ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Trial editor - stwórz swoja własna kampanie!!!!
Autor Wiadomość
wert 
Wędrowiec

Posty: 2
Medale: Brak

Wysłany: 3 Luty 11, 12:35   Trial editor - stwórz swoja własna kampanie!!!!

Witam znowu po długiej przerwie.
Muszę z przykrością powiedzieć że mod nie idzie dalej.
Powodem tego jest to że wszyscy co deklarowali mi pomoc nie odpisują.Po prostu olali sprawę.

Jednak nie przychodzę do was z pustymi rękami.
Postanowiłem zająć się tym co mi najlepiej wychodzi,czyli programowanie.

Stworzyłem program dzięki któremu można edytować główną kampanię krzyżowca.
Screeny prezentujące program i jego działanie:










W razie jakichś kłopotów pisać w tym temacie


Link do pobrania:
http://www.speedyshare.co...rail_editor.rar

drugi serwer:
http://rapidshare.com/fil...rail_editor.rar




Aktualizacja-16:12 3 lutego 2011
-dodano możliwość tworzenia sojuszy
-dodano możliwość ustalania pozycji przeciwników
-dodano możliwość ustalania rodzaju zamku jaki ma budować przeciwnik

Aktualizacja-19:30 7 lutego 2011
-dodano kreator do tworzenia i edycji kampanii
-dodano do kreatora podgląd zamków

Aktualizacja-15:20 10 lutego 2011
-w kreatorze kampanii dodano możliwość ustalania mapy wraz z jej podglądem
-usunięto kilka błędów


Aktualizacja-20:30 12 lutego 2011
-usunięto sporo błędów
-dodano możliwość zrobienia szybkiej kopi zapasowej pliku .exe gry
-kilka usprawnień

Na 100% w programie jest wiele błędów. Jeżeli jakieś znajdziecie opiszcie je tu a ja się tym zajmę.
Ostatnio zmieniony przez wert 12 Luty 11, 19:46, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
Tay 
Wojownik


Gra w: życie
Wiek: 28
Posty: 652
Skąd: Nowy Sącz
Medale: 1 (Więcej...)
Brązowy szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 3 Luty 11, 17:07   

Rozumiem, że chodzi o screeny? Zamki nie bardzo, ale mapy jak mi się zachce zrobić to Ci podeślę ;)


EDIT: Robię teraz te minimapki, wymiary 150x150, jak skończę, dam link.

[ Dodano: 3 Luty 11, 18:20 ]
Mam nadzieję, że to nie będzie przeszkadzało, jeśli minimapki będą mieć tarcze na sobie.
_________________
https://www.speedrun.com/stronghold/run/zgn8770y
 
 
 
wert 
Wędrowiec

Posty: 2
Medale: Brak

Wysłany: 3 Luty 11, 17:26   

Raczej nie będzie przeszkadzało.Aha i później pasowałoby dodać jeszcze numery pozycji na tych mapkach,żeby się orientować gdzie kogo się wstawia.
A co do screenów zamków mogą one być z AI editora,najlepiej takie same rozmiary jak mapek
 
 
Tay 
Wojownik


Gra w: życie
Wiek: 28
Posty: 652
Skąd: Nowy Sącz
Medale: 1 (Więcej...)
Brązowy szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 3 Luty 11, 17:29   

Niestety nie posiadam AIV edytora, poza tym dam się komuś innemu też wykazać :)
Minimapki cały czas robię ofc ;)

[ Dodano: 3 Luty 11, 18:53 ]
Uff... gotowe :) Wszystko zrobiłem pojedynczo i ręcznie (pewnie da się wyciąć wszystkie za jednym razem, bo są w tym samym miejscu). Już mi migają te mapki przed oczami:

http://www.tayfreestyle.cba.pl/inne/minimapy.rar
_________________
https://www.speedrun.com/stronghold/run/zgn8770y
 
 
 
Erek 
Dzielny wojak

Wiek: 24
Posty: 603
Skąd: Kraków
Medale: Brak

Wysłany: 6 Luty 11, 13:22   

Można by starać się dokładniejszą instrukcje obsługi.
 
 
wert 
Wędrowiec

Posty: 2
Medale: Brak

Wysłany: 6 Luty 11, 14:12   

Niedługo nie potrzeba będzie w ogóle instrukcji,ponieważ pracuję nad kreatorem, który bardzo ułatwi tworzenie misji.
 
 
Krzysztof III 
Wolny chłop


Gra w: SHC
Wiek: 26
Posty: 82
Skąd: Ciechanów
Medale: Brak

Wysłany: 7 Luty 11, 16:55   

A mam takie pytanko jak z edytuje kampanię a mi się znudzi to będę mógł przywrócić oryginalną wersję ?
_________________
Get ready for a nuclear attack. Thousands of tears shed, suffering and pain!
 
 
 
wert 
Wędrowiec

Posty: 2
Medale: Brak

Wysłany: 7 Luty 11, 18:31   

Musisz sobie zrobić kopie pliku .exe . W następnej wersji będzie od razu taka możliwość z poziomu programu.
 
 
przemusio 
Piechur


Gra w: czasami zrobię mapę na konkurs (SH/ SHC),
Wiek: 26
Posty: 460
Skąd: Gdynia
Medale: Brak

Wysłany: 7 Luty 11, 19:18   

Trochę taki off-top, mianowicie jakim językiem piszesz ?
_________________

 
 
wert 
Wędrowiec

Posty: 2
Medale: Brak

Wysłany: 7 Luty 11, 19:22   

Delphi
 
 
Fryzjer 
Szlachcic


Gra w: Stronghold, Stronghold Crusader, SC Extreme
Wiek: 29
Posty: 331
Medale: Brak

Wysłany: 8 Luty 11, 20:43   

Niektórzy powinni teraz Werta przeprosić za to, że go zniesławiali, mówiąc, że olał sprawę. Brawo, Wert, pokazałeś, co potrafisz ;) .
 
 
 
wert 
Wędrowiec

Posty: 2
Medale: Brak

Wysłany: 9 Luty 11, 16:11   

Sprawa z Winter age nie jest do końca przesądzona.
Ostatnio napisałem do Firefly z prośbą o udostępnienie jakiś dodatkowych materiałów,programów do edycji stronghlda(bo te z których korzystam mają tyle bugów że aż się odechciewa robić).
Mam nadzieje że się zgodzą na udzielenie mi pomocy.

A w sprawie tego że ktoś mi musi pomóc to no cóż będę musiał uzbierać kasę i zlecać projekty profesjonalnym grafikom.


Jeszcze powiem coś w sprawie programu:
Jak uda mi się zrobić możliwość wyboru mapy w misji to zacznę pracować nad kolejną funkcją
która pozwoli dowolnie modyfikować HP,Pancerz jednostek
Oraz możliwość zmiany ścieżki dostępu do plików(tak aby można było zagrać w dowolną modyfikację nie nadpisując gry i w każdej chwili powrócić do normalnej gry)

Mam nadzieję że się to wszystko uda i trzymajcie za mnie kciuki!!
 
 
przemusio 
Piechur


Gra w: czasami zrobię mapę na konkurs (SH/ SHC),
Wiek: 26
Posty: 460
Skąd: Gdynia
Medale: Brak

Wysłany: 9 Luty 11, 16:24   

wert, jeśli o chodzi o winter age to coś byłbym w stanie pomóc ale nie licz na wiele. GG 102 82 19 4 :)
_________________

 
 
DarnokOk 
Rekrut

Wiek: 25
Posty: 360
Skąd: Kraków
Medale: Brak

Wysłany: 10 Luty 11, 12:43   

wert napisał/a:
Jeszcze powiem coś w sprawie programu:
Jak uda mi się zrobić możliwość wyboru mapy w misji to zacznę pracować nad kolejną funkcją
która pozwoli dowolnie modyfikować HP,Pancerz jednostek
Oraz możliwość zmiany ścieżki dostępu do plików(tak aby można było zagrać w dowolną modyfikację nie nadpisując gry i w każdej chwili powrócić do normalnej gry)


Ten program już jest dobry (czyt. Spoko) a ty chcesz zmieniać, Szacun, ale kilka zmian, słusznie się przyda :)
_________________
Mam tyle lat, a nadal czuję się jak dziecko. I git 🤡
 
 
Lord Pako 
Wędrowiec


Gra w: shD, shC, shCE
Posty: 15
Medale: Brak

Wysłany: 13 Luty 11, 08:39   

Super program, ale na drugim obrazku nie widać zamku sułtana.
_________________
:D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz