/kusze. Za resztę kasy trzeba zbudować kaplice(chyba, że o czymś zapomniałem).
Cały myk polega na tym, że 1/2/3... kaplica w takim zamku gdzie jest nie więcej jak 32 kmieci da nam dużo popularności co przekłada się na dodatkową kasę. Kościół dodaje na stałe +1 pop, a katedra +2 tak więc polecam je zbudować, ale to później. Pamiętajcie, że to inwestycja, wiec warto je zbudować nawet jeśli czekaliście dosyć długo.
Później dokupujemy łuczników i kuszników, przydałby się w odpowiednim miejscu postawić wieżę(kamien oczywiście kupujemy w małych ilościach) z kolejnymi miotaczami ognia i strzelającymi(nie zapominamy o tarczach).
Kolejny tips: Na małą wieżę można wsadzić więcej niż 5 żołnierzy. Kombinacją klawiszy ctrl+liczba od 1-9 możemy pogrupować naszych strzelających. Później wybierając 1-9 pakujemy ich na wieżę, ale na tyle szybko, zanim dojdą poprzednie wojska, dlatego polecam ustawić ich w pewnej odległości od schodów i zmniejszyć prędkość.

Tyle o obronności. Na początku najlepiej załatwić kalifa, ale to też nie jest łatwe, ponieważ po obsadzeniu wież łucznikami i kusznikami zostaje nam mały limit wojsk, 30+ pałkarzy. Da się go wykończyć stawiając mu w zamku chaty drwala, wtedy jego podpalacze będą je niszczyć a co za tym idzie i samych siebie i cały zamek, w końcu znudzi mu się granie i zburzy wszystkie wieże wtedy możemy wjechać mu do zamku(podobna sytuacja, z tym, że bez mojej ingerencji stałą się z emirem) pewnie to jakiś błąd w grze, ale pomógł wygrać :) Teraz można zacząć zdobywać kamień i żelazo w wąskim pasie po lewej stronie, oczywiście wieża ze strzelającymi oraz tarcza i mangonela do atakowania zamku nazira musi się tam znaleźć. Na nią również proponuję wsadzić ze 2-3x więcej wojsk niż normalnie wejdzie.
Później można zabić nazira, emira, lwie serce, wilka i wezyra.

Jak widać to nie jest przewodnik krok po kroku tylko pewne wskazówki, dzięki którym każdy myślący powinien przejść tą misję, zamysłem twórców gry było to, żeby nie każdy mógł ją przejść więc niech tak zostanie :)

Zapomniałem dodać, że w dalszych etapach, żeby przyspieszyć rozwój sytuacji, można zwiększyć prędkość do 90.

Liczę na jakiś komentarze.
 
 
witia5 
Wędrowiec

Posty: 2
Medale: Brak

Wysłany: 7 Listopad 09, 22:38   

panowie a ma ktoś save z ostatniej misji byłbym wdzieczny bo juz ktorys dzien sie mecze i nie moge przejsc ten misji
 
 
Elite 
Wolny chłop

Posty: 57
Skąd: Piaseczno
Medale: Brak

Wysłany: 15 Listopad 09, 06:09   

Sztuka jest ja przejsc bez uzywania sztuczek z chatami drwala badz kusznikami odpornymi na ataki HA.
 
 
witia5 
Wędrowiec

Posty: 2
Medale: Brak

Wysłany: 15 Listopad 09, 17:53   

udało mi sie przejśc ostatnia misje troche sie pomęczyłem ale warto było satysfakcja niezła
 
 
Amphibic 
Wolny chłop


Gra w: SHC (Game Ranger), Warchest.
Wiek: 30
Posty: 82
Medale: Brak

Wysłany: 8 Luty 11, 20:49   

Ja od razu wpadłem na pomysł z tą fosą tylko, że ciężko ją zrobić ;/ facet po prawej nawala od razu z wież w niewolników którzy biegają z łopatami ;s.. Nie mam zamiaru obstawiać drwalami przeciwników bo tak każdego można zablokować, zwłaszcza, że boty mają przeważnie jedną bramę i gra jest nudna :P (chociaż nooby chętnie to robią).
_________________
Jak chcecie pograć w SHC na GR czy spytać o cokolwiek to raczej na gg.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz